Brak zbroi na NPC w TES

Awatar użytkownika
PPP55
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: śr gru 22, 2010 8:32 pm

Brak zbroi na NPC w TES

Postautor: PPP55 » ndz maja 15, 2011 1:55 pm

Witam
Tak jak w temacie, mam pewien problem z CS-em. Kiedy na obojętnie jakiego NPC założę dowolną zbroję i umieszczę go np w Dziczy, to w oknie podglądu nie widać na nim pancerza, mimo że znajduje się on w ekwipunku.

Jeśli to coś pomoże, to posiadam Tribunala i Bloodmoona.
Obrazek

Awatar użytkownika
Warnthor
Pradawny
Pradawny
Posty: 462
Rejestracja: czw lut 17, 2011 3:03 pm
Lokalizacja: Możliwie najdalej

Re: Brak zbroi na NPC w TES

Postautor: Warnthor » ndz maja 15, 2011 7:26 pm

Niektórych zbroi nie da się po prostu założyć na danego NPC'a. Np. w Bloodmonie, niektórzy Berserkerzy mają część zbroi niedźwiedziej a ich nie noszą(mimo iż powinni bo mają w Ekwipunku). Może być to wina skryptów lub złych ustawień. Jeśli nie to może coś nie tak z CS(jak problem z CS to już raczej nikt nie pomoże. Pozostaje ściągnąć na nowo, lub zainstalować).
Obrazek

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Karta postaci: Warnthor Caloth

Awatar użytkownika
PPP55
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: śr gru 22, 2010 8:32 pm

Re: Brak zbroi na NPC w TES

Postautor: PPP55 » ndz maja 15, 2011 7:54 pm

Dziękuję. Spróbuje reinstalacji.
Obrazek

Awatar użytkownika
Bahamut
Administrator
Administrator
Posty: 552
Rejestracja: wt kwie 15, 2008 1:50 pm

Re: Brak zbroi na NPC w TES

Postautor: Bahamut » pn maja 16, 2011 8:14 am

Podbij trochę statystyki skilli od zbroii lub obniż skill unarmored NPCkowi powinno pomóc,
NPC ma domyślnie przy jego tworzeniu większą wartość skilla bez zbroi niż reszty skilli od panceżą


Warnthor pisze:Pozostaje ściągnąć na nowo, lub zainstalować).


Tak najlepiej jeszcze formata OS'u klepnąć tak dla pewności :salute:
Some people play Oblivion with 200+ mods. It is said that those people lost their minds through searching,downloading and testing thousands of thousands of mods. What they all try to accomplish is to create a perfect Oblivion which only exists for themself, their own world, their own Oblivion. Their harddisks full, their minds mad.


Wróć do „Morrowind - Construction Set”