Druuhgran

Awatar użytkownika
Warnthor
Pradawny
Pradawny
Posty: 462
Rejestracja: czw lut 17, 2011 3:03 pm
Lokalizacja: Możliwie najdalej

Druuhgran

Postautor: Warnthor » wt lut 21, 2012 3:51 pm

No to tak. Postanowiłem w końcu wziąść się za swoją siedzibę, dwemerowo-cesarską twierdzę na Pastwiskach.

Historia:

Warnthor Caloth(historia np. w kartach postaci w PBF'ie) po przybyciu na Vvardenfell zajął się badaniem starożytnych ruin. Dotarł na pastwiska, gdzie szukał śladów jakichś cywilizacji. Na południowy zachód od Tel Vos odnalazł Dwemerowe odłamki. Wynajął więc kopaczy, aby rozpoczęli poszukiwania. Po kilku dniach odkopał w skale dość pokaźny kawałek krasnoludzkiej twierdzy. Warnthor był uradowany odkryciem nowych ruin jednak musiał przerwać prace ze względu na brak zasobów finansowych. Przyłączył się do legionu gdzie służył przez kilka lat. Gdy został Obrońcą, dorobił się pokaźnej sumy. Rozkazał wznowić prace. W końcu odkopał prawie całą twierdzę. Jak się okazało, była ona kompletnie opuszczona. Nie było nawet żadnych sprawnych Centurionów. Gdzieniegdzie były tylko zepsute kawałki złomu. Warnthor rozkazał dalej kopać, i dokopywać się coraz głębiej. Po miesiącu przebytu w twierdzy zdecydował się na jej przebudowę, i zamieszkanie w niej. Wydał sporą sumę pieniędzy i rozpoczął budowę cesarskiego muru. Po ukończeniu budowy, rozpoczął kolejne: Zbrojownię, kuźnię i bibliotekę. Po ok. pół roku bandyci z okolicznych pastwisk doszczętnie splądrowali i zniszczyli twierdzę. Nienaruszona pozostała jedynie twierdza z zewnątrz. Warnthor długo zbierał kolejną sumę na odbudowę twierdzy. W końcu skończył. Wnętrze było zupełnie inne. Było przerobione na styl cesarski. Była tam sala tronowa, kuchnia, pokoje dla służby, dwemerowe muzeum, jadalnia i sypialnia Warnthora. Prawie wszystko było w stylu cesarskim. Jedynie podziemia ocalały, gdzie wciąż prowadzone są badania. Kopacze przekopują się coraz głębiej, odkopując dziwny, daedryczno-dwemerowy korytarz. Korytarz wygląda jakby dwemerowe ściany oplotła jakaś "daedryczna roślina". Korytarz nie jest jeszcze do końca odkopany, a badacze zrobili sobie małą przerwę.
Na zewnątrz odbudowana została zbrojownia, biblioteka w której od teraz stacjonują magowie, kuźnia i wybudowane zostały koszary. Oczywiście zatrudnieni zostali strażnicy którzy nie przepuszczą nikogo kto nie ma co najmniej rangi Kawalera w legionie.

Twierdza będzie zawierała quest związany z podziemiami. Aby móc wejść do twierdzy trzeba mieć rangę Kawalerzysty w legionie(przed wejściem będzie stał strażnik który da nam klucz dopiero po osiągnięciu owej rangi).

Screeny:

Spoiler:


Sala Tronowa:

Spoiler:


Wnętrze siedziby magów(dla niejasności - główna część znajduje się "gdzieś indziej" i teleportuje się do niej kryształem)
Spoiler:


Jadalnia:

Spoiler:


Dla niepewnych, położenie Druuhgran(przepraszam za "zinab" ale nie chciało mi się tworzyć już 3 mapy :P):

Spoiler:


Niedługo dam screeny już w pełni skończonego exterioru(ten tutaj jest z początków prac).

A więc długo oczekiwana(aż ok. 5h) paczka screenów:

Exterior(właściwie już praktycznie ukończony):
Spoiler:


Interior(właściwie, poprawka starych):
Spoiler:


To na razie tyle
Obrazek

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Karta postaci: Warnthor Caloth

Awatar użytkownika
Eggy
Pradawny
Pradawny
Posty: 462
Rejestracja: pt maja 09, 2008 7:30 pm
Lokalizacja: Gdzieśtam. :P

Re: Druuhgran

Postautor: Eggy » wt lut 21, 2012 11:24 pm

Mod zapowiada się fajnie, do exteriora nie mam właściwie zastrzeżeń, z wyjątkiem tego, że strasznie jakoś tam pusto, poza kilkoma strażnikami nie ma tam nikogo, przydały by się też jakieś skrzynki, beczki, worki, wozy z zaopatrzeniem, takie tam pierdółki, może kilku npców.... Ciekawi mnie też pomnik Pegaza, co on ma wspólnego z twierdzą? Interiory też są spoko, podoba mi się pomysł na siedzibę magów, tylko przydało by się więcej mebli do samej siedziby, trochę dekoracji, no i NPCe..... Zaś główna twierdza, znowu, zbyt pusto, więcej NPCów, więcej detali, i postarałbyś się o gobeliny... Gołe ściany w tych pomieszczeniach najbardziej mnie rażą......
I once was an Adventurer, just like you. But then I took a fireball in my face.......
____________________________________________________
:twisted: Tako Rzecze Jarosław Wiesław!!! :twisted:

Tudzież Dur'zah Ammunsirnaabi, w PBFie.

Awatar użytkownika
Warnthor
Pradawny
Pradawny
Posty: 462
Rejestracja: czw lut 17, 2011 3:03 pm
Lokalizacja: Możliwie najdalej

Re: Druuhgran

Postautor: Warnthor » wt lut 21, 2012 11:40 pm

z wyjątkiem tego, że strasznie jakoś tam pusto, poza kilkoma strażnikami nie ma tam nikogo, przydały by się też jakieś skrzynki, beczki, worki, wozy z zaopatrzeniem, takie tam pierdółki, może kilku npców....

NPC są. Jednak na screenie ich nie widać. Poza tym, nie chcemy aby twierdza przerodziła się w miasteczko :P

Kod: Zaznacz cały

Ciekawi mnie też pomnik Pegaza, co on ma wspólnego z twierdzą?

Wcześniej miałem wstawić jakiś pomnik z wojem w płaszczu(jako pseudoWarnthor) ale okazało się że to była kobieta i wstawiłem Pegaza(prawdopodobnie dam go jako symbol Warnthora ale jeszcze się zastanawiam).
tylko przydało by się więcej mebli do samej siedziby, trochę dekoracji, no i NPCe..... Zaś główna twierdza, znowu, zbyt pusto, więcej NPCów

Hmm... jakby to powiedzieć... nie każdy jest Arystokratą/Altmerskim mistrzem magii/Kawalerem(ranga) legionu :P . Gobeliny jakieś dam, mebli do sali tronowej nie dam bo tam nie pasują. Co najwyżej już wymienione gobeliny.
Obrazek

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Karta postaci: Warnthor Caloth

Awatar użytkownika
Faelian
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: ndz lis 07, 2010 2:21 pm

Re: Druuhgran

Postautor: Faelian » wt lut 21, 2012 11:59 pm

Duh, to samo mu mówiłem! Wszystko fajnie, tylko wszędzie jest pusto!


Wróć do „Morrowind - Construction Set”