Zmiana wartości skalowania

Awatar użytkownika
Kardithron
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: pt gru 07, 2012 9:58 pm

Zmiana wartości skalowania

Postautor: Kardithron » pt gru 07, 2012 10:01 pm

Chciałbym powiększyć wilkołaka z Bloodmoon. Zwiększenie wartości skalowania do 1.2 albo 1.3 powinno w zupełności wystarczyć. Czy mogę to zrobić przy pomocy TES CS i jeżeli tak, to w jaki sposób?

Awatar użytkownika
Bohdan
Sługus
Sługus
Posty: 174
Rejestracja: ndz sty 09, 2011 8:16 pm

Re: Zmiana wartości skalowania

Postautor: Bohdan » pt gru 07, 2012 10:38 pm

Wilkołaka jako postać czy jako rasę?

Jako rasę to chyba taka zakładka races i tam masz werewolf i zwiększasz wysokość.
Tak mówią norskie legendy

Awatar użytkownika
Kardithron
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: pt gru 07, 2012 9:58 pm

Re: Zmiana wartości skalowania

Postautor: Kardithron » pt gru 07, 2012 11:14 pm

Bohdan pisze:Wilkołaka jako postać czy jako rasę?.

Chodzi mi o konkretny model postaci bestii, czyli wilka, w którego przemienia się likantrop. Model "ludzkiej" formy ma przy tym pozostać niezmienny.


viewtopic.php?f=14&t=519

Założyciel tematu wspomina o możliwości zwiększenia wartości skalowania w edytorze maksymalnie do 2. Może w tym kierunku należy pójść? Tylko o jaki edytor tu chodzi? CS? I gdzie w nim szukać tej opcji?

Awatar użytkownika
Kardithron
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: pt gru 07, 2012 9:58 pm

Re: Zmiana wartości skalowania

Postautor: Kardithron » sob gru 08, 2012 8:28 pm

W porządku, znalazłem już odpowiednią opcję i wszystko działa jak należy.

TES Construction Set/Creature/BM_werewolf_default/opcja w prawym górnym rogu okienka. Dotyczy to także innych bydlęć.


Wróć do „Morrowind - Construction Set”



cron