[Tutorial] Jak stworzyć własną broń?

kozuba
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: wt lip 15, 2008 8:51 am

Re: [Tutorial] Jak stworzyć własną broń?

Postautor: kozuba » sob gru 20, 2008 9:43 pm

Robię maczugę z kolcami, lecz mam problem. Jestem już w połowie, cała jedna strona jest zapełniona kolcami, lecz jak mam obrócić całą maczugę na drugą stronę, abym mógł zrobić kolce na drugiej stronie?

Awatar użytkownika
Eggy
Pradawny
Pradawny
Posty: 462
Rejestracja: pt maja 09, 2008 7:30 pm
Lokalizacja: Gdzieśtam. :P

Re: [Tutorial] Jak stworzyć własną broń?

Postautor: Eggy » ndz gru 21, 2008 3:49 pm

Mam pytanie... Jak wyedytować Tekstury formatu .dds?
I once was an Adventurer, just like you. But then I took a fireball in my face.......
____________________________________________________
:twisted: Tako Rzecze Jarosław Wiesław!!! :twisted:

Tudzież Dur'zah Ammunsirnaabi, w PBFie.

Awatar użytkownika
Mixer
Administrator
Administrator
Posty: 435
Rejestracja: śr mar 26, 2008 6:09 pm

Re: [Tutorial] Jak stworzyć własną broń?

Postautor: Mixer » ndz gru 21, 2008 4:20 pm

uzywajac np xnview
otwierasz dds i zapisujesz pod BMP...
Obrazek

Awatar użytkownika
Eggy
Pradawny
Pradawny
Posty: 462
Rejestracja: pt maja 09, 2008 7:30 pm
Lokalizacja: Gdzieśtam. :P

Re: [Tutorial] Jak stworzyć własną broń?

Postautor: Eggy » ndz gru 21, 2008 8:07 pm

Dzęki Mixer, alem sobie już poradził, przekonwertowałem na .tga, i Gimpem Ją! :mrgreen:
I once was an Adventurer, just like you. But then I took a fireball in my face.......
____________________________________________________
:twisted: Tako Rzecze Jarosław Wiesław!!! :twisted:

Tudzież Dur'zah Ammunsirnaabi, w PBFie.

Awatar użytkownika
Sebastian
Starszy
Starszy
Posty: 381
Rejestracja: pt maja 23, 2008 8:37 pm
Lokalizacja: Veyond Caves

Re: [Tutorial] Jak stworzyć własną broń?

Postautor: Sebastian » pn gru 22, 2008 6:35 pm

Lothar: czy przed 6 punktem powinny być screeny z CS-a?
Lothar: Przeoczenie pomyliły ci się obrazki do uploadu :|
Ostatnio zmieniony pn gru 22, 2008 8:33 pm przez Sebastian, łącznie zmieniany 1 raz.
Jestem miłym fanem The Elder Scrolls Morrowind, Oblivion oraz Skyrim :)

kozuba
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: wt lip 15, 2008 8:51 am

Re: [Tutorial] Jak stworzyć własną broń?

Postautor: kozuba » pn gru 22, 2008 7:54 pm

Mi się wydaje że to błąd się wkradł do poradnika.

Lord Rafell
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: pn lip 28, 2008 11:16 pm
Lokalizacja: Nowy Sącz

Re: [Tutorial] Jak stworzyć własną broń?

Postautor: Lord Rafell » wt lut 24, 2009 9:06 pm

Witam. Mam okropny problem. Chciałem stworzyć sobie model nowych mebelków do Morrowind. Niestety wszelakie próby przerzucenia nif'a do CS'a kończą się tak jak w poradniku. Nie pomaga nawet sposób który opisał Lothar. Przy imporcie z g-max'a zawsze zmieniam na Morrowind. Wczoraj pracowałem nad sejmitarem, problem wyglądał identycznie, za nic w świecie CS nie chce przyjąć nowych modeli. Texturki zapisywane w bmb. (24 bity). Pragnę dodać że program uruchamiany jest przez nif-gmax. Co ciekawe kiedy chcę importować plik nif. do programu NIFTexture wyskakuje mi błąd.

Awatar użytkownika
Lothar
Moderator
Moderator
Posty: 328
Rejestracja: sob kwie 19, 2008 2:57 pm
Kontaktowanie:

Re: [Tutorial] Jak stworzyć własną broń?

Postautor: Lothar » śr lut 25, 2009 1:23 am

Problem crashy po imporcie wciąż nie daje mi spokoju i nadal nie znalazłem sposobu, by uniknąć go w jakiś w miarę przystępny i praktyczny sposób. Ale jak tylko coś wymyślę, dam znać 8-)

Lord Rafell
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: pn lip 28, 2008 11:16 pm
Lokalizacja: Nowy Sącz

Re: [Tutorial] Jak stworzyć własną broń?

Postautor: Lord Rafell » śr lut 25, 2009 3:33 pm

Kontaktowałem się z właścicielem strony Slof's hive. Pisał mi że wszystko robi w Blender i nie ma żadnych problemów. Ja natomiast cały czas próbuje, obróbka programem NIFskope też nic nie daje. Pomysłów na mody mam mnóstwo, już przygotowałem kilka projektów ale za cholerę nie potrafię ruszyć. W sumie Construction Set widzi obiekt ale gdy tylko zbliże kursor myszki do niego...crash...jeszcze będę próbował z Milkshape. Jak coś uda mi się zdziałać to powiadomie ;)

Lord Rafell pisze:Sorki że post pod postem. Udało mi się znaleźć sposób na sprawne działanie cs'a przy dodawaniu nowych tekstur. Mianowicie teksturka wykonana w gimp'ie musi mieć rozmiar 128x128 (na razie na takiej rozdziałce sprawdzałem) oraz przy eksporcie z gmax'a należy ODZNACZYĆ!!:
Generate Strips
Extra Nodes on Mesh
Vertex Colors
Update tangent space
Sort Nodes
Add Accum nodes
Remove Extra Bones
Skeleton Only
Lights
Camera
Potem w CS'ie wszystko śmiga :) Tak więc Lothar pasuje zrobić aktualizację tutoriala :P
PS: Nie wiem jak jest na innych komputerach, prośba do Was: sprawdźcie i dajcie mi znać w tym temacie czy Wam też działa.

Awatar użytkownika
Lothar
Moderator
Moderator
Posty: 328
Rejestracja: sob kwie 19, 2008 2:57 pm
Kontaktowanie:

Re: [Tutorial] Jak stworzyć własną broń?

Postautor: Lothar » śr lut 25, 2009 7:50 pm

Uprzedziłeś mnie xD
A co do tekstur - nawet w 4096x4096 wszystko hula :-P
Update zrobiony, Twoja osoba wymieniona 8-)
Teraz tylko poprawić obrazki, bo znowu się coś popsuło z ich kolejnością... ale to później 8-)


Wróć do „Morrowind - Construction Set”