[Tutorial] Jak stworzyć własną broń?

Lord Rafell
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: pn lip 28, 2008 11:16 pm
Lokalizacja: Nowy Sącz

Re: [Tutorial] Jak stworzyć własną broń?

Postautor: Lord Rafell » śr lut 25, 2009 11:22 pm

No to skoro wszystko jest oki to teraz mam pytanko: jak mogę zaokrąglić coś takiego jak BOX? Chciałbym zrobić sobie porządny sejmitar ale jakoś nie potrafię sobie z tym poradzić.

Awatar użytkownika
Lothar
Moderator
Moderator
Posty: 328
Rejestracja: sob kwie 19, 2008 2:57 pm
Kontaktowanie:

Re: [Tutorial] Jak stworzyć własną broń?

Postautor: Lothar » śr lut 25, 2009 11:33 pm

Stworzyć Box o większej ilości segmentów i użyć na przykład modyfikatora BEND (wybierz później odpowiednią oś i kąt wygięcia) 8-)

Lord Rafell
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: pn lip 28, 2008 11:16 pm
Lokalizacja: Nowy Sącz

Re: [Tutorial] Jak stworzyć własną broń?

Postautor: Lord Rafell » czw lut 26, 2009 12:34 am

Spoczko, znalazłem już ;) Dzięki za pomoc i że mogłem pomóc ;)

Riper12177
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: ndz sty 25, 2009 12:59 pm

Re: [Tutorial] Jak stworzyć własną broń?

Postautor: Riper12177 » sob lut 28, 2009 3:28 pm

Mam takie pytanie bo chce zrobić miecz na bazie innego miecza z morrowinda ale w gmaxsie nie mogę go otworzyć więc jeśli się da jakoś bezpośrednio otworzyć w gmaxsie to jak albo jakim programie zmienic format pliku tak aby import był możliwy.

Awatar użytkownika
Lothar
Moderator
Moderator
Posty: 328
Rejestracja: sob kwie 19, 2008 2:57 pm
Kontaktowanie:

Re: [Tutorial] Jak stworzyć własną broń?

Postautor: Lothar » ndz mar 01, 2009 5:23 am

Tak, żeby nie było niedomówień - używać trzeba Nif-Gmax ze skrótu na pulpicie na przykład (co zapewne robisz, jednak pewności nigdy za wiele :-P).
Uruchamiasz program, bierzesz File->Import... zmieniasz typ pliku na Netimmerse/Gamebryo (*.NIF, *.KF) i otwierasz interesujący Cię model 8-)

Riper12177
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: ndz sty 25, 2009 12:59 pm

Re: [Tutorial] Jak stworzyć własną broń?

Postautor: Riper12177 » pn mar 02, 2009 1:49 pm

Zrobiłem jak pisałeś i podziałało ale mam teraz inny problem bo po przeróbce miecza jak miałem go wyeksportować zaczęły się pojawiać różne błędy i wywalało mnie z programu a jeśli udało mi się jakoś go wyeksportować to plik modelu zajmował tylko 1KB i był bezużyteczny.

Awatar użytkownika
Lothar
Moderator
Moderator
Posty: 328
Rejestracja: sob kwie 19, 2008 2:57 pm
Kontaktowanie:

Re: [Tutorial] Jak stworzyć własną broń?

Postautor: Lothar » wt mar 03, 2009 6:54 pm

Hmmm, u mnie nie ma takiego problemu :-/ Może w opcjach importu odznacz "Import Animation" oraz "Import Skeleton" oraz skonwertuj wszystkie elementy na Mesh'e (prawy klik Convert to... -> Editable Mesh) 8-)

Awatar użytkownika
El Gregor PL
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: śr maja 21, 2008 11:40 pm
Lokalizacja: Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: [Tutorial] Jak stworzyć własną broń?

Postautor: El Gregor PL » śr mar 25, 2009 3:09 pm

Znowu coś się porąbało ze screenami w tutorialu - nie zawsze są te, które powinny być.
Alkohol pity z umiarem nie szkodzi nawet w dużych ilościach :P

Awatar użytkownika
Lothar
Moderator
Moderator
Posty: 328
Rejestracja: sob kwie 19, 2008 2:57 pm
Kontaktowanie:

Re: [Tutorial] Jak stworzyć własną broń?

Postautor: Lothar » pt kwie 03, 2009 4:35 pm

17:35 - Poprawianie obrazków w toku...
18:08 - Obrazki poprawione, możecie znowu cieszyć się pełnowartościowym tutorialem. 8-)

Awatar użytkownika
hugonix16
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: pt lip 04, 2008 10:05 am
Lokalizacja: Warszawa

Re: [Tutorial] Jak stworzyć własną broń?

Postautor: hugonix16 » sob kwie 11, 2009 8:15 am

pls pomocy! robię wszystko tak jak w tutorialu i gdy juz przeciągam młotek do seyda neen (w cs'ie) to w podglądzie niema on tekstury i w grze terz pls co robię nie tak? pls pomocy!
"a ja ci powiadam nie rozpoznał byś strategi nawet gdyby kopnęła cię w dupe"


Wróć do „Morrowind - Construction Set”