Artykuł i news o starej bezpłatnej grze Thang Global

LaLaNaBLaNaLaLa
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: pt cze 12, 2009 7:04 am

Artykuł i news o starej bezpłatnej grze Thang Global

Postautor: LaLaNaBLaNaLaLa » ndz mar 13, 2011 11:58 pm

Thang Global to bezpłatna gra MMORPG z grafiką 3D
Wymagania:
Minimalne:
CPU: Pentium 3 800Mhz
MB RAM: 256MB
HDD: 230 MB
OS: Windows 98, Windows ME, Windows 2000, Windows XP, Vista, Windows 7
DirectX 9.0
Zalecane:
CPU: Pentium 4 1.4Ghz
MB RAM: 512MB

Thang Global wraca po 2 latach przerwy wywołanej nieznanym dotąd powodem(nieoficjalnie - brak floty, spowodowany nie dbałością o grę) Teraz gra jest w władaniu firmy Jaca Enterteiment(koreańskiej), która zapowiedziała otwarcie oficjalnej strony http://www.thang-global.com/ w dniu 29 marca a 31 odpalenie serwerowni. Nowa firma wraz ze społeczeństwem Thanga poprawiła sporo mankamentów(bugów) gry. I aktualnie jeszcze tym się zajmuje...(i będzie na bieżąco je poprawiała) Obecna strona, na której można się dowiedzieć więcej informacji(oraz obejrzeć lepszej, jakości fotki z gry) to tymczasowa http://thangglobal.webs.com/ Zapraszam również do siebie - http://steamcommunity.com/groups/ThangGlobal Będę na tej stronie umieszczał najistotniejsze rzeczy np. aktualny kanał VT do Thanga, listę z osobami kategorii „ble”, dane o polskich gildiach, godziny powiększonego exp’a. Thang Global będzie bezpłatną grą, w której będzie można kupować za prawdziwe pieniądze Lune punkty za pomocą, których będzie można uzyskać itemy nie dostępne w żaden inny sposób niż po przez kasę. Choć nie do końca tak jest, bo osoby posiadające te itemy(zakupione przez Lune punkty) najczęściej sprzedają je za stosunkowo normalną cenę dien(waluta w Thangu)

Wiele osób piszących artykuł o Thangu nie poznała go dogłębnie, gdyż to jest stosunkowo ciężkie do wykonania. I nawet ryzanie w Thanga przez ponad 5 miesięcy, wcale nie musi się do tego w najmniejszym stopniu przyczynić. Więc artykuł napisany przez osobę przebywające w Thangu z miesiąc będzie: - nic niewarty, gdyż osoba mogła tylko uzyskać najwyżej 50lvl(choć z nim można śmigać, to ta akurat osoba nie była by wstanie tego robić) - opisywał powierzchowne zalety i wady gry. Zalety w Thangu są niemal niewidoczne… Ja natomiast grałem w niego sporo czasu(poznając przy tym jego wszystkie walory) i mogę śmiało powiedzieć, że jest on najlepszym mmorpg(jak tu twoim zdaniem przesadziłem to Ja tylko żartowałem :P)

Thang Global jest grą opartą na wbijaniu level i udoskonalaniu swoich umiejętności(których mamy bardzo ale to bardzo dużo). Wydaje się, że to będzie nuda a wraz z upływem czasu stanie się monotonne? I tak niestety będzie dla wszystkich tych, którzy nie wiedzą jak sobie usprawnić tą monotonność… A jak to zrobić – po prostu należy się pytać…(ale tak porządnie nękać i zadręczać w kółko głupimi pytaniami…) Wbijanie leveli odbywa się szybko do 100lvlu(a już 110poziom będzie nam wystarczał do zlikwidowania wszystkich dostępnych bossów w grze) Choć tutaj zawsze znajdą się osoby mówiące, że ciężko bije się level to i też są takie co temu kategorycznie zaprzeczą np. Ja. Oświadczam wam że da się w Thangu spokojnie w ciągu: - 24h(12dni) wbić 100lvl(oczywiście z arsenałem zacnym, będącym dostępnym po minimum 2latach grania :P Może ktoś Ci go akurat wypożyczy :P) - 10h(5dni) wbić 50lvl(zaczynając od kompletnego zera). Nie każdy jest w stanie załapać jak się gra w Thangu(i to dobrze) W Thangu nie ma jakiejś większej rewelacji w expieniu(tylko można w nim udoskonalać swoją technikę atakowania) Ciągle to samo kupujemy poty, ruszamy w bój i wracamy… Na samym początku gry musimy dowiedzieć się jak najszybciej, jakie mapki eksplorować, bo w Thangu nie jest tak jak w innych grach moogrpg - każdy potworek po kolei „przywitany” i co z tym się wiąże każdy obszar poznany. Tu nie ma odysei(powody te leżą w braku „leciutkich potów”, misji oraz dużych map) Zatem tutaj nie trzeba nigdy zaglądać do trzech map. Gra jakoś praktycznie sama nas do tego zmusza(bez kitu) Podam 2 małe zalety expienia: – Pierwsza to potwory, które po rozwaleniu robią psikus - pojawia się zaraz po ich śmierci kolejny potwór, który jest tego samego gatunku(tylko słabszy lub silniejszy) - a czasem pojawiają się duszki, które są na 2 lub 3 uderzenia(wyższym, levelom ulegają po jednym) – Druga to fart, czyli od czasu do czasu na różnych mapach w zawsze innym miejscu pojawia się skrzynia(dojąca ogrom exp’a i nie tylko…) i inwazje duszków(dające hai-ringi) oraz mini boss(dający to samo) Ulepszanie na pewnym stopniu levelowym staje się enigmą. Niewiadomo ile mamy procent powodzenia(szansy) podczas ulepszania… Musimy polegać na własnej intuicji lub założeniach i opiniach innych ludzi albo opracować własny patent, jakiego hai-ringa(kula zwiększającą nasze powodzenie) użyć podczas ulepszania. Wszystkie przedmioty(oprócz maga zbroi) polepszone na +4 świecą żółtym kolorem(natomiast na +6 na niebiesko a od +8 na czerwono) Bardzo łatwo jest ocenić moc innych graczy po ich wyglądzie zewnętrznym. Zbroje różnią się od siebie, tak bardzo wyglądem, że bez problemu grając postacią innej rasy jesteśmy w stanie stwierdzić, od którego lvlu nasz wróg ma zarzucony set.(w jakiej grze istnieje tak charakterystyczny wygląd zbroi?) W Thangu najsilniejsza bronie są już dostępna od 30poziomu, lecz ich zdobycie równoważ się z uzyskaniem ok. 100levelu. Mamy w nim do wyboru trzy rodzaje postaci są to: - Wojownik(podlegają mu bronie typu miecz, łuk i bumerang) - Amazonka(dysponuje dzidą, rzutką i krótkim ostrzem) - Mag(posiada trzy laski – nie zazdrościć to są bronie :P a w ogóle mag to kobieta) Postacie w/w posiadają do każdej broni po 3 lub 4 skille(krótkie ostrze ma 1) które da się udoskonalać(poprzez normalne nabijanie uderzeń) od 1 do 9levelu(ostatni poziom da się zrobić jeszcze na Tar lub Yelba) Czary nie są od levelu, więc można je wbić np. na 7lvl i pożyczyć/sprzedać dla osoby np. z pierwszym poziomem(to jest miodzio i klawe). Czary dzielimy na dwie kategorie – masowe, które mają większy zakres powierzchni ataku ładują się przez ok. 5-15s.(Ale to żaden problem, ponieważ jest na to banalna rada – kup sobie 4 skille takie same i uderzaj na przemian) - pojedynczego trafu(w sam raz na boosy i pvp) Tahang ma własną grafikę(tak jak np. Flyff czy WOW) wyróżniającą go spośród wszelkich innych gier. I to jest zaleta, ponieważ większość gier jest robiona z grafiką „chińską”- różnice się wyłącznie lepszą, jakością tekstur graficznych np. Metin, Hero, Archlord, Ryl, itd. Thang ma doskonały system matematyczny - w 120lvlu posiadamy znormalizowane statystyki np. ok. 300HP(max 500) w przeciwieństwie do innych gier, które już na samym stracie(10lvlu) oferują nam 3000HP to ogromny plus. - w poty zaopatrzamy się kupując je pojedynczo i na dodatek każdy jeden z nich zajmuje jedną kratkę w plecaku(ekwipunku) a i tak to nie spowalnia expienia i nie stanowi żadnego problemu.
Ostatnio zmieniony śr mar 30, 2011 8:38 pm przez LaLaNaBLaNaLaLa, łącznie zmieniany 3 razy.

Awatar użytkownika
Bahamut
Administrator
Administrator
Posty: 552
Rejestracja: wt kwie 15, 2008 1:50 pm

Re: Artykuł i news o starej bezpłatnej grze Thang Global

Postautor: Bahamut » wt mar 15, 2011 9:46 am

Gah, następna "bezpłatna" gra w której i tak trzeba płacić aby coś osiągnąć, wole płatne MMO, jakoś niewyobrażalnie większa, i nie ma równych i równiejszych

Bo MMO dzielą się na dwa typy, WoWopodobne, i Lineage'eo podobne, wole grać w oryginał tego pierwszego
Some people play Oblivion with 200+ mods. It is said that those people lost their minds through searching,downloading and testing thousands of thousands of mods. What they all try to accomplish is to create a perfect Oblivion which only exists for themself, their own world, their own Oblivion. Their harddisks full, their minds mad.

LaLaNaBLaNaLaLa
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: pt cze 12, 2009 7:04 am

Re: Artykuł i news o starej bezpłatnej grze Thang Global

Postautor: LaLaNaBLaNaLaLa » wt mar 15, 2011 11:47 pm

W sumie to masz racje... Jak ma się kasę to już lepiej w wow'a. Jednak jak się nie chcę wydawać lub się nie ma? To pozostają nam tylko mmorpg + shop(nie biorąc pod uwagę innych np. RPG idt.)Nie wiem jakie w Thangu były rozbieżności między tymi co bulili kasę za grę, a tymi co nic nie wyłożyli. A Ci którzy wydali forsę to w 2009r chyba się zesrali, dowiadując się że gra jest off na zawszę. I teraz pewnie jak zaczną grę to będą roztropniejsi..(o ile zaczną...)A ja osobiście nigdy jakoś nie odczuwałem różnic między tymi co płacą... bo zawsze dało się oszukiwać na wszelkie sposoby.

Awatar użytkownika
konjad
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: śr mar 30, 2011 9:07 pm

Re: Artykuł i news o starej bezpłatnej grze Thang Global

Postautor: konjad » czw mar 31, 2011 1:48 pm

Bahamut pisze:Gah, następna "bezpłatna" gra w której i tak trzeba płacić aby coś osiągnąć, wole płatne MMO, jakoś niewyobrażalnie większa, i nie ma równych i równiejszych

Bo MMO dzielą się na dwa typy, WoWopodobne, i Lineage'eo podobne, wole grać w oryginał tego pierwszego


Zapomniales o trzeciej grupie, w ktorej sa wlasciwie tylko 2 gry: Haven & Hearth i EVE Online.
Obrazek

Awatar użytkownika
Bahamut
Administrator
Administrator
Posty: 552
Rejestracja: wt kwie 15, 2008 1:50 pm

Re: Artykuł i news o starej bezpłatnej grze Thang Global

Postautor: Bahamut » czw mar 31, 2011 2:34 pm

O sorry o EVE należało by wspomnieć, ale H&H? BOORING, mój Regis tak się zanudził że zasną na wieczność w swojej chałupce
Some people play Oblivion with 200+ mods. It is said that those people lost their minds through searching,downloading and testing thousands of thousands of mods. What they all try to accomplish is to create a perfect Oblivion which only exists for themself, their own world, their own Oblivion. Their harddisks full, their minds mad.


Wróć do „Inne Gry”



cron