Konsola Obliviona - odświeżona, poprawiona wersja.

JanEP09

Konsola Obliviona - odświeżona, poprawiona wersja.

Postautor: JanEP09 » pt mar 25, 2011 6:03 pm

Oblivion kody

Wszystkie inne opisy powinny znaleźć się w odpowiednich artykułach :)

Awatar użytkownika
Warnthor
Pradawny
Pradawny
Posty: 462
Rejestracja: czw lut 17, 2011 3:03 pm
Lokalizacja: Możliwie najdalej

Re: Konsola Obliviona - odświeżona, poprawiona wersja.

Postautor: Warnthor » czw kwie 14, 2011 3:00 pm

No trochę więcej opcji(w morku nie było "Kill" więc trzeba było pisać "Sethealth 0") 1/3 kodów jest taka sama jak do morka ale mniej rozwinięta. Czasem niektóre "Kody" po prostu mają opcje potrzebne do gry a nic nie ułatwiające. Połowa graczy ma zwany "Konlosowstręt", nie chcą tknąć konsoli nawet jeśli dzięki niej Oblivion będzie dużo lepszą grą niż jest :P .
Obrazek

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Karta postaci: Warnthor Caloth

JanEP09

Re: Konsola Obliviona - odświeżona, poprawiona wersja.

Postautor: JanEP09 » ndz kwie 17, 2011 9:47 am

No i właśnie nie wiadomo do końca dla czego. Przypuszczam, że boją się po prostu zepsucia gry, z którym kojarzona jest konsola, jako narzędzie do "wklepywania" kodów. Ale tak nie jest - wystarczy zobaczyć inne przydatne komendy, niektóre dla deweloperów/modderów, czy też dla zwykłych graczy. Nie psują gry, a nawet poprawiają jej działania (patrz 'pcb').

Nie żeby od razu wpisaywać 'tgm', 'tmm 1', 'tcl', 'psb' i 'caqs'.


Wróć do „Oblivion - Ogólne”