Oblivion na silniku crysisa

Narras
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: śr maja 28, 2008 3:42 pm

Oblivion na silniku crysisa

Postautor: Narras » pt paź 10, 2008 7:18 pm

http://pl.youtube.com/watch?v=w_SXc6t5iRg&fmt=18
Niestety nie wiem skąd go ściągnąć...
P.S. Jak się natkneliście na nowy engine do Morrowinda to napiszcie gzie i skąd...

Awatar użytkownika
Lothar
Moderator
Moderator
Posty: 328
Rejestracja: sob kwie 19, 2008 2:57 pm
Kontaktowanie:

Re: Oblivion na silniku crysisa

Postautor: Lothar » sob paź 11, 2008 1:48 am

W sumie to tylko przeniesione modele z Oblivion'a i tyle. Sam zamysł dobry, ale pewnie nikt się tego nie podejmie :P
A co do nowego engine'u dla Morrowind: viewtopic.php?f=4&t=392
8-)

Awatar użytkownika
Atulack
Sługus
Sługus
Posty: 165
Rejestracja: pn lip 14, 2008 1:54 pm
Lokalizacja: Kraków

Re: Oblivion na silniku crysisa

Postautor: Atulack » czw lis 06, 2008 6:25 pm

Oboże.. Jakie to.. Piękne! Heh jak ta kamera suneła wąskimi uliczkami miasta.. I te kolmny, heh naprawdę żałuję że mi nie pójdzie oblivion a co dopiero crysis..

Lothar napisał: "W sumie to tylko przeniesione modele z Oblivion'a i tyle. Sam zamysł dobry, ale pewnie nikt się tego nie podejmie "

Hmm? Napewno? To znaczy chyba nie wystarczyło by przenieść modeli.. To znaczy moja wiedza co do CS'a jest bardzo skromna, ale jak by mieli przenieść np. Umiejscowienie obiektów? Tak jak w Gothick Mod odpowiecie. Ale ja nie weim jak to zrobili w gothick mod. Zresztą chyba tam tak nie zrobili.. Obiekty nie są chyba tak samo umiejscowione względem siebie prawda?

PS. Ej a w tym filmiku do którego Narras linka dał, to ta taka melodia na początku z czego jest? Bo jakoś ją kojarzę ale nie wiem z kąd.. Hmm, wydaje mi się że z Spell Forca 1 ale nie jestem pewnien..

Awatar użytkownika
Bahamut
Administrator
Administrator
Posty: 552
Rejestracja: wt kwie 15, 2008 1:50 pm

Re: Oblivion na silniku crysisa

Postautor: Bahamut » czw lis 06, 2008 8:06 pm

Atulack pisze:Oboże.. Jakie to.. Piękne! Heh jak ta kamera suneła wąskimi uliczkami miasta.. I te kolmny, heh naprawdę żałuję że mi nie pójdzie oblivion a co dopiero crysis..

Lothar napisał: "W sumie to tylko przeniesione modele z Oblivion'a i tyle. Sam zamysł dobry, ale pewnie nikt się tego nie podejmie "

Hmm? Napewno? To znaczy chyba nie wystarczyło by przenieść modeli.. To znaczy moja wiedza co do CS'a jest bardzo skromna, ale jak by mieli przenieść np. Umiejscowienie obiektów? Tak jak w Gothick Mod odpowiecie. Ale ja nie weim jak to zrobili w gothick mod. Zresztą chyba tam tak nie zrobili.. Obiekty nie są chyba tak samo umiejscowione względem siebie prawda?


To poprostu zwykłe zerżnięcie modeli z obliviona i poukładanie ich w edytorze crysisa zwanym sandboxem,
Some people play Oblivion with 200+ mods. It is said that those people lost their minds through searching,downloading and testing thousands of thousands of mods. What they all try to accomplish is to create a perfect Oblivion which only exists for themself, their own world, their own Oblivion. Their harddisks full, their minds mad.

Awatar użytkownika
Atulack
Sługus
Sługus
Posty: 165
Rejestracja: pn lip 14, 2008 1:54 pm
Lokalizacja: Kraków

Re: Oblivion na silniku crysisa

Postautor: Atulack » czw lis 06, 2008 8:33 pm

Ok, ale ktoś przenisósł już te meshese, i co? Sam musi je umiejscowić? To znaczy, pamiętam taką jedną jaskinię z mostkiem. Więc on musi sam zrobić tą jaskinię, i napewno nie będzie taka sama.. Prawda? No chyba że w jakiś sposób przenosi położenie wszystkich obiektów z Obka do Crysisa..

Awatar użytkownika
Bahamut
Administrator
Administrator
Posty: 552
Rejestracja: wt kwie 15, 2008 1:50 pm

Re: Oblivion na silniku crysisa

Postautor: Bahamut » czw lis 06, 2008 8:53 pm

Atulack pisze:Ok, ale ktoś przenisósł już te meshese, i co? Sam musi je umiejscowić? To znaczy, pamiętam taką jedną jaskinię z mostkiem. Więc on musi sam zrobić tą jaskinię, i napewno nie będzie taka sama.. Prawda? No chyba że w jakiś sposób przenosi położenie wszystkich obiektów z Obka do Crysisa..


Nie, układa je sam
Some people play Oblivion with 200+ mods. It is said that those people lost their minds through searching,downloading and testing thousands of thousands of mods. What they all try to accomplish is to create a perfect Oblivion which only exists for themself, their own world, their own Oblivion. Their harddisks full, their minds mad.

Awatar użytkownika
Atulack
Sługus
Sługus
Posty: 165
Rejestracja: pn lip 14, 2008 1:54 pm
Lokalizacja: Kraków

Re: Oblivion na silniku crysisa

Postautor: Atulack » pt lis 07, 2008 8:37 am

Ufff... To chyba żeczywiście się nikt tego nie podejmie.. No bo, sorry, ale cały świat Obka jest jednak dość spory.. A jak będzie z losowymi lasami.. To znaczy w Obku lasy często się losują, a nie tak jak w Morku, że wszystko ustawili programiści, prawda? Ale w Crysisie chyba nie ma takiej możliwości, więc modder lasy również musi sam układać?

Awatar użytkownika
Mixer
Administrator
Administrator
Posty: 435
Rejestracja: śr mar 26, 2008 6:09 pm

Re: Oblivion na silniku crysisa

Postautor: Mixer » pt lis 07, 2008 2:53 pm

jak na moje to:
-koles zrobil to dla szpanu i raczej nie bedzie wiecej robic :D
-zrobi mala mapke do multiplayera
-ma cholernie duzo czasu(badz kilkuset osobowa ekipe) i naprawde chce zrobic tego moda :D
Obrazek

Awatar użytkownika
Eggy
Pradawny
Pradawny
Posty: 462
Rejestracja: pt maja 09, 2008 7:30 pm
Lokalizacja: Gdzieśtam. :P

Re: Oblivion na silniku crysisa

Postautor: Eggy » pt lis 07, 2008 5:19 pm

W00T!!!!
Nie, no, jestem pod wrażeniem.... :shock: To Niesamowite, co ten gościu zrobił, ale.... Jeśli nawet by zrobił Obka na silniku Crysisa, to jestem ciekaw, na jakim w ogóle komputerze by to działało....
Bo wymagania sprzętowe Crysisa, cóż, wiadomo, są NIEBOTYCZNE, Facet musi mieć naprawdę niezłego sprzęta......
Z Innej Beczki.... Ciekawe jak by wyglądał Morrowind na tym silniku..... :twisted:


Atulack-> Pisze się MESHE, a nie "MESHESE", a tak wogóle jest to zwrot obcojęzyczny i raczej nie powinno się go odmieniać po polsku, już lepiej jest używać zamiast "Mesh", "Model", bo to raczej to samo...
Chociaż w dosłownym znaczeniu "Mesh" po polsku to siatka. :geek:
Aczkolwiek słowa "Mesh" i "Model" można używać w oddzielnych kontekstach, jako mesh rozumiejąc sam trójwymiarowy zarys przedmiotu, zaś model jako mesh z doczepioną teksturą......... :ugeek:
Dobra już dość tych lingwistycznych dywagacji. :P
I once was an Adventurer, just like you. But then I took a fireball in my face.......
____________________________________________________
:twisted: Tako Rzecze Jarosław Wiesław!!! :twisted:

Tudzież Dur'zah Ammunsirnaabi, w PBFie.

Awatar użytkownika
Atulack
Sługus
Sługus
Posty: 165
Rejestracja: pn lip 14, 2008 1:54 pm
Lokalizacja: Kraków

Re: Oblivion na silniku crysisa

Postautor: Atulack » pt lis 07, 2008 5:35 pm

Mixer pisze:jak na moje to:
-koles zrobil to dla szpanu i raczej nie bedzie wiecej robic :D
-zrobi mala mapke do multiplayera
-ma cholernie duzo czasu(badz kilkuset osobowa ekipe) i naprawde chce zrobic tego moda :D


Cóż, miejmy nadzieje na to ostatnie.. Jeżeli by coś takiego zrobił/zrobili, to być może udało by mi się pograć to u mojego kolegi, u którego gram w Obka..
Heh, dobrze że nie długo zmienam kompa, będę mógł sobie wreszcie w Obliviona pograć..

Eggy pisze: Atulack-> Pisze się MESHE, a nie "MESHESE", a tak wogóle jest to zwrot obcojęzyczny i raczej nie powinno się go odmieniać po polsku, już lepiej jest używać zamiast "Mesh", "Model", bo to raczej to samo...
Chociaż w dosłownym znaczeniu "Mesh" po polsku to siatka.
Aczkolwiek słowa "Mesh" i "Model" można używać w oddzielnych kontekstach, jako mesh rozumiejąc sam trójwymiarowy zarys przedmiotu, zaś model jako mesh z doczepioną teksturą.........
Dobra już dość tych lingwistycznych dywagacji.


Eggy -> Tak wiem że się nie powinno tak mówić, ale ja tak z przyzwyczajenia, bo jakoś tak zawsze je nazywałem, a potem koledzy których "Dokształcałem" w CS'ie złapali ode mnie ten nawyk i teraz oni też tak mówią... Jakoś zawsze w myślach je tak nazywam to jak piszę to też tak samo, nie?


Wróć do „Oblivion - Ogólne”