TES IV: Oblivion

Gajdul94
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: pn cze 16, 2008 3:20 pm
Lokalizacja: Orzysz

Re: TES IV: Oblivion

Postautor: Gajdul94 » śr lip 09, 2008 8:05 pm

Cóż, pozostaje mieć nadzieję, że TES : V połączy najlepsze cechy Obliviona ( wg mnie fast travel, konie itp. ) i Morrowinda ( " każda jaskinia, loch itp. inaczej wygląda" , lepsza fabuła ) .

Awatar użytkownika
Bahamut
Administrator
Administrator
Posty: 552
Rejestracja: wt kwie 15, 2008 1:50 pm

Re: TES IV: Oblivion

Postautor: Bahamut » śr lip 09, 2008 9:23 pm

Gajdul94 pisze:Cóż, pozostaje mieć nadzieję, że TES : V połączy najlepsze cechy Obliviona ( wg mnie fast travel, konie itp. ) i Morrowinda ( " każda jaskinia, loch itp. inaczej wygląda" , lepsza fabuła ) .


Fast Travel jest lamerski do bulu, ja wole przemieszczanie się jak w morrku (łaziki statki) jedynie gdzie FT było dobrze zrobione to Daggerfall (bo tam wszystko było uzasadnione ogromnym obszarem, do tego FT daggerfalla miał dużo opcji podróży)
Some people play Oblivion with 200+ mods. It is said that those people lost their minds through searching,downloading and testing thousands of thousands of mods. What they all try to accomplish is to create a perfect Oblivion which only exists for themself, their own world, their own Oblivion. Their harddisks full, their minds mad.

Gajdul94
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: pn cze 16, 2008 3:20 pm
Lokalizacja: Orzysz

Re: TES IV: Oblivion

Postautor: Gajdul94 » czw lip 10, 2008 9:39 am

Mi chodziło o samą ideę fast travel. Nie grałem w Daggerfala, ale z tego co słyszałem to fast travel był tam znacznie lepszy ( ataki w trakcie przejazdu, różnorodność ). Jednak najlepiej gdyby można było korzystać ze wszystkiego : teleporty, statki, łaziki, konie i fast travel.

Awatar użytkownika
Bahamut
Administrator
Administrator
Posty: 552
Rejestracja: wt kwie 15, 2008 1:50 pm

Re: TES IV: Oblivion

Postautor: Bahamut » czw lip 10, 2008 10:49 am

Gajdul94 pisze:Mi chodziło o samą ideę fast travel. Nie grałem w Daggerfala, ale z tego co słyszałem to fast travel był tam znacznie lepszy ( ataki w trakcie przejazdu, różnorodność ). Jednak najlepiej gdyby można było korzystać ze wszystkiego : teleporty, statki, łaziki, konie i fast travel.


Tylko że te ostatnie wyklucza resztę... bo gracz niezmuszony nie będzie z ich korzystał wcale a wcale
Some people play Oblivion with 200+ mods. It is said that those people lost their minds through searching,downloading and testing thousands of thousands of mods. What they all try to accomplish is to create a perfect Oblivion which only exists for themself, their own world, their own Oblivion. Their harddisks full, their minds mad.

Gajdul94
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: pn cze 16, 2008 3:20 pm
Lokalizacja: Orzysz

Re: TES IV: Oblivion

Postautor: Gajdul94 » czw lip 10, 2008 11:10 am

Zależy ..... jeżeli jakiś koleś będzie chciał szybko przejść tą grę to będzie używał FT, a jeśli będzie chciał dostrzec piękno tej gry to nie będzie używał FT.

Awatar użytkownika
Bahamut
Administrator
Administrator
Posty: 552
Rejestracja: wt kwie 15, 2008 1:50 pm

Re: TES IV: Oblivion

Postautor: Bahamut » czw lip 10, 2008 12:40 pm

Gajdul94 pisze:Zależy ..... jeżeli jakiś koleś będzie chciał szybko przejść tą grę to będzie używał FT, a jeśli będzie chciał dostrzec piękno tej gry to nie będzie używał FT.


Diabeł w tym że jest i gracz BĘDZIE go używał...
Poza tym chodząc od łazika do łazika raczej piękna nie zobaczy, będąc przeładowany jak wół przez przedmioty będzie miał gdzieś coś takiego jak zwiedzanie świata i będzie będzie wolał szybko opylić przedmioty i ponownie wrócić do danej lokacji co jest ogromnym ułatwieniem dlatego mówię stanowcze NIE dla FT i wszelakim uproszczeniom.
Poza tym dając tyle opcji podróży i FT graczy by się frustrował gdyż logika zawsze podpowiada najszybszą drogę do osiągnięcia celu a droga dłuższa to czyste zmuszanie samego siebie więc lepiej dać JEDEN sposób szybkiej podróży
a wtedy nie będzie żadnych dylematów
Some people play Oblivion with 200+ mods. It is said that those people lost their minds through searching,downloading and testing thousands of thousands of mods. What they all try to accomplish is to create a perfect Oblivion which only exists for themself, their own world, their own Oblivion. Their harddisks full, their minds mad.

Gajdul94
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: pn cze 16, 2008 3:20 pm
Lokalizacja: Orzysz

Re: TES IV: Oblivion

Postautor: Gajdul94 » czw lip 10, 2008 3:21 pm

No dobra, przekonałeś mnie :) Chociaż jeśli ktoś będzie chciał się nieco zorientować w okolicy to FT odpada ;)

Awatar użytkownika
Lothar
Moderator
Moderator
Posty: 328
Rejestracja: sob kwie 19, 2008 2:57 pm
Kontaktowanie:

Re: TES IV: Oblivion

Postautor: Lothar » pt lip 11, 2008 2:24 am

Bahamut pisze:Diabeł w tym że jest i gracz BĘDZIE go używał...

Gdyby był taki sam jak w Daggerfall, to by mu się odechciało :-P Tam bez FT, traciło się czasami mniej czasu, niż na ciągłe wczytywanie gry po nieudanej walce z bandytami, do których przyłączył się pobliski niedźwiedź :-P

Bahamut pisze:Poza tym chodząc od łazika do łazika raczej piękna nie zobaczy, będąc przeładowany jak wół przez przedmioty będzie miał gdzieś coś takiego jak zwiedzanie świata i będzie będzie wolał szybko opylić przedmioty i ponownie wrócić do danej lokacji co jest ogromnym ułatwieniem dlatego mówię stanowcze NIE dla FT i wszelakim uproszczeniom.

Gdyby jednak podczas FT gracz narażał się bardzo na ataki silnych przeciwników, idąc łazikiem nie byłby atakowany, jednak przemieszczałby się wolniej (innymi słowy łazik prułby przez świat na oczach gracza, a nie tylko PYK- paseczek loading :-P). Kwestia teleportu - duża cena + obniżenie współczynników na 10 - 20 realnych minut (Bogowie wiedzą, co z człekiem się dzieje w takim przejściu, nie? :-P). A konie i "z buta" - powinno być zawsze i wszędzie w formie Daggerfall/Oblivion 8-)
Ehhh, kolejny pomysł na moda mi się kroi... wypadałoby w końcu jakiegoś poskładać do końca 8-)

Bahamut pisze:Poza tym dając tyle opcji podróży i FT graczy by się frustrował gdyż logika zawsze podpowiada najszybszą drogę do osiągnięcia celu a droga dłuższa to czyste zmuszanie samego siebie więc lepiej dać JEDEN sposób szybkiej podróży
a wtedy nie będzie żadnych dylematów

Nie no, ja zawsze wiedziałem, że jestem jakiś inny - w Oblivionie nie używam FT xD Wolę pykać na koniku z miejsca na miejsce, podziwiając ten boski krajobraz (12GB upgrade'ów robi swoje :-P) i słuchając cudownej muzyki (bonusowe packi też robią swoje :D), rozglądając się, czy nie atakują mnie bandyci czy inne zło 8-)
Dla mnie po prostu liczy się klimat i wczuwanie w tenże. Przechodzenie "na szybko" RPG'ów do "Grzechów Głównych" powinni dodać :-P Wolę konną przejażdżkę od FastTravel czy teleportu, gdyż po prostu bardziej mi się to podoba, pomaga wczuć się w klimat i świat samej gry z którego taki FT straszliwie mnie wybija. Poza tym jadąc tylko ma FT człowieka omija wiele ciekawostek, miejsc i zajawki z grania 8-)

Awatar użytkownika
Bahamut
Administrator
Administrator
Posty: 552
Rejestracja: wt kwie 15, 2008 1:50 pm

Re: TES IV: Oblivion

Postautor: Bahamut » pt lip 11, 2008 4:53 am

Lothar pisze:Nie no, ja zawsze wiedziałem, że jestem jakiś inny - w Oblivionie nie używam FT xD Wolę pykać na koniku z miejsca na miejsce, podziwiając ten boski krajobraz (12GB upgrade'ów robi swoje :-P) i słuchając cudownej muzyki (bonusowe packi też robią swoje :D), rozglądając się, czy nie atakują mnie bandyci czy inne zło 8-)
Dla mnie po prostu liczy się klimat i wczuwanie w tenże. Przechodzenie "na szybko" RPG'ów do "Grzechów Głównych" powinni dodać :-P Wolę konną przejażdżkę od FastTravel czy teleportu, gdyż po prostu bardziej mi się to podoba, pomaga wczuć się w klimat i świat samej gry z którego taki FT straszliwie mnie wybija. Poza tym jadąc tylko ma FT człowieka omija wiele ciekawostek, miejsc i zajawki z grania 8-)


Meh patrząc całą grę na głupi nieciekawy las? Wole iść do lasu w realu...
Some people play Oblivion with 200+ mods. It is said that those people lost their minds through searching,downloading and testing thousands of thousands of mods. What they all try to accomplish is to create a perfect Oblivion which only exists for themself, their own world, their own Oblivion. Their harddisks full, their minds mad.

Awatar użytkownika
Lothar
Moderator
Moderator
Posty: 328
Rejestracja: sob kwie 19, 2008 2:57 pm
Kontaktowanie:

Re: TES IV: Oblivion

Postautor: Lothar » pt lip 11, 2008 4:02 pm

Nie taki znowu nieciekawy - składniki alchemiczne, bandyci, wędrowni sprzedawcy, przeciwnicy z ciekawym sprzętem i takie tam 8-)


Wróć do „Oblivion - Ogólne”