Silnik gry

Awatar użytkownika
HakuoH
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: pt lip 15, 2011 6:18 pm

Silnik gry

Postautor: HakuoH » sob wrz 03, 2011 2:28 pm

Wiecie może na jakim silniku działała The Elder Scrolls I: Arena?

Awatar użytkownika
Bahamut
Administrator
Administrator
Posty: 552
Rejestracja: wt kwie 15, 2008 1:50 pm

Re: Silnik gry

Postautor: Bahamut » sob wrz 03, 2011 8:35 pm

HakuoH pisze:Wiecie może na jakim silniku działała The Elder Scrolls I: Arena?


Zapewne na swoim wewnętrznym,
Some people play Oblivion with 200+ mods. It is said that those people lost their minds through searching,downloading and testing thousands of thousands of mods. What they all try to accomplish is to create a perfect Oblivion which only exists for themself, their own world, their own Oblivion. Their harddisks full, their minds mad.

Awatar użytkownika
Lothar
Moderator
Moderator
Posty: 328
Rejestracja: sob kwie 19, 2008 2:57 pm
Kontaktowanie:

Re: Silnik gry

Postautor: Lothar » wt wrz 13, 2011 1:23 am

Engine areny nie jest odrębnym programem, jak wspomniał Bahamut, to wewnętrzny silnik. Wszystko jest "hard-coded", toteż nie posiada on własnej nazwy i nie został wykorzystany w innych produkcjach. I, wbrew temu co sądzą niektórzy, nie jest to wczesna wersja XnGine i nie ma z nim nic wspólnego. To po prostu zwykły raycaster (a.k.a. Doom-like engine), z funkcjami specyficznymi tylko i wyłącznie dla Areny. 8-)


Wróć do „Arena & Daggerfall - Ogólne”