[MGE] Trawa nam wyrosła ^^

Awatar użytkownika
Lothar
Moderator
Moderator
Posty: 328
Rejestracja: sob kwie 19, 2008 2:57 pm
Kontaktowanie:

[MGE] Trawa nam wyrosła ^^

Postautor: Lothar » sob mar 07, 2009 6:20 pm

Tak jak w temacie - w Morrowind wyrosła trawa. Jednak nie byle jaka, ale całkiem ładnie wykonana, zielona, powiewająca na wietrze trawka, która sprawia że Morrowind wygląda teraz jeszcze lepiej niż kiedykolwiek!
Poniżej przedstawiam małe próbki (jednak efekt na screenach nijak się ma do efektu w grze):
ObrazekObrazekObrazek
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek
Aby taki efekt osiągnąć, należy zaopatrzyć się w najnowszą wersję MGE (aktualnie 3.8.0):
http://timeslip.chorrol.com/current/mge3.8.0b.7z
oraz plugin dodający trawę do gry (2 mirrory):
http://www.4shared.com/file/91626688/a3 ... ta_PL.html
http://www.sendspace.com/file/tgzrgr
Jeśli jednak ktoś nie chce walczyć z MGE, może po prostu uruchomić pluginy i cieszyć się statyczną (nie ruszającą się) trawą. Polecam każdemu przetestować, bowiem efekt czasami wręcz powala i sprawia że wiele miejsc nie wydaje się już tak pustych.
UWAGA
Nie jestem autorem plugina, jedyne co zrobiłem to konwersja na wersję PL! Twórcą i autorem jest vality7, który umieścił również filmik przedstawiający efekty jego pracy: http://www.youtube.com/watch?v=EUPxltGdv-Y&fmt=18
8-)

========EDIT========
Wynalazłem przed chwilą zmodyfikowane modele trawy, dzięki czemu możecie bez wahania (a nawet musicie :-P) użyć pluginów od trawy przy generowani Distant-Land'ów: http://www.liztail.com/grass_meshes.7z
Tutaj opis co i jak: http://vality7.googlepages.com/mgegrass
8-)

Awatar użytkownika
Fanderay
Sługus
Sługus
Posty: 175
Rejestracja: pn maja 26, 2008 5:19 pm
Lokalizacja: Lubin
Kontaktowanie:

Re: [MGE] Trawa nam wyrosła ^^

Postautor: Fanderay » sob mar 07, 2009 6:58 pm

Nonono.. super :]
Szkoda tylko że mi morrek nie działa - właśnie przez mge :P
Pozostaje nam tylko czekać na Open Morrowind i kolejne wersje mge.

Polecam zobaczyć także to:
http://www.youtube.com/watch?v=Aycv6oDI ... re=related
Autorem filmiku jest oczywiście vality7.
ObrazekObrazek
222 posty. Zastanawiam się, czy pisać dalej :P
Znajdzenie :D

Awatar użytkownika
Mixer
Administrator
Administrator
Posty: 435
Rejestracja: śr mar 26, 2008 6:09 pm

Re: [MGE] Trawa nam wyrosła ^^

Postautor: Mixer » sob mar 07, 2009 10:27 pm

trawa wyglada swietnie :P wlasnie przetestowalem :D znakomite wrazenie robi efekt bujania sie na wietrze :p
Obrazek

seba2b7
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: sob cze 07, 2008 3:18 pm

Re: [MGE] Trawa nam wyrosła ^^

Postautor: seba2b7 » ndz mar 08, 2009 12:24 pm

Też tak macie, że na tą trawę nie da się wejść, tzn. nadepnąć? ;/

MojaUkrytaMoc
Nowonarodzony
Nowonarodzony
Posty: 129
Rejestracja: ndz sie 31, 2008 9:22 pm
Lokalizacja: Kórnik\Dziećmierowo

Re: [MGE] Trawa nam wyrosła ^^

Postautor: MojaUkrytaMoc » ndz mar 08, 2009 2:38 pm

seba2b7 pisze:Też tak macie, że na tą trawę nie da się wejść, tzn. nadepnąć? ;/

seba2b7 ja też tak mam. Nie powiem ze nie, nawet ładnie to wygląda ale lewitować nad trawą to już dziękuje, poza tym gra mi się tnie przez tą trawę :shock: . Ale jak ktoś chce się męczyć skakaniem po trawie to czemu nie xD he, polecam. Ja tam odinstalowałem grę, wolę se dalej grać w obliviona, choć nudny. Muszę powiedzieć jedno, ze zazdroszczę takich umiejętności w robieniu modów, bo filmiki jakie widziałem zajefajne :D
Jak bym umiał i wiedział jakie programy są potrzebne do tworzenia taki fajnych modów, sam bym zaczął tworzyć sobie mody i je udostępniać innym graczom^^
Widziałem jeszcze dwa filmiki tej osoby, New Morrowind Effects - Balmora i New Morrowind Effects - Pelagiad, też bym chciał żeby mi tak wyglądały te miasta w morrowindzie, maskara, fajnie zagęszczone miasto od drzew, nie no brak mi słów, nie wydaje się już taki ubogi. Od razu bym przeszedłbym na tą grę^^Oki, Pozdrawiam pa^^

seba2b7
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: sob cze 07, 2008 3:18 pm

Re: [MGE] Trawa nam wyrosła ^^

Postautor: seba2b7 » ndz mar 08, 2009 3:02 pm

Te filmiki umieścił Vality7, mody można pobrać z jego stronki. M.in. zalesiona Balmora i Seyda neen :) Nie podam linka bo jego strona dziwnie "zniknęła", przynajmniej u mnie. :/ Zamiast niej jest tylko jakaś strona reklamowa.

Awatar użytkownika
Lothar
Moderator
Moderator
Posty: 328
Rejestracja: sob kwie 19, 2008 2:57 pm
Kontaktowanie:

Re: [MGE] Trawa nam wyrosła ^^

Postautor: Lothar » ndz mar 08, 2009 5:26 pm

seba2b7 pisze:Też tak macie, że na tą trawę nie da się wejść, tzn. nadepnąć? ;/

U mnie trawa jest absolutnie no-collide, tylko wygląda, nie ma wpływu na poruszanie się czegokolwiek. A i FPS'a zjada niewiele (tylko grajcie z MGE, coby zwalało obróbkę trawy na vertex shader'y) 8-)

Awatar użytkownika
Sebastian
Starszy
Starszy
Posty: 381
Rejestracja: pt maja 23, 2008 8:37 pm
Lokalizacja: Veyond Caves

[MGE] Trawa nam wyrosła

Postautor: Sebastian » ndz mar 08, 2009 5:31 pm

Ogrom pracy zadziwia, ale... strasznie się tnie. W każdym razie szacun dla twórcy :P
Jestem miłym fanem The Elder Scrolls Morrowind, Oblivion oraz Skyrim :)

Awatar użytkownika
Soulsick
Sługus
Sługus
Posty: 181
Rejestracja: sob wrz 13, 2008 11:09 am

Re: [MGE] Trawa nam wyrosła ^^

Postautor: Soulsick » ndz mar 08, 2009 6:02 pm

na prawdę fajne - tylko na jednym obszarze ( zmodowanym - pewnie dlatego ) trawa znajduje się 2m nad ziemią .... No i nie wiedziałem że jest nowa wersja MGE - stara mi strasznie mulila a distant land generowala chyba 40min a tu chwila moment i jest :ugeek:
Kto stanie ze mna do walki ?! http://soulsick1988.mybrute.com
Obrazek Obrazek

Galactik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: czw paź 02, 2008 1:46 pm

Re: [MGE] Trawa nam wyrosła ^^

Postautor: Galactik » ndz mar 08, 2009 7:49 pm

Mod fajny, tylko że skutecznie utrudnia poruszanie się - jest jak niewidzialna ściana :)


Wróć do „Morrowind - Mody”



cron