[MGE] Trawa nam wyrosła ^^

Awatar użytkownika
Sebastian
Starszy
Starszy
Posty: 381
Rejestracja: pt maja 23, 2008 8:37 pm
Lokalizacja: Veyond Caves

Re: [MGE] Trawa nam wyrosła ^^

Postautor: Sebastian » ndz mar 08, 2009 8:45 pm

Za pierwszym razem nie wgrałem teksturek i zobaczyłem model... 2 kwadraty, przecinające się pod kątem 90 stopni, o szerokości 1,5 szerokości gracza jeden model
Jestem miłym fanem The Elder Scrolls Morrowind, Oblivion oraz Skyrim :)

Awatar użytkownika
VanYeti
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: śr maja 07, 2008 10:43 pm

Re: [MGE] Trawa nam wyrosła ^^

Postautor: VanYeti » pn mar 09, 2009 12:07 am

U mnie też trawa skutecznie utrudniała chodzenie ale jak jej nie załączyłem w plikach danych było wszystko ok tzn trawa była w grze i nie blokowała już drogi. Spróbujcie może to wam pomoże.

Awatar użytkownika
Mixer
Administrator
Administrator
Posty: 435
Rejestracja: śr mar 26, 2008 6:09 pm

Re: [MGE] Trawa nam wyrosła ^^

Postautor: Mixer » pn mar 09, 2009 12:10 pm

VanYeti pisze:U mnie też trawa skutecznie utrudniała chodzenie ale jak jej nie załączyłem w plikach danych było wszystko ok tzn trawa była w grze i nie blokowała już drogi. Spróbujcie może to wam pomoże.



a wszystko to pisze w instrukcji... ale ciezko jest przeczytac kilka zdan.
8. You should now be able to run the game without the grass .esp's enabled in the launcher. MGE should render the grass and animate it. If you have any problems, post them in the latest MGE thread at the official Morrowind forums (LINK).


trawa zjada bardzo malo FPS (max5-10 albo i mniej).
Obrazek

MojaUkrytaMoc
Nowonarodzony
Nowonarodzony
Posty: 129
Rejestracja: ndz sie 31, 2008 9:22 pm
Lokalizacja: Kórnik\Dziećmierowo

Re: [MGE] Trawa nam wyrosła ^^

Postautor: MojaUkrytaMoc » pn mar 09, 2009 4:10 pm

VanYeti pisze:U mnie też trawa skutecznie utrudniała chodzenie ale jak jej nie załączyłem w plikach danych było wszystko ok tzn trawa była w grze i nie blokowała już drogi. Spróbujcie może to wam pomoże.

VanYeti dzięki, teraz faktycznie nie utrudnia już chodzenia i nie tnie już tak w grze. No i ze trudno było to napisać na początku :/ Teraz faktycznie ładnie się prezentuje, jeszcze tylko ustawić MGE wszystko by ładnie chodziło. No teraz se na pewno zagram. Mam jeszcze pytanko Lothar czy te screeny są twoje??? Bo jak są to zauważyłem na screenach, czy zmieniałeś tekstury drzew, budynków itd.??? Bo bardzo ładnie to wygląda :D , napisz czy mi się zdaje czy zmieniałeś wygląd niektórych rzeczy w morrowindzie???
Mixer ściągnąłem nowe stworki z tej str. http://www.pirates.retreat.btinternet.co.uk/Creatures.htmskonwertowałem moda na PL, tak jak pisało w instrukcji ale w czasie włączania gry wyskoczył mi błąd, gra mi działa i jak chodziłem po terenie spotkałem te stworki, lecz jak spotkałem jakiegoś nowego kolesia w mieście to dialogi były po angielsku, później też spotkałem jakiegoś npc, to zamiast po polsku bandyta, było po angielsku, tak samo z stworkami. I mam pytanie czy ten błąd, później w czasie gry nie spowoduje mi problemów np. w czasie wykonywania jakiś questów itd.??? Czy silniejsze inne stworki pokazują się w grze od tego na jakim jesteśmy poziomie??? Wiem ze niema spolszczonego tego moda, ale jakby ktoś mógł spolszczyć tego moda i nie sprawiło mu to problemu, był bym bardzo wdzięczny za przetłumaczenie na nasz język^^
Ja tam angielskiego nie jestem dobry, nawet nie wiem jak się tłumaczy takiego moda. Ale nikogo nie zmuszam, tylko się pytam.
Oki pozdrawiam pa^^


szczerze mowiac to nie wiem gdyz mam tyle modow ze moj morek w wiekszym procencie jest po angielsku :P ale nie powinno byc problemow z wykonywaniem questow.


o ile sie nie myle to uzywa morrowind visual pack
Mixer


EDIT: Dzięki Mixer za odpowiedz^^
Ostatnio zmieniony pn mar 09, 2009 7:21 pm przez MojaUkrytaMoc, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
Sebastian
Starszy
Starszy
Posty: 381
Rejestracja: pt maja 23, 2008 8:37 pm
Lokalizacja: Veyond Caves

Re: [MGE] Trawa nam wyrosła ^^

Postautor: Sebastian » pn mar 09, 2009 6:58 pm

Ja was (i innych) nie rozumiem. Trzeba wypakowac wszystko, ale nie włączać .esp? Dla mnie to bez sensu.

Bo jak robisz konwert to nie konwertuje ci dialogów(to musisz zrobić ręcznie), nazw obiektów, a jeśli mod w mniejszym czy większym stopniu ingerował w potwory, npc itp. z polskiego morka to zmienia ich nazwy. I trochę nie zrozumiałem wypowiedzi waszych. Ale poczytam. 8-)

EDIT: Właściwie to gościówka z Seyda Neen się na mnie rzuciła z jakimiś flarami i strasznie mi komp mulił jak na nią patrzyłem, rozwaliłem ją i część przestała, ale nie wiem dlaczego kiedy patrzę na Biuro Spisów to mi muli. Ostatnio mi się problem nasilił i musiałem zasięg widoku obniżyć o 1/3. Jakieś sugestie?
Jestem miłym fanem The Elder Scrolls Morrowind, Oblivion oraz Skyrim :)

Awatar użytkownika
Mixer
Administrator
Administrator
Posty: 435
Rejestracja: śr mar 26, 2008 6:09 pm

Re: [MGE] Trawa nam wyrosła ^^

Postautor: Mixer » pt mar 20, 2009 1:28 pm

Sebastian pisze:Ja was (i innych) nie rozumiem. Trzeba wypakowac wszystko, ale nie włączać .esp? Dla mnie to bez sensu.

MGE generuje trawe dzieki wybraniu w oknie distant land: morrowind bloodmoon tribunal i te pluginy od trawy. dlatego nie wolno zaznaczac w "pliki danych" esp od trawy gdyz w grze pojawia sie ona podwojnie. ta wygenerowana przez MGE i ta zaznaczona w plikach danych.



Sebastian pisze:EDIT: Właściwie to gościówka z Seyda Neen się na mnie rzuciła z jakimiś flarami i strasznie mi komp mulił jak na nią patrzyłem, rozwaliłem ją i część przestała, ale nie wiem dlaczego kiedy patrzę na Biuro Spisów to mi muli. Ostatnio mi się problem nasilił i musiałem zasięg widoku obniżyć o 1/3. Jakieś sugestie?

to zalezy od liczby obiektow w danym obszarze.
Obrazek

Awatar użytkownika
Sebastian
Starszy
Starszy
Posty: 381
Rejestracja: pt maja 23, 2008 8:37 pm
Lokalizacja: Veyond Caves

Re: [MGE] Trawa nam wyrosła ^^

Postautor: Sebastian » pt mar 20, 2009 2:46 pm

Teraz zrozumiałem :D A co do tego "mulenia" to część ras po przeróbkach i nowych (np.fallen angel) ze skrzydłami i bajerami nie odczytuje i dlatego z pierwszej osoby strasznie przycina, to samo z modem "better bodies for beasts" (w wersji "final" u argonianek)
Jestem miłym fanem The Elder Scrolls Morrowind, Oblivion oraz Skyrim :)

Awatar użytkownika
Warnthor
Pradawny
Pradawny
Posty: 462
Rejestracja: czw lut 17, 2011 3:03 pm
Lokalizacja: Możliwie najdalej

Re: [MGE] Trawa nam wyrosła ^^

Postautor: Warnthor » pt lut 18, 2011 11:55 pm

Obawiam się że link do Modeli i Textur nie działa.
Obrazek

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Karta postaci: Warnthor Caloth

Awatar użytkownika
Bahamut
Administrator
Administrator
Posty: 552
Rejestracja: wt kwie 15, 2008 1:50 pm

Re: [MGE] Trawa nam wyrosła ^^

Postautor: Bahamut » sob lut 19, 2011 10:40 am

Warnor pisze:Obawiam się że link do Modeli i Textur nie działa.


Gdyż Vality znikł niczym pieniądze ze zbiórki radia maryja na stocznie,

Więc w zastępstwie polecam mody Vurta (po lewej, Dowloads->Mods: Morrowind-> w polu author wpisujemy "vurt" i mamy wyświetlone wszystkie mody tego jegomościa (niektóre są fajne a niektóre imo psują klimat bo oblivionizują kolorystykę)
http://planetelderscrolls.gamespy.com/V ... =mods.List

Niestety rejestrować się trzeba, ale to tylko jednorazowy ból (rejestracja jest darmowa więc bez herezji proszę)

Aczkolwiek możliwe że mody trzeba przepuścić przez jakiś konwerter (nazwowe niezgodności komórek i takie tam)
Some people play Oblivion with 200+ mods. It is said that those people lost their minds through searching,downloading and testing thousands of thousands of mods. What they all try to accomplish is to create a perfect Oblivion which only exists for themself, their own world, their own Oblivion. Their harddisks full, their minds mad.


Wróć do „Morrowind - Mody”