New Mod Order

Awatar użytkownika
Bahamut
Administrator
Administrator
Posty: 552
Rejestracja: wt kwie 15, 2008 1:50 pm

New Mod Order

Postautor: Bahamut » pn lis 15, 2010 9:54 am

Otóż witam

Mam zamiar rozpocząć dosyć ambitny projekt który ma na celu podnieść jakość modow oferowanych w naszej plikowni, otóż jak łatwo zauważyć wiele modów nie ma screenów, porządnych opisów czy nawet nie chcą działać poprawnie z polską wersją gry, zamierzam przefiltrować naszą plikownię i zbudować niejako ją od nowa w nowym tymczasowym dziale projektu w naszej plikowni

Główne cele projektu:
-Podnieść ogólną jakość naszej plikowni,
-Uzupełnić brakujące informacje takie jak opisy czy screeny,
-Stworzyć pluginy dające kompatybilność modów z polską wersją, będą ich dwie wersje:
*Patch kompatybilizujący - Jego zadaniem jest po prostu aby angielski mod bez przeszkód działał na polskiej wersji,
*Spolszczenie - Jak mówi nazwa, bedzie to kompletne spolszczenie moda (będę tłumaczył mody niewielkie takie jak dodające rasy czy jakieś tam zbroje)
Patche te będzie trzeba ściągać i dogrywać oddzielnie,
-Wywalić głupie, nierobiące nic ciekawego cheat mody, jak ktoś chce sobie pocheatować to ma od tego konsole, więc mody dodające jakieś uber mocarne pierścienie zostaną wywalone,

Należy też mieć na uwadze że cały projekt może zostać nieukończony (do przetworzenia jest około 700 modów, więc jak zrobię tego połowę to już będzie sukcess).

p.s: o postępach i nowych "znormalizowanych" modach będę powiadamiać w tym temacie, pracę rozpocznę kiedy nasz admin ukończy potrzebną infrastrukturę na stronie
Some people play Oblivion with 200+ mods. It is said that those people lost their minds through searching,downloading and testing thousands of thousands of mods. What they all try to accomplish is to create a perfect Oblivion which only exists for themself, their own world, their own Oblivion. Their harddisks full, their minds mad.

Awatar użytkownika
Bahamut
Administrator
Administrator
Posty: 552
Rejestracja: wt kwie 15, 2008 1:50 pm

Re: New Mod Order

Postautor: Bahamut » wt lis 30, 2010 3:35 pm

I prace ruszyły, w kategorii z broniami widać pierwsze trzy zaktualizowane pliki i na tym nie poprzestanę
http://www.morrowind.pl/mody/bron/

Należy pamiętać że nowy system plików wygląda mniej więcej tak:
Plik główny -> jest to mod do wersji angielskiej z wszystkimi wymaganymi plikami
Spolszczenie -> Jest to wtyczka którą się zastępuje tą z angielskiego pliku głównego
Some people play Oblivion with 200+ mods. It is said that those people lost their minds through searching,downloading and testing thousands of thousands of mods. What they all try to accomplish is to create a perfect Oblivion which only exists for themself, their own world, their own Oblivion. Their harddisks full, their minds mad.

Awatar użytkownika
Eggy
Pradawny
Pradawny
Posty: 462
Rejestracja: pt maja 09, 2008 7:30 pm
Lokalizacja: Gdzieśtam. :P

Re: New Mod Order

Postautor: Eggy » ndz gru 05, 2010 5:32 pm

A kiedy będzie można komentować?


BTW, Bahamut nie obrazisz się jeśli zapodam twoje dwa mody na stronę?
Chodzi mi o zbroje Jojjo które przekonwertowałeś do Morka, czyli Lich King i Death Knight. Chyba że sam je zuploadujesz z PES tutaj.....
I once was an Adventurer, just like you. But then I took a fireball in my face.......
____________________________________________________
:twisted: Tako Rzecze Jarosław Wiesław!!! :twisted:

Tudzież Dur'zah Ammunsirnaabi, w PBFie.

Awatar użytkownika
Bahamut
Administrator
Administrator
Posty: 552
Rejestracja: wt kwie 15, 2008 1:50 pm

Re: New Mod Order

Postautor: Bahamut » ndz gru 05, 2010 5:47 pm

Eggy pisze:A kiedy będzie można komentować?


BTW, Bahamut nie obrazisz się jeśli zapodam twoje dwa mody na stronę?
Chodzi mi o zbroje Jojjo które przekonwertowałeś do Morka, czyli Lich King i Death Knight. Chyba że sam je zuploadujesz z PES tutaj.....


Sam to zrobię, mało tego jeszcze ulepszę (zbroja LK czeka na dodatkowe efekty teksturowe, a w przyszłości chce dodać jeszcze bossa, konia i wprowadzić skrypt do miecza dzięki któremu będzie można go "odpalić")! Jak chcesz pomóc to zrób dobrą dokumentacje dla Morrowind Code Patcha i opisz KAŻDĄ funkcję w readme ;p
MCP jest potrzebny bo bez tego nie będzie można wyzwolić pełnego potencjału modów

BTW: na razie wara od całego działu z bronią, jest pod moim nadzorem <3
Some people play Oblivion with 200+ mods. It is said that those people lost their minds through searching,downloading and testing thousands of thousands of mods. What they all try to accomplish is to create a perfect Oblivion which only exists for themself, their own world, their own Oblivion. Their harddisks full, their minds mad.

Awatar użytkownika
Snusmumriken
Administrator
Administrator
Posty: 225
Rejestracja: sob mar 15, 2008 8:09 am

Re: New Mod Order

Postautor: Snusmumriken » ndz gru 05, 2010 5:56 pm

Eggy pisze:A kiedy będzie można komentować?


Komentować będzie można, gdy ogarniesz swoje mody:

http://www.morrowind.pl/mody/user/eggy/

To znaczy:
- dodasz / poprawisz krótki opis
- dodasz / poprawisz długi opis
(wystarcza wersje polskie)
- dodasz przynajmniej jeden screen dla każdego modu

Wyjątkiem jest stara wersja Vader Moda, która najlepiej aby została nieruszona do chwili zakończenia Twoich poprawek pozostałych plików. Później zostanie usunięta ;)
Jeśli uda Ci się to wykonać i nie zanotujesz problemów/ błędów, to ja w tym czasie dokończę moduł do komentowania bezpośrednio przez stronę z modem (bez konieczności wchodzenia na forum).

Dodatkowo przy dodawaniu modyfikacji poprzez stronę na forum będzie tworzony automatycznie temat z informacją, że wydany został kolejny mod, itd...

Właściwie to samo tyczy się modów ARHIZ'a.

Awatar użytkownika
Bahamut
Administrator
Administrator
Posty: 552
Rejestracja: wt kwie 15, 2008 1:50 pm

Re: New Mod Order

Postautor: Bahamut » ndz gru 05, 2010 6:11 pm

Poza tym eggy się nie zdziw jak kiedy wrąbie się w twoje mody i zacznę je porządkować ;p
Some people play Oblivion with 200+ mods. It is said that those people lost their minds through searching,downloading and testing thousands of thousands of mods. What they all try to accomplish is to create a perfect Oblivion which only exists for themself, their own world, their own Oblivion. Their harddisks full, their minds mad.

Awatar użytkownika
Eggy
Pradawny
Pradawny
Posty: 462
Rejestracja: pt maja 09, 2008 7:30 pm
Lokalizacja: Gdzieśtam. :P

Re: New Mod Order

Postautor: Eggy » ndz gru 05, 2010 7:23 pm

Bahamut pisze:Poza tym eggy się nie zdziw jak kiedy wrąbie się w twoje mody i zacznę je porządkować ;p


Spoko, masz moją pełną autoryzację, możesz poprawiać w moich modach co tylko chcesz. Ja na razie zgłębiam Obliviona, więc nie wiem kiedy siądę do Morka i zrobię parę screenów.... Ale wyszukam może coś w sieci....

EDIT.
Ok, Vader Mod 1.1. został poprawiony, Better Dwemerowie też, zwykli także, dodałem nawet angielskie opisy (i długie, i krótkie.)
Jutro trochę jeszcze popracuję nad długimi opisami dla Dwemerów, tzn. podam więcej szczegółów (statsy, zdolności zaklęcia Etc.), może nowe screeny zapodam (Zrobię sesję zdjęciową Arkhtungowi, mojemu Dwemerowi :D )......
Mośka na razie nie ruszam bo chcesz
Bahamut pisze: Wywalić głupie, nierobiące nic ciekawego cheat mody
, a Mosiek właśnie takim modem jest, więc pewnie go też ta czystka nie ominie...

A co do starego Vader Moda, to jest jakiś dziwny bug, odnośnie linka doń, gdy w niego klikam otwiera mi się strona NOWEGO Vader Moda.... WTF?? :|
I once was an Adventurer, just like you. But then I took a fireball in my face.......
____________________________________________________
:twisted: Tako Rzecze Jarosław Wiesław!!! :twisted:

Tudzież Dur'zah Ammunsirnaabi, w PBFie.

Awatar użytkownika
Snusmumriken
Administrator
Administrator
Posty: 225
Rejestracja: sob mar 15, 2008 8:09 am

Re: New Mod Order

Postautor: Snusmumriken » ndz gru 05, 2010 11:06 pm

Stary Vader pójdzie do usunięcia, więc strona automatycznie to rozpoznaje i kieruje do nowego ;)

A screeny http://www.morrowind.pl/mody/npc/vader-mod/ to jakiś żart? :P

PROTIP: Można kliknąć na te zmieniające się screeny na stronie z modem, aby zobaczyć oryginalne, powiększone obrazy.

W przypadku Vadera kliknięcie powoduje eleganckie pomniejszenie :D

JanEP09

Re: New Mod Order

Postautor: JanEP09 » wt gru 28, 2010 11:01 am

Myślę, że nowy system downloadu spisuje się świetnie, lecz i tak można by go jeszcze bardziej ulepszyć,
Trochę grzebania w kodzie, optymalizacji, usunięcia elementów niepotrzebnych, i będzie idealnie :)

Awatar użytkownika
Kosmo
Moderator
Moderator
Posty: 87
Rejestracja: sob paź 30, 2010 3:30 pm

Re: New Mod Order

Postautor: Kosmo » wt gru 28, 2010 6:44 pm

Coś sugerujesz?
Obrazek


Wróć do „Morrowind - Mody”



cron