Świetlista Świątynia

Komentarze do modyfikacji TES III: Morrowind zamieszczonych na stronie.
Awatar użytkownika
Snusmumriken
Administrator
Administrator
Posty: 225
Rejestracja: sob mar 15, 2008 8:09 am

Świetlista Świątynia

Postautor: Snusmumriken » sob gru 18, 2010 4:33 am

Link do pliku: http://www.morrowind.pl/mody/questy/swi ... swiatynia/

Świetlista Świątynia v1.1 by ARHIZ

Instalacja:
Rozpakuj pliki do Morrowind/Data Files, w plikach zaznacz wtyczkę Świetlista Świątynia v1.1.

Opis:
Plugin dodaje całkiem nową przygodę, aby ją rozpocząć, udaj się do Domu Cechowego Arrille`a i porozmawiaj z Świetlistym Wojownikiem, a zdradzi ci, jak dostać się do Świetlistej Świątyni, starożytnej siedziby Świetlistego Klanu...
Uwaga: Do ukończenia jednego questa, potrzebny jest NPC Dobry Erushara (Kind Erushara).

Kompatybilność:
W zapiskach, które używały wcześniejszej wersji, mogą wystąpić "klony". Żeby się pozbyć danego klona, należy nacisnąć tyldę (~), kliknąć na "klona" i wpisać komendę "disable" po czym nacisnąć enter, a potem znów tyldę. Przy dużej ilości "klonów", zalecane jest odłączenie wtyczki, zapisanie gry bez niej, a potem ponowne jej podłączenie.

Zmiany w stosunku do wcześniejszych wersji:
v1.1:
- usunięto znak zodiaku Świetlisty Miecz (pozostałość po dawnej formie moda)
- poprawiono błędy ortograficzne i literówki
- Księżycowy Wojownik już nie mówi o sobie w trzeciej osobie
- poprawiono błędy związane z zaklętymi przedmiotami
- dodano brakujący plik "LordVivec.NIF"
- dodano kilka nowych przedmiotów
- zmniejszono ilość i moc Strzał Śmierci i Rzutek Śmierci
- dodano do Głównej Sali skrzynie z losowym orężem
- "przesunięto" zaklinacza nieco dalej od kowala
- zmieniono główny atrybut klasy Świetlisty Wojownik (ze szczęścia na siłę)
- zmieniono klasę Świetlistych nagolenników (z lekkiego na średni)

v1.2:
- poprawiono błędy i literówki
- Vivek nie jest niezbędny do ukończenia mainquesta dodatku
- utwór "Deiksana'n Satha" mniej waży
- poprawiono błędy interpunkcyjne
- zbalansowano niektóre bronie
- dodano brakujące tekstury
- poprawiono kilka szczegułów
- cofnięto zbędne edycje obiektów
- dodano kilka skryptów
- dodano kilka książek
- zmieniono atrybuty Wampirzego Kirysu
- dodano nowy quest
- dodano nowe przedmioty
- dodano dodatkowy ESP kompatybilny z wersją ENG

Autor:
ARHIZ SATHAJA CATHA - autor ogólny
Darknut - autor oryginalnych tekstur
msz4 - autor większości tekstur
VagabondAngel - autor mesha i oryginalnych tekstur Świetlistego Hełmu i Świetlistych Sejmitarów
pancerz Viveka pochodzi z moda "Psy_VGR_Armour".
motyw muzyczny utworu "Deiksana`n Satha", bazuje na muzyce z gry "Populous III"

wszelkie uwagi i opinie kieruj na adres e-mailowy: arhiz@o2.pl

Podziękowania dla:
Karpika777, za pomoc przy skryptach i dialogach, testowanie i porady ogólne
Kendziora, za wyszukiwanie błędów
moritiusa, za znalezienie literówek itp.
NesArzpewa, za pomoc przy skryptach
rothera, za informację o brakującym meshu
Stifflera za testowanie i wyszukiwanie błędów

Awatar użytkownika
Eggy
Pradawny
Pradawny
Posty: 462
Rejestracja: pt maja 09, 2008 7:30 pm
Lokalizacja: Gdzieśtam. :P

Re: Świetlista Świątynia

Postautor: Eggy » ndz mar 13, 2011 1:54 pm

Hej, Arhiz, mod jest świetny, ale mam dwa problemy, związane z Questami dla Ascety (Świetliste Artefakty):

1. Obóz Popielnych z zadania o Lasce jest na wschód od Plemienia Zainab, nie Ahemmusa, jak napisałeś. Powinieneś to naprawić...
2. Gdzie jest świątynia Azury z zadania o włóczni? Szukałem wszędzie na południe od Ebonheart, i nie znalazłem. Myślałem że jednak chodzi ci o Tą kaplicę w rejonie Sheogorad, ale nie. Pomożesz?
I once was an Adventurer, just like you. But then I took a fireball in my face.......
____________________________________________________
:twisted: Tako Rzecze Jarosław Wiesław!!! :twisted:

Tudzież Dur'zah Ammunsirnaabi, w PBFie.

Awatar użytkownika
ARHIZ
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: czw lip 10, 2008 12:36 pm
Lokalizacja: Toruń

Re: Świetlista Świątynia

Postautor: ARHIZ » pn mar 14, 2011 7:35 pm

1. Cóż, gdyby było całkowicie wiadomo gdzie zmarł ów asceta - klan już dawno odzyskałby artefakt. Szczep Ashamali był niegdyś bardzo potężny, lecz teraz jest nic nie znaczącą garstką wyrzutków, którzy żyją przeszłością. Przodkowie założycieli Świetlistego Klanu najprawdopodobniej wywodzili się właśnie ze szczepu Ashamali (lub pokrewnego). W czasach świetności ów klan mieszkał na wchód od Ahemmusa (później się przenieśli, bo Ahemmusa zaczęli rozbijać obóz coraz bardziej na wschód i zaczęli "spychać" Ashamali do morza; poza tym osiadłe rody nie próżnowały).
Tak więc nie jest to błąd. Jest to początek dłuższego wątku o przeszłości Świetlistego Klanu - zostanie on rozwinięty w dodatku do moda (o ile wyjdzie ;)). Ale jedno muszę przyznać, gracz ma nieco za mało danych, by od razu domyśleć się co jest grane - to również zostanie rozszerzone w dodatku.
2. Patrz i bądź oświecony :mrgreen: :

Obrazek
Obrazek
Mody i fantasy by ARHIZ

Teea had Siie ha'n Ahsathajalaah ahheade'eej as Sii'ej Sakaas jun as Sii'ej Sahtazisii.
To czy jesteś barbarzyńcą, nie zależy od twej krwi, a od twych czynów.

Awatar użytkownika
Eggy
Pradawny
Pradawny
Posty: 462
Rejestracja: pt maja 09, 2008 7:30 pm
Lokalizacja: Gdzieśtam. :P

Re: Świetlista Świątynia

Postautor: Eggy » pn mar 14, 2011 9:04 pm

Dzięki. Robisz naprawdę fajne mody, i to w miarę Lore-Friendly. Obok Bahamuta jesteś moim ulubionym modderem.... :D
I once was an Adventurer, just like you. But then I took a fireball in my face.......
____________________________________________________
:twisted: Tako Rzecze Jarosław Wiesław!!! :twisted:

Tudzież Dur'zah Ammunsirnaabi, w PBFie.

Awatar użytkownika
Bohdan
Sługus
Sługus
Posty: 174
Rejestracja: ndz sty 09, 2011 8:16 pm

Re: Świetlista Świątynia

Postautor: Bohdan » pn kwie 11, 2011 4:53 pm

Świetny mod wymiatasz !!!!!!!!!!!!!!!!
Tak mówią norskie legendy

Awatar użytkownika
ARHIZ
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: czw lip 10, 2008 12:36 pm
Lokalizacja: Toruń

Re: Świetlista Świątynia

Postautor: ARHIZ » wt gru 06, 2011 12:28 am

Takie luźne pytanka dla osób, które grały w moda...
- jakie chcielibyście poczytać dodatkowe książki klanu, oraz te napisane przez badacza?
- które wątki powinny być rozwinięte w dodatku, lub zostały potraktowane po macoszemu?
- czy gracz powinien mieć większą możliwość podejmowania decyzji związanych z odgrywaniem postaci, niż obecnie w tym modzie?
- dla postaci o którym poziomie powinien być przeznaczony dodatek?
Obrazek
Mody i fantasy by ARHIZ

Teea had Siie ha'n Ahsathajalaah ahheade'eej as Sii'ej Sakaas jun as Sii'ej Sahtazisii.
To czy jesteś barbarzyńcą, nie zależy od twej krwi, a od twych czynów.

Awatar użytkownika
Oplowy
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: czw gru 29, 2011 3:46 pm

Re: Świetlista Świątynia

Postautor: Oplowy » czw gru 29, 2011 5:00 pm

Jak dla mnie mod super, jeden z lepszych w jakie ostatnie udało mi się zagrać. Powodzenia w dalszym rozwijaniu ;)

Awatar użytkownika
ARHIZ
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: czw lip 10, 2008 12:36 pm
Lokalizacja: Toruń

Re: Świetlista Świątynia

Postautor: ARHIZ » wt sty 31, 2012 5:11 pm

Pierwotnie miał wyjść do tego dodatek - dodatku nie będzie, ale wyjdzie ŚŚ 2. A w niej duuuuużo questów, więcej lore, przedmiotów, wielowątkowość (Telvanni, Redoran, Hlaalu, Legion), poradnik i wiele innych.
Obrazek
Mody i fantasy by ARHIZ

Teea had Siie ha'n Ahsathajalaah ahheade'eej as Sii'ej Sakaas jun as Sii'ej Sahtazisii.
To czy jesteś barbarzyńcą, nie zależy od twej krwi, a od twych czynów.


Wróć do „Dodane na Morrowind.pl”



cron