Gothic II Mod

Komentarze do modyfikacji TES III: Morrowind zamieszczonych na stronie.
Awatar użytkownika
Snusmumriken
Administrator
Administrator
Posty: 225
Rejestracja: sob mar 15, 2008 8:09 am

Gothic II Mod

Postautor: Snusmumriken » wt lis 09, 2010 1:42 am

Link do pliku: http://www.morrowind.pl/mody/konwersje/gothic-ii-mod/pl/

The Elder Scrolls III
Gothic Mod

v0.7 PL

Spis treści:
1. Instalacja
2. wymagania systemowe/problemy ze sprzętem
3. POPRAWA WYDAJNOŚCI
4. Uwagi dotyczące Gothic Moda
5. Skład grupy


****************************************************************
1. Instalacja:

wypakowene pliki wklej do c:\Program Files\Morrowind\Data Files

*****************************************************************

2. WYMAGANIA SYSTEMOWE/PROBLEMY ZE SPRZĘTEM

*****************************************************************

Minimalna konfiguracja systemowa:
* Windows Me/98 128MB RAM
* Windows XP/2000 256MB RAM (gra może nie funkcjonować poprawnie w Windows NT)
* Procesor Intel Pentium III 500MHz, Celeron lub AMD Athlon.
* Napęd CD/DVD 8x
* 1 GB wolnego miejsca na twardym dysku
* Plik wymiany systemu Windows
* DirectX 8.1 (załączony)
* Karta graficzna 32MB, zgodna z Direct3D i ze sterownikiem zgodnym z DirectX 8.1
* Karta dźwiękowa zgodna z DirectX 8.1
* Klawiatura, mysz

Zalecana konfiguracja sprzętowa:
* Intel Pentium III 800MHz lub AMD Athlon
* 256 MB RAM
* Karta graficzna Nvidia GeForce 2 GTS, ATI Radeon 7500 lub szybsza

Obsługiwane chipsety kart graficznych:
NVIDIA GeForce 4
NVIDIA GeForce 3
NVIDIA GeForce 2
NVIDIA GeForce 256
NVIDIA TNT2
ATI Radeon 8500
ATI Radeon 7500
ATI Radeon 7200
ATI Radeon

UWAGA: JEŚLI PODCZAS GRY CZĘSTO WYSTĘPUJĄ PROBLEMY Z JEJ STABILNOŚCIĄ LUB POPRAWNYM ODTWARZANIEM DŹWIĘKU, PRZYCZYNA LEŻY PRAWDOPODOBNIE W NIEZGODNOŚCI KARTY DŹWIĘKOWEJ ZE STEROWNIKAMI DIRECTX 8.1. WIĘCEJ INFORMACJI NA TEN TEMAT PONIŻEJ.

DŹWIĘK
1. Jeśli w trakcie gry występują problemy z poprawnym odtwarzaniem dźwięku należy uaktualnić sterowniki do karty dźwiękowej. Problem można także rozwiązać obniżając w systemie Windows sprzętową akcelerację odtwarzania dźwięku.

W tym celu wybierz "Panel kontrolny", "Multimedia", "Zaawansowane właściwości odtwarzania" i wreszcie "Wydajność"

Przesuń suwak akceleracji sprzętowej w lewą stronę (do wartości minimalnej, lub w jej pobliże.)

Do kart dźwiękowych, które mogą stwarzać tego typu problemy należą m. in. wszystkie karty ESS Technologies i Cirrus Logic (Crystal Audio).

OBRAZ
1. Niezależnie od karty graficznej należy zawsze instalować najnowsze sterowniki firmowe dostępne w danej chwili.

2. W przypadku gry Bloodmoon w niektórych lokacjach może wystąpić nagłe obniżenie ilości wyświetlanych klatek na sekundę. Problem ten można rozwiązać obniżając wartość ustawienia "Maximum FPS" w pliku morrowind.ini. W tym celu należy otworzyć plik morrowind.ini i zamienić wpis "Max FPS=240" na "Max FPS=50".


3. GeForce2: Na niektórych komputerach wyposażonych w karty na chipsecie NVIDIA Geforce2 może wystąpić spowolnienie generowania obrazu, gdy postać znajduje się we wnętrzach budynków. Objawia się to zmniejszeniem ilości klatek generowanych w każdej sekundzie gry, a tym samym "skokowym" poruszaniem się postaci po świecie gry. Problem ten można minimalizować na kilka sposobów: zmieniając rozdzielczość ekranu, włączając tryb TPP (trzeciej osoby) lub aktywując oręż lub zaklęcie. Warto się również zaopatrzyć w najnowszy dostępny sterownik do karty graficznej.

4. ATI: Na niektórych komputerach wyposażonych w karty ATI mogą wystąpić drobne anomalie graficzne. Problem ten można rozwiązać obniżając nieco widoczność przy pomocy suwaka dystansu generowania obrazu w opcjach gry.


SYSTEMY OPERACYJNE
1. Windows 2000
Upewnij się, że w twoim komputerze zainstalowano Service Pack 2. Bez niego uruchamianie i zamykanie zarówno Morrowind jak i TES Construction Set może trwać niezwykle długo.

2. Uruchomienie gry możliwe jest tylko w trybie 32 True Color.


KLAWIATURA
1. Naciśnięcie kombinacji ALT+TAB może powodować zawieszenie się gry na niektórych konfiguracjach sprzętowych.


*****************************************************************

3. POPRAWA WYDAJNOŚCI

*****************************************************************

Istnieje kilka sposobów na poprawę płynności wyświetlania obrazu w trakcie gry.

1. Przesuń suwak generowania cieni w czasie rzeczywistym do wartości minimalnej.
Na niektórych komputerach jest to kluczowy czynnik spowalniający grę.

2. Przesuń suwak dystansu generowania obrazu do wartości minimalnej.
Im większy fragment terenu jest generowany, tym wolniejsze działanie gry.

3. Przesuń Zasięg SI na Mały.
SI mniej uwagi poświęci postaciom znajdującym się daleko od ciebie.

4. Wyłącz muzykę
Muzyka w grze zapisana jest w formacie mp3. Jej odtwarzanie pochłania część mocy obliczeniowej procesora.

5. Wyłącz tryb "pixel shaders", jeśli twoja karta graficzna może go obsługiwać.
Wyłączenie tego trybu może znacznie przyspieszyć generowanie obrazu.

6. Zmniejsz rozdzielczość obrazu.
Im niższa rozdzielczość obrazu, tym szybciej jest on generowany.


*****************************************************************

4. Uwagi dotyczące Gothic Moda

Gothic mod był tworzony z myślą o odtworzeniu kultowej gry Gothic 2 na silniku morrowinda.

MOD dodaje:
- rośliny odrastające po tygodniu z G2
- bronie z G2
- Nowy świat z G2 exteritor wraz z interitorem
- Górniczą Dolinę z G2 exteritor wraz z interitorem
- kapliczki Innosa mające taką samą opcję jak w G2
- na stole alchemicznym można sporządzać wszystkie mikstury z G2
- gra zawiera runy magiczne z G2
- za pomocą bali z wodą, paleniska, kowadła i osełki można wykuć miecz
- na kuchni za pomocą patelni można usmażyć surowe mięso
- mikstury mające stały efekt np. siła +5
- określone miajsca mają określoną muzykę
- muzyka z G2
- wszystkie przedmioty z G2
- pancerze z G2:
spodnie kopacza
skórzay pancerz
strój farmera
ciężki pancerz cienia (pancerz Diega)
strój gubernatora
pancerz nowicjusza (pancerz Lestera)
ciężki pancerz straży świątynnej (pancerz Angara)
lekki pancerz straży miejskiej
ciężki pancerz straży miejskiej
ciężki pancerz Łowcy smoków

Pancerzy nie mają nadanej fizyki ruchów.


W modzie niezjajdziemy magicznych zwoji, dialogów i questów, stworów
wiele spośród przedmiotów by zobaczyć trzeba położyć na cs gdyż niewszsystkie itemy zostały umieszczone w grze.


*****************************************************************

5.Skład grupy

Rafaell - lider grupy
- całość prac na edytorze cs
- 95% modeli zawartych w grze
- kanał alpha do ikon

Night Elf
- 2% modeli zawartych w grze

Beholder
- wszystkie scripty zawarte w grze

Diego
- 280 ikon zawartych w grze

Sapiens
- 30 ikon zawartych w grze

Mario
- 36 ikon

Malej
- arty

USS
- ***

Lothen
- ***


KONTAKT
rafaell@vp.pl.

RAFAELL

Crisis
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: ndz maja 04, 2008 5:01 am

Re: Gothic II Mod

Postautor: Crisis » wt lis 09, 2010 12:07 pm

Moim zdaniem łączenie Morrowind'a z Gothic'iem to już bezsens

Lukiasz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: ndz maja 04, 2008 4:59 am

Re: Gothic II Mod

Postautor: Lukiasz » wt lis 09, 2010 3:50 pm

Ciekawy pomysł

Komentator [Bot]
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: wt lis 09, 2010 2:19 am

Re: Gothic II Mod

Postautor: Komentator [Bot] » wt lis 09, 2010 4:17 pm

Całkiem niezłe. Przez 5 minut oglądania zdążyłem zauważyć dwa dość znaczne błędy moim zdaniem: 1. Brak NPC-ów. 2. Regały z książkami takie jak w Gothic, czyli bez poszczególnych elementów.

Toxic
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: sob maja 17, 2008 6:05 pm

Re: Gothic II Mod

Postautor: Toxic » pt lis 12, 2010 3:39 am

Może byc, tylko najgorsze to jest to, że nie ma ludzi a ni potworów, nic, pustka, no ale przedmioty fajne, gdybym miał ocenic od 0 do 10 to oceniłbym na 5.5/10

dagoth
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: wt lis 11, 2008 9:25 am

Re: Gothic II Mod

Postautor: dagoth » pt lis 12, 2010 3:39 am

Do kitu ten plugin ,nie ma NPC-ów zwierząt ,potworków no po prostu pustka .Jestem wielkim fanem Gothica a taki path to po prostu obraza.A to że są przedmioty nie rekompensuje wielkiej liczby błędów w tym dodatku

Rafaell
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: czw lip 17, 2008 3:43 am

Re: Gothic II Mod

Postautor: Rafaell » pt lis 12, 2010 3:42 am

Człowiek chodzi do szkoły i uczy się przed bardzo długi okres czasu po ty by mógł sobie radzić w życiu codziennym, by potrafił między innymi przewidywać, liczyć, pisać i przede wszystkim CZYTAĆ... w opisie moda dokładnie pisze co jest w modzie a czego niema i czego moim zdaniem braku nie powinno się krytykować... (nienapisano tu o braku NPC ale jeżeli niema dialogów i questów to niema sęsu ich umieszczać) w nazwie pliku "GothicMod v. 0.7" wyraźnie pisze.." v. 0.7" co oznacza, że jest to swego rodzaju DEMO... próbka tego co będzie w pełnej wersji... Błędy które wyskakują podczas rozgrywki są spowodowane brakiem modeli trofeów, których przypadkiem nie wrzuciłem do pliku z modem za co serdecznie przepraszam... Jeśli chodzi o sam pomysł przenoszenia Gothica do morrowinda... osobom które uważają to za bezsens nikt nie każe tego moda ściągać i grać.. ale w tej kwestij nie mogę już nic sprostować i wyrazić swojego niezadowolenia gdyż o gustach się nie dyskutuje...

Demon
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: czw lip 17, 2008 3:43 am

Re: Gothic II Mod

Postautor: Demon » pt lis 12, 2010 3:42 am

zbyt długie chodzenie dobija mnie całkowicie

Dams
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: czw lip 17, 2008 3:43 am

Re: Gothic II Mod

Postautor: Dams » pt lis 12, 2010 3:42 am

Zajebisty pomysł zroob pełną wersje bo nie moge się doczekac (a moze ktos z was wpadnie na pomysł morrowind on line :) )

kamilekkamilek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: pn maja 05, 2008 3:46 am

Re: Gothic II Mod

Postautor: kamilekkamilek » pt lis 12, 2010 3:42 am

ale zasse to :D zobacze co to ... bo jestem wielkim fajnem tej seri :D.... BEZIMIENNY TO MUJ GURU :P


Wróć do „Dodane na Morrowind.pl”