Gothic II Mod

Komentarze do modyfikacji TES III: Morrowind zamieszczonych na stronie.
germanik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: pn cze 15, 2009 5:40 pm

Re: Gothic II Mod

Postautor: germanik » pt lis 12, 2010 8:03 am

hm? to bardzo dobry pomysł ale jakoś jak rozmawiam z tym gostkiem to niema nic takiego do przejścia zaznaczyłem te pliki i nic jeśli to możliwe to prosze o pomoc.

Awatar użytkownika
Kosmo
Moderator
Moderator
Posty: 87
Rejestracja: sob paź 30, 2010 3:30 pm

Re: Gothic II Mod

Postautor: Kosmo » śr gru 01, 2010 10:42 pm

NPC są, ale testowe znalazłem je w jakiejś chatce w Khorinis ;)
A poza tym, gdyby autor tego moda zrobił: NPC, potwory, questy... to ten mod nie ważył by 116 MB tylko 2 GB.
Obrazek

Awatar użytkownika
Sebastian
Starszy
Starszy
Posty: 381
Rejestracja: pt maja 23, 2008 8:37 pm
Lokalizacja: Veyond Caves

Re: Gothic II Mod

Postautor: Sebastian » czw gru 02, 2010 2:30 pm

Jestem pewien, ze Germanikowi chodziło o to, że Fargoth nie miał opcji podróży ;)
Jestem miłym fanem The Elder Scrolls Morrowind, Oblivion oraz Skyrim :)


Wróć do „Dodane na Morrowind.pl”



cron