Gothic 3 - Własne miasto

Awatar użytkownika
Warnthor
Pradawny
Pradawny
Posty: 462
Rejestracja: czw lut 17, 2011 3:03 pm
Lokalizacja: Możliwie najdalej

Gothic 3 - Własne miasto

Postautor: Warnthor » czw maja 12, 2011 10:30 pm

Kody na budynki w Gothic 3. Może ktoś będzie chciał się pobawić w własne Miastko:

Oto część Kodów:
spawn G3_Myrtana_Castle_Wall_Tower_01 - wieża
spawn G3_Myrtana_House_Blockhut_Stone_01 - domek z kamienia
spawn G3_Myrtana_House_Blockhut_Stone_Burned_0­1 - ruiny domku z kamienia
spawn G3_Myrtana_House_Blockhut_Wood_01 - domek z drewna
spawn G3_Myrtana_House_Blockhut_Wood_Burned_01 - ruiny domku z drewna
spawn G3_Myrtana_House_Hut_01 - chatka z drewna spawn G3_Myrtana_House_Hut_02 - chatka z drewna 2
spawn G3_Myrtana_House_Hut_Group - duza chatka z drewna
spawn G3_Myrtana_House_Hut_Ruined_01 - ruiny chatki z drewna
spawn G3_Myrtana_House_Mill_Water_01 - mlyn wodny
spawn G3_Myrtana_House_Mill_Wind_01 - mlyn
spawn G3_Myrtana_House_small_01 - maly domek
spawn G3_Myrtana_House_small_02 - maly domek 2
spawn G3_Myrtana_House_small_03 - maly domek 3
spawn G3_Myrtana_Object_Stoneplateu_01 - klif
spawn G3_Myrtana_Object_Stoneplateu_02 - klif 2
spawn G3_Myrtana_Object_Stoneplateu_03 - klif 3
spawn G3_Myrtana_Object_Stoneplateu_04 - klif 4
spawn G3_Myrtana_Ruins_small_Stone_01 - cegla
spawn G3_Myrtana_Ruins_Stone_Rubble_01 - kupa cegiel
spawn G3_Myrtana_Ruins_Stone_Rubble_02 - kupa cegiel 2
spawn G3_Myrtana_Ruins_Stone_Rubble_03 - kupa cegiel 3
spawn G3_Myrtana_Ruins_Stone_Rubble_04 - kupa cegiel 4
spawn G3_Myrtana_Ruins_Tower_01 - zniszczona wieza
spawn G3_Myrtana_Ruins_Tower_02 - zniszczona wieza 2
spawn G3_Myrtana_Ruins_Tower_03 - zniszczona wieza 3
spawn G3_Myrtana_Ruins_Wall_01 - zniszczona sciana
spawn G3_Myrtana_Ruins_Wall_02 - zniszczona sciana 2
spawn G3_Myrtana_Ruins_Wall_03 - zniszczona sciana 3
spawn G3_Myrtana_Ruins_Wall_04 - zniszczona sciana 4
spawn G3_Myrtana_Ruins_Wall_05 - zniszczona sciana 5
spawn G3_Myrtana_Ruins_Wall_06 - zniszczona sciana 6
spawn G3_Myrtana_Ruins_Wall_07 - zniszczona sciana 7
spawn G3_Myrtana_Venguard_Magic_Barrier_01 - magiczna bariera
G3_Varrant_City_House_01 - domek
G3_Varrant_City_House_02 - domek 2
G3_Varrant_City_House_2Story_01 - 2 pietrowy domek
G3_Varrant_City_House_Shop_01 - sklep
G3_Varrant_City_House_Shop_02 - sklep 2
G3_Varrant_City_House_Shop_03 - sklep 3
G3_Varrant_City_House_Shop_04 - sklep 4
G3_Varrant_City_House_Watchtower_01 - wieza obserwacyjna
G3_Varrant_City_House_Watchtower_02 - wieza obserwacyjna 2
G3_Varrant_City_House_Watchtower_Broken_­01 zniszczona wieza obserwacyjna
G3_Varrant_City_House_Watchtower_Broken_­02 zniszczona wieza obserwacyjna 2
G3_Varrant_City_Slare_Cage_01 - klatka
G3_Varrant_City_Slare_Ramp_01 - ???
G3_Varrant_City_Tent_01 - namiot
G3_Varrant_City_Tent_02 - namiot 2
G3_Varrant_City_Tent_03 - namiot 3
G3_Varrant_City_Tent_Assassin_01 - namiot assasyna
G3_Varrant_City_Tent_Assassin_02 - namiot assasyna 2
G3_Varrant_City_Tent_Ork_01 -orkowy namiot
G3_Varrant_City_Tent_Ork_02 -orkowy namiot 2
G3_Varrant_City_Watchtower_01 - wieza obserwacyjna w miescie
G3_Varrant_City_Well_01 - studnia
G3_Varrant_City_Well_02 - studnia 2
G3_Varrant_City_Well_03 - studnia 3
G3_Varrant_City_Well_04 - studnia 4
G3_Varrant_City_Ruins_Plateau_01 - ruiny
G3_Varrant_City_Ruins_Plateau_02 - ruiny 2
G3_Varrant_City_Ruins_Stair_01 - ruiny schodow
G3_Varrant_City_Ruins_Wall_01 - ruiny sciany
G3_Varrant_City_Ruins_Wall_02 - ruiny sciany 2
G3_Varrant_City_Ruins_Wall_03 - ruiny sciany 3
G3_Varrant_City_Ruins_Wall_04 - ruiny sciany 4
G3_Varrant_City_Ruins_Wall_05 - ruiny sciany 5
G3_Varrant_City_Ruins_Wall_06 - ruiny sciany 6
G3_Varrant_City_Ruins_Wall_07 - ruiny sciany 7
G3_Varrant_Village_House_01 -dom
G3_Varrant_Village_House_02 -dom 2
G3_Varrant_Village_House_03 -dom 3
G3_Varrant_Village_House_04 -dom 4
G3_Nordmar_BigHouse_Indoor_Stuff_01 - duzy dom
G3_Nordmar_Bridge_End_01 - kawalek mostu
G3_Nordmar_Bridge_End_02 - kawalek mostu 2
G3_Nordmar_Bridge_Middle_01 - most
G3_Nordmar_Bridge_Socket_01 - lodowy glaz
G3_Nordmar_Bridge_Socket_02 - lodowy glaz 2
G3_Nordmar_House_Blackmith_01 - domek
G3_Nordmar_House_Blackmith_02 - domek 2
G3_Nordmar_House_Chief_HQ_01 - dom szefa
G3_Nordmar_House_small_01 - maly domek
G3_Nordmar_House_small_02 - maly domek 2
G3_Nordmar_House_small_03 - maly domek 3
G3_Nordmar_House_Storage_01 - dom
G3_Nordmar_House_Storage_02 - dom 2
G3_Nordmar_House_Watch_Tower_01 - wieza obserwacyjna
G3_Nordmar_House_Watch_Tower_02 - wieza obserwacyjna 2

A teraz Kody na Obiekty do wystroju domków(fajka wodna, łóżko itp.):


Adanos - Święty chram
Beliar_Tester - Beliar
G3_Object_Interact_Alchemy_Table_01 - Stół alchemiczny
G3_Object_Interact_Animated_BBQ_01 - Rożen
G3_Object_Interact_Animated_ChestPod_01 - Koszyk
G3_Object_Interact_Animated_ChestPod_02 - Koszyk
G3_Object_Interact_Animated_Chest_01 - Kufer
G3_Object_Interact_Animated_Chest_02 - Kufer (Zamknięty)
G3_Object_Interact_Animated_Chest_03 - Metalowy kufer (Zamknięty)
G3_Object_Interact_Animated_Chest_Ali - Kufer Alego
G3_Object_Interact_Animated_Chest_Tjalf - Kufer Tjalfa
G3_Object_Interact_Animated_Door_01 - Drzwi (Zamknięte)
G3_Object_Interact_Animated_Door_02 - Drzwi (Zamknięte)
G3_Object_Interact_Animated_GrindStone_01 - Osełka
G3_Object_Interact_Animated_OrcBoulder_Faring - Kamień młyński
G3_Object_Interact_Animated_Waterpipe_01 - Fajka wodna
G3_Object_Interact_Anvil_01 - Kowadło
G3_Object_Interact_Barrel_01 - Beczka z wodą
G3_Object_Interact_Bed_01 - Łóżko
G3_Object_Interact_Bed_02 - Łóżko
G3_Object_Interact_Bed_03 - Łóżko
G3_Object_Interact_Bed_04 - Łóżko
G3_Object_Interact_Bed_05 - Łóżko
G3_Object_Interact_Bed_06 - Łóżko
G3_Object_Interact_Beliar_Statue_01 - Chram (Beliara)
G3_Object_Interact_Bench_01 - Ława
G3_Object_Interact_Bench_02 - Ława
G3_Object_Interact_Bench_03 - Ława
G3_Object_Interact_Bench_04 - Ława
G3_Object_Interact_Bookstand_01 - Pulpit
G3_Object_Interact_Bookstand_Alchemy_01 - Pulpit (Alchemia)
G3_Object_Interact_Bookstand_AncientWisdom_01 - Pulpit (Prastara wiedza)
G3_Object_Interact_Bookstand_Chronicles_01 - Kroniki Dominacji
G3_Object_Interact_Campfire_01 - Ognisko
G3_Object_Interact_Campfire_02 - Ognisko
G3_Object_Interact_Campfire_03 - Ognisko
G3_Object_Interact_Campfire_04 - Ognisko
G3_Object_Interact_Cauldron_01 - Kociołek
G3_Object_Interact_Innos_Statue_01 - Chram (Innos)
G3_Object_Interact_Logstand_01 - Pień drzewa
G3_Object_Interact_Lumberjack_01 - ?
G3_Object_Interact_Orc_Drum_01 - Orkowy bęben
G3_Object_Interact_Pick_Gold_01 - Żyła złota
G3_Object_Interact_Pick_Iron_01 - Żyła żelaza
G3_Object_Interact_Pick_Ore_01 - Żyła rudy
G3_Object_Interact_Pick_Sulfur_01 - Żyła siarki
G3_Object_Interact_Repair_Hut_01 - ?
G3_Object_Interact_Stoneplate_01 - Kamienna tablica
G3_Object_Interact_Stoneplate_AncientWisdom_01 - Kamienna tablica (Prastara wiedza)
G3_Object_Interact_Stool_01 - Stołek
G3_Object_Interact_Stool_02 - Stołek
G3_Object_Interact_Stool_03 - Stołek
G3_Object_Interact_Stool_04 - Stołek
G3_Object_Interact_Stool_05 - Stołek
G3_Object_Interact_Throne_Human_01 - Tron (Ludzki)
G3_Object_Interact_Throne_Orc_01 - Tron (Orkowy)
Innos_Tester - Innos
G3_Object_Ruin_Castle_01 = to jest kod na ruiny małego zamku

Mam nadzieję że komuś się przydadzą
Obrazek

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Karta postaci: Warnthor Caloth

Wróć do „Saga Gothic - Ogólne”