OpenMW - odrodzenie Morrowind?

Awatar użytkownika
lgro
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: pn cze 20, 2011 9:11 pm
Kontaktowanie:

Re: OpenMW - odrodzenie Morrowind?

Postautor: lgro » wt mar 06, 2012 7:37 pm

Cześć,
chciałbym poinformować, że została właśnie wydana wersja 0.12 otwarto-źródłowej (GPL 3) reimplementacji silnika Elderscrolls III: Morrowind. Ta wersja zawiera NPC, oraz możliwość włączenia ich animacji za pomocą poleceń z konsoli w grze, jednak bez AI.

Zrzuty ekranu:
Obrazek
Obrazek

więcej można znaleźć w zakładce Media na naszej stronie (również filmiki z poprzednich wydań)

Regresje:
    Dźwięki inne niż muzyka nie działają
    Tło i grafika na przyciskach w launcherze nie działa w paczkach na Linuksa

Ważne informacje:
    Jeśli wcześniej OpenMW był instalowany należy usunąć stare pliki konfiguracyjne (openmw.cfg), tak aby gra mogła automatycznie wykryć instalację Morrowinda (pod Linuksem domyślny katalog wine). Jeżeli ścieżki w pliku konfiguracyjnym były ustawiane ręcznie i zawierają spacje, należy otoczyć je cudzysłowem.

Changelog:
    Various rendering fixes and optimizations
    Refactored engine class
    Automatic package building
    Various build fixes and cleanup
    Various configuration fixes and cleanup, including detection of existing Morrowind installations
    Basic NPC/Creature animation support added, must be activated from console
    Basic implementation of Journal Window added
    Fix for local scripts continuing to run if associated object is deleted
    Fix for crash when taking screenshots
    Fix for crash when visiting Akulakhan’s Chamber
    Added catching of exceptions thrown in input handling functions
    Fix for NPC Activation not working properly
    Allow the player to move away from pre-defined cells

Strona: http://openmw.org
Bugtracker: http://bugs.openmw.org/
Wiki: http://openmw.org/wiki/
Forum: http://openmw.org/forum/
Kanał IRC: #openmw na FreeNode

Główne repozytorium: https://github.com/zinnschlag/openmw

Rąk do pomocy zawsze jest za mało, dlatego serdecznie zapraszam wszystkich, którzy mieli by chęć pomóc
- programistów, testerów, osoby zajmujące się przygotowaniem paczek na różne systemy itp.

:)

P.S. Aby poprawnie wyświetlały się polskie litery należy w pliku konfiguracyjnym (openmw.cfg) dodać:
encoding=win1250
pozdrawiam,
Łukasz


Wróć do „Morrowind - Ogólne”



cron