OpenMW - odrodzenie Morrowind?

Awatar użytkownika
Morrowinder
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 52
Rejestracja: pt maja 09, 2008 2:00 pm
Lokalizacja: Za górami, za lasami, za rzekami...

Re: OpenMW - odrodzenie Morrowind?

Postautor: Morrowinder » czw wrz 18, 2008 6:22 pm

O ile dobrze zrozumiałem (albo i nie ;P) nowy silnik ma poprawić stabilność i grafikę i inne cechy Morka. Ale czy wymagania pozostają te same? Czy będą większę?
TES III
Legenda powraca :)

Awatar użytkownika
Mixer
Administrator
Administrator
Posty: 435
Rejestracja: śr mar 26, 2008 6:09 pm

Re: OpenMW - odrodzenie Morrowind?

Postautor: Mixer » czw wrz 18, 2008 6:30 pm

heh to juz bardziej zalezy od autorow :D
Obrazek

Awatar użytkownika
Bahamut
Administrator
Administrator
Posty: 552
Rejestracja: wt kwie 15, 2008 1:50 pm

Re: OpenMW - odrodzenie Morrowind?

Postautor: Bahamut » czw wrz 18, 2008 9:20 pm

Morrowinder pisze:O ile dobrze zrozumiałem (albo i nie ;P) nowy silnik ma poprawić stabilność i grafikę i inne cechy Morka. Ale czy wymagania pozostają te same? Czy będą większę?


Póki co głównym celem jest odwzorowanie oryginalnego silnika w 100% (bez jego bugów i ze większą stabilnością), żeczy takie jak lepsza grafika jest sprawą drugorzędna i ewentualnie jakiś modder "odpicuje morka" że Oblivion Will Cry
Some people play Oblivion with 200+ mods. It is said that those people lost their minds through searching,downloading and testing thousands of thousands of mods. What they all try to accomplish is to create a perfect Oblivion which only exists for themself, their own world, their own Oblivion. Their harddisks full, their minds mad.

simonemaster22
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 71
Rejestracja: śr sie 06, 2008 10:48 am

Re: OpenMW - odrodzenie Morrowind?

Postautor: simonemaster22 » pt paź 03, 2008 1:04 pm

Mogli by połączyć Vvanderfell z Cyrodill , to by była jazda :D

Awatar użytkownika
Eggy
Pradawny
Pradawny
Posty: 462
Rejestracja: pt maja 09, 2008 7:30 pm
Lokalizacja: Gdzieśtam. :P

Re: OpenMW - odrodzenie Morrowind?

Postautor: Eggy » pt lis 07, 2008 5:43 pm

simonemaster22 pisze:Mogli by połączyć Vvanderfell z Cyrodill , to by była jazda :D

Meh..... Sorry, ale Cyrodil nie graniczy z Prowincją Morrowind (chyba :P ).
A prawdziwa jazda by była, gdyby tam stworzyć Całe cesarstwo Tamriel, i może jeszcze Akavir....... :twisted:

O, właśnie, Gdyby tak fabuła TES V była osadzona nie w Tamriel, tylko dla odmiany na Akavirze, było by fajnie, nie? mieć rasę Tsaesci, albo Tang Mo i biegać z kataną.......
Ech, Marzenia....... :mrgreen:

Edit: Hmmmm.... a Co do Ka Po' Tun, to taka rasa byłaby całkiem łatwa do zrobienia w CSie, wystarczyłoby przeteksturować Khajiita, no nie?
Ostatnio zmieniony pt lis 07, 2008 9:21 pm przez Eggy, łącznie zmieniany 2 razy.
I once was an Adventurer, just like you. But then I took a fireball in my face.......
____________________________________________________
:twisted: Tako Rzecze Jarosław Wiesław!!! :twisted:

Tudzież Dur'zah Ammunsirnaabi, w PBFie.

Awatar użytkownika
Tleilaxu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 116
Rejestracja: śr cze 11, 2008 12:47 pm
Lokalizacja: Thras
Kontaktowanie:

Re: OpenMW - odrodzenie Morrowind?

Postautor: Tleilaxu » pt lis 07, 2008 6:16 pm

Eggy pisze:Meh..... Sorry, ale Cyrodil nie graniczy z Prowincją Morrowind (chyba :P ).

http://i162.photobucket.com/albums/t261 ... ielMap.jpg ;)


Edit:
Eggy pisze:Poza tym przecież wyraźnie zaznaczyłem że nie byłem pewien co do tego, vide wyraz CHYBA w nawiasach, w moim poprzednim poście....
A czy ja Cię atakuję szanowny przedmówco? :lol:

wracając do tematu wydaje mi się że na sam początek wystarczy prowincja Morrowind za to cała, coś jak Tamriel rebuilt, ale z zadaniami itp, bo Cyrodil, cóż, Trolle, Ogry, Jednorożce, - zlepek klasycznego fantasy z ostatniego wieku a Morrowind to "inna bajka "żeby tak podróżując widać było co pewnien czas kursujące Łaziki... Więc moim zdaniem lepiej doszlifować jedną prowincję niż po łebkach całą/całe Tamriel ;)
Ostatnio zmieniony pt lis 07, 2008 8:18 pm przez Tleilaxu, łącznie zmieniany 2 razy.
Ale co rozumiesz przez " zgłosic się do Dagoth Ur'a?"

Awatar użytkownika
Eggy
Pradawny
Pradawny
Posty: 462
Rejestracja: pt maja 09, 2008 7:30 pm
Lokalizacja: Gdzieśtam. :P

Re: OpenMW - odrodzenie Morrowind?

Postautor: Eggy » pt lis 07, 2008 6:20 pm

OOOO....... A jednak Cyrodil GRANICZY z Morrowind... Tak samo jak Skyrim i Czarne Mokradła... lol....
Poza tym przecież wyraźnie zaznaczyłem że nie byłem pewien co do tego, vide wyraz CHYBA w nawiasach, w moim poprzednim poście....
Anywho, Dzięki za mapę Tleilaxu, i przepraszam że wprowadziłem was w błąd.


Edit: Ależ nie! skądże, nie uważam że mnie atakujesz, drogi Tleilaxu :D , ja tylko chciałem zaznaczyć że nie byłem pewien co do kwestii Prowincji graniczących z Morrowind.... :mrgreen:

Edit Edita: Hmmm... no właśnie, jakiego rodzaju jest nazwa Tamriel?
Nazwa pochodzi z Języka Aldmerów (Nie mylić z Altmerami!!!), a Polskim tłumaczeniu znaczy ona "Piękno Świtu".
Wychodzi więc na to, że skoro "to Piękno", to Tamriel po polsku jest Nijakie, ale nie wiadomo czy w Aldmeris też.... :geek:
Ostatnio zmieniony pt lis 07, 2008 9:06 pm przez Eggy, łącznie zmieniany 2 razy.
I once was an Adventurer, just like you. But then I took a fireball in my face.......
____________________________________________________
:twisted: Tako Rzecze Jarosław Wiesław!!! :twisted:

Tudzież Dur'zah Ammunsirnaabi, w PBFie.

Awatar użytkownika
Bahamut
Administrator
Administrator
Posty: 552
Rejestracja: wt kwie 15, 2008 1:50 pm

Re: OpenMW - odrodzenie Morrowind?

Postautor: Bahamut » pt lis 07, 2008 8:19 pm

Taka ciekawostka, Cyrodill z Obliviona da się przenieść do Morrka, kłopot z tym że była by to martwa kraina (bez lasu, bo w obie generuje je speedtree, na bank nie było by NPC ani itemów, sam teren z budynkami)
I nie pytajcie jak to uczynić, bo sam nie wiem :D tylko widziałem import Shivering Isles do MW, a propo innych prowincji to w tłoczni jest Skyrim
http://vality7.googlepages.com/skyrim
Z początku miała to być cała prowincja ale wiadomo że zdechło bo pracy było u groma, teraz modzik zmartwychwstał i zamiast robić cały Skyrim zdecydowano się na wykonanie pewnego obszaru co jest bardziej wykonalne.

EDIT: A tak on topic, to właśnie wyszła wersja oznaczona numerkiem 0.5 oczywiście można sobie najwyżej potestwać gdyż do gry nie nadaje się kompletnie :D
Some people play Oblivion with 200+ mods. It is said that those people lost their minds through searching,downloading and testing thousands of thousands of mods. What they all try to accomplish is to create a perfect Oblivion which only exists for themself, their own world, their own Oblivion. Their harddisks full, their minds mad.

Awatar użytkownika
Eggy
Pradawny
Pradawny
Posty: 462
Rejestracja: pt maja 09, 2008 7:30 pm
Lokalizacja: Gdzieśtam. :P

Re: OpenMW - odrodzenie Morrowind?

Postautor: Eggy » pt lis 07, 2008 9:31 pm

Bahamut pisze:Taka ciekawostka, Cyrodill z Obliviona da się przenieść do Morrka, kłopot z tym że była by to martwa kraina (bez lasu, bo w obie generuje je speedtree, na bank nie było by NPC ani itemów, sam teren z budynkami)

A co to za problem dodać NPCów i przedmioty w CSie? Chociaż byłoby z tym sporo roboty, o lasach nie wspominając.....
I once was an Adventurer, just like you. But then I took a fireball in my face.......
____________________________________________________
:twisted: Tako Rzecze Jarosław Wiesław!!! :twisted:

Tudzież Dur'zah Ammunsirnaabi, w PBFie.

Awatar użytkownika
Atulack
Sługus
Sługus
Posty: 165
Rejestracja: pn lip 14, 2008 1:54 pm
Lokalizacja: Kraków

Re: OpenMW - odrodzenie Morrowind?

Postautor: Atulack » sob lis 08, 2008 8:15 am

Bahamut pisze: [...] widziałem import Shivering Isles do MW, a propo innych prowincji to w tłoczni jest Skyrim
http://vality7.googlepages.com/skyrim


Hmm... Ale co ktoś przenisł Shivering Isles do Morka? Jest taki mod? Jeśli tak to gdzie go można ściągnąć? Bo grałem w ten dodatek, badzo mi się podobał, i z chęcią pozwiedzał bym sobie Shivering Isles w Morku...

A tak w ogóle to to Skyrim wygląda super :!:


Wróć do „Morrowind - Ogólne”



cron