OpenMW - odrodzenie Morrowind?

Awatar użytkownika
Lothar
Moderator
Moderator
Posty: 328
Rejestracja: sob kwie 19, 2008 2:57 pm
Kontaktowanie:

Re: OpenMW - odrodzenie Morrowind?

Postautor: Lothar » sob lis 08, 2008 7:02 pm

Jak dla mnie za bardzo zbaczacie z tematu 8-)

tez tak mysle dlatego koniec off topicu :P
Mixer

Awatar użytkownika
DOJO
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: pt lip 04, 2008 7:07 pm

Re: OpenMW - odrodzenie Morrowind?

Postautor: DOJO » czw gru 11, 2008 8:46 pm

Mają duże ambicje, ale w tym jest sporo roboty.. A jak jest ich tylko trzech.. Nie wiadomo czy wyjdzie. Ale trzymam kciuki!

Dobrze by było gdyby zmienili także trochę menu gry. jest lekko nudzące. Chciałbym żeby tam się pojawił guziczek "multiplayer"
Z motyką na słońce...
Obrazek
Z armatą na smoka!!

Awatar użytkownika
lukasz050792
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: ndz lip 06, 2008 9:41 pm
Lokalizacja: Jaworzyna Śląska

Re: OpenMW - odrodzenie Morrowind?

Postautor: lukasz050792 » czw lut 05, 2009 10:16 am

Piszecie że mogliby dołączyć Cyrodill do morka czy innych krain. Ich jest trzech i odwalają i tak dużą pracę, a jak już wyjdzie OpenMW to sami będziecie robić takie mody, tym bardziej że mają zniknąć wszystkie ograniczenia CS-a.

Tak wracając do tematu to jeśli chodzi o tryb multi to nie chciałbym ani DM, ani CTF czy innych takich bo one nadają się głównie do gier FPS, a nie do morrowinda. Fajnie by było gdyby dało się grać jak w innych grach MMO jak np. w Lineage, czy Metin.
Imię: Verter
Rasa: Nord
Klasa: Wojownik
Znak zodiaku: Cień
---

Awatar użytkownika
Fanderay
Sługus
Sługus
Posty: 175
Rejestracja: pn maja 26, 2008 5:19 pm
Lokalizacja: Lubin
Kontaktowanie:

Re: OpenMW - odrodzenie Morrowind?

Postautor: Fanderay » czw lut 05, 2009 2:54 pm

Multi:
Wyeliminować takie bugi jak np. możliwość osiągania 100 poziomu umiejętności za 2,5 k ;pp
Aha i jeszcze podnieś siłę Dagoth Ur`a tak żeby dopiero z około 40 poziomem dało się go solo zabić. Ale to już można samemu w cs`ie zrobić.
ObrazekObrazek
222 posty. Zastanawiam się, czy pisać dalej :P
Znajdzenie :D

seba2b7
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: sob cze 07, 2008 3:18 pm

Re: OpenMW - odrodzenie Morrowind?

Postautor: seba2b7 » czw mar 05, 2009 5:32 pm

Wyszła nowa wersja OpenMW (0.6) 8-)
http://openmw.sourceforge.net/jaws/

Awatar użytkownika
Lothar
Moderator
Moderator
Posty: 328
Rejestracja: sob kwie 19, 2008 2:57 pm
Kontaktowanie:

Re: OpenMW - odrodzenie Morrowind?

Postautor: Lothar » sob mar 07, 2009 3:50 am

seba2b7 pisze:Wyszła nowa wersja OpenMW (0.6) 8-)
http://openmw.sourceforge.net/jaws/

Dodajmy, że ta wersja ma już zaimplementowany funkcjonalny GUI, poprawione błędy z odtwarzaniem muzyki oraz w pełni zaimplementowany język skryptowy Monster Script 8-)

A tutaj mały filmik od autora:
http://www.youtube.com/watch?v=s8Diu3kZTGY&fmt=18

Mskasss
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: wt lip 08, 2008 1:52 pm

Re: OpenMW - odrodzenie Morrowind?

Postautor: Mskasss » ndz mar 15, 2009 1:01 pm

Pomóżcie mi, jak mogę odpalić OpenMW na moim Morrku (Wersja 1.6.1820 PL) Plik (OpenMW) jest wypakowany wraz z DLL-ami do katalogu: Program Files\Morrowind\Data Files . Gdy odpalam openmw.exe wyświetla mi się błąd w konsoli i gra się wyłącza. Oto jego treść:
SoundException:Failed to initialize music device
Po tym konsola się wyłąsza i nic się nie dzieje. Moja karta dźwiękowa to Avance AC 97. Pomóżcie, bo nie wiem co robić... :cry:
A Warcraftia była krainą stad campiących lamerów...

Awatar użytkownika
Lothar
Moderator
Moderator
Posty: 328
Rejestracja: sob kwie 19, 2008 2:57 pm
Kontaktowanie:

Re: OpenMW - odrodzenie Morrowind?

Postautor: Lothar » ndz mar 15, 2009 4:58 pm

Ja tam osobiście bym tego do Data Files nie wrzucał, tylko do jakiegoś innego folderu stworzonego w Morrowind. No i pytanie - podałeś ścieżkę dostępu do Data Files w pliku konfiguracyjnym od OpenMM? 8-)

Mskasss
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: wt lip 08, 2008 1:52 pm

Re: OpenMW - odrodzenie Morrowind?

Postautor: Mskasss » ndz mar 15, 2009 5:48 pm

Lothar pisze:Ja tam osobiście bym tego do Data Files nie wrzucał, tylko do jakiegoś innego folderu stworzonego w Morrowind. No i pytanie - podałeś ścieżkę dostępu do Data Files w pliku konfiguracyjnym od OpenMM? 8-)


Tak, oczywiście, że podałem, i on zaczyna robić coś z plikiem Morrowind.esm, ale po tym występuje wyżej opisany błąd z i nic nie da się zrobić... Próbowałem to wszystko umieścić w innym katalogu, ale też nie działa. To samo. :cry:
A Warcraftia była krainą stad campiących lamerów...

Jaskier
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: ndz cze 01, 2008 4:03 pm

Re: OpenMW - odrodzenie Morrowind?

Postautor: Jaskier » śr mar 25, 2009 6:46 pm

http://openmw.sourceforge.net/jaws/ już wyszedł patch poprawiający ten błąd.


Wróć do „Morrowind - Ogólne”



cron