Kody do Morrowind

Awatar użytkownika
zlotyy
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: sob lut 28, 2009 9:28 am
Lokalizacja: Częstochowa

Re: Kody do Morrowind

Postautor: zlotyy » wt kwie 07, 2009 8:44 pm

simonemaster22 pisze:Że tak poprawie autora tematu napisałeś "setstrangth" a powinno by "setstrenght"
ale to tylko drobna literówka :)


albo mam błąd albo i ty popełniłeś błąd :D bo pisze się "setstrength" przynajmniej u mnie tylko tak to działało :D
______________________________
kiedyś będe Prezydentem

Awatar użytkownika
Lothar
Moderator
Moderator
Posty: 328
Rejestracja: sob kwie 19, 2008 2:57 pm
Kontaktowanie:

Re: Kody do Morrowind

Postautor: Lothar » śr kwie 08, 2009 6:45 pm

Poprawione, dzięki za zwrócenie uwagi i sorka za zamulenie 8-)

Panczaq
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: pt gru 24, 2010 2:46 pm

Re: Kody do Morrowind

Postautor: Panczaq » sob sty 08, 2011 11:07 pm

Jeszcze coś. Można zmieniać wartości wrogom, wystarczy tylko że w konsoli klikniemy na nich tak jak robimy to z unlock.
I zamiast player-> wystarczy kliknąć na siebie.

Awatar użytkownika
Warnthor
Pradawny
Pradawny
Posty: 462
Rejestracja: czw lut 17, 2011 3:03 pm
Lokalizacja: Możliwie najdalej

Re: Kody do Morrowind

Postautor: Warnthor » pt lut 18, 2011 10:59 am

Jak napisał user powyżej.

Włączamy konsolę i klikamy Prawym przyciskiem myszy na Celu.
wpisujemy jakiś kod bez "player->" np. jeśli chcemy żeby ktoś szybko biegał wpisujemy setSpeed 100, 200, 1000.

Jak chcemy by nasz towarzysz miał 10000 pkt życia to PPM i setHealth 10000

Siła: setStrength 10000
Obrazek

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Karta postaci: Warnthor Caloth

Awatar użytkownika
Bohdan
Sługus
Sługus
Posty: 174
Rejestracja: ndz sty 09, 2011 8:16 pm

Re: Kody do Morrowind

Postautor: Bohdan » czw mar 24, 2011 8:34 pm

Mam pytanie nie mogę przenieść się do lokacji mających nazwę dwu słowną np Molag Mar
Tak mówią norskie legendy

Awatar użytkownika
Tukkamon
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: śr sty 05, 2011 8:43 pm

Re: Kody do Morrowind

Postautor: Tukkamon » czw mar 24, 2011 9:33 pm

przed nazwa lokacji wpisz coc (np. coc balmora) i już.
Dawniej na forum znany jako Kabuto.
Obrazek

Awatar użytkownika
Kosmo
Moderator
Moderator
Posty: 87
Rejestracja: sob paź 30, 2010 3:30 pm

Re: Kody do Morrowind

Postautor: Kosmo » czw mar 24, 2011 9:34 pm

Mam pytanie nie mogę przenieść się do lokacji mających nazwę dwu słowną np Molag Mar


A wpisując ten kod dodajesz " ?
np.:
COC "Molag Mar"
Obrazek

Awatar użytkownika
Bohdan
Sługus
Sługus
Posty: 174
Rejestracja: ndz sty 09, 2011 8:16 pm

Re: Kody do Morrowind

Postautor: Bohdan » ndz mar 27, 2011 8:56 pm

Jasne inaczej pytał bym o balmore
Tak mówią norskie legendy

Awatar użytkownika
Snusmumriken
Administrator
Administrator
Posty: 225
Rejestracja: sob mar 15, 2008 8:09 am

Re: Kody do Morrowind

Postautor: Snusmumriken » ndz mar 27, 2011 9:09 pm

Nie ma takiej lokacji jak "Molag Mar".

Większe miasta są podzielne na części i trzeba wpisać dodatkowo nazwę "dzielnicy".

Na przykład:

coc "Molag Mar, nazwa dzielnicy"

Dokładne nazwy części są w CS.

Awatar użytkownika
Bohdan
Sługus
Sługus
Posty: 174
Rejestracja: ndz sty 09, 2011 8:16 pm

Re: Kody do Morrowind

Postautor: Bohdan » pn mar 28, 2011 5:14 pm

A sadrith mora też nie działa
Tak mówią norskie legendy


Wróć do „Morrowind - Ogólne”



cron