Dur'zah Ammunsirnaabi

Moderatorzy: Eggy, Kosmo

Awatar użytkownika
Eggy
Pradawny
Pradawny
Posty: 462
Rejestracja: pt maja 09, 2008 7:30 pm
Lokalizacja: Gdzieśtam. :P

Dur'zah Ammunsirnaabi

Postautor: Eggy » wt lis 15, 2011 4:01 pm

Imię i Naziwsko: Dur’zah Ammunsirnaabi

Rasa: Dunmer

Wiek: 115 (W wieku ludzi ok. 25 lat)

Gildia: Arcymistrz Szkarłatnego Serca, Wielki Mistrz Morag Tong.

Historia: Dur'zah nie jest zwykłym Dunmerem, w Jego Żyłach płynie bowiem krew Daedr. Niektórzy nawet mówią że jego matką jest sama Azura, choć sam zainteresowany kwituje te pogłoski tajemniczym uśmiechem....
Dur'zah jest specjalistą w dziedzinie polowań na pomniejsze daedry. W swojej kryjówce ma ściany obwieszone rozmaitymi trofeami: Głowy Daedrothów, skóry Ogrimów, rogi Xivilai, oraz serca wydarte z piersi Dremor.
Jak sam twierdzi, Dur'zah sztuki polowania nauczył się w Otchłani, gdzie spędził swoje wczesne lata. Ponoć Hircyn, Pan Łowów, tak bardzo upodobał sobie tego urwisa o ognistoczerwonych włosach, że nauczył go wielu swoich sekretów.
Niestety, pewnego dnia Dur'zah popadł w niełaskę, (Ponoć zabił pewnego Postracha Klanów, Ulubieńca Mehrunesa Dagona) i musiał opuścić Oblivion, i został wygnany na Nirn. Stracił wówczas wszystkie swoje moce, i stał się zwykłym Merem. Jedyni Daedryczni Książęta którzy bronili Dur'zy to Azura, jego matka i Boetiah, pan Intryg, któremu podobała się buntownicza postawa Dur'zy. Te dwa bóstwa stały się odtąd jego opiekunami. Prawdziwą pasją Dur'zy są Daedryczne Artefakty. Twierdzi iż są to oznaki jego dziedzictwa, i zbiera je. Najbardziej jednak chciałby posiąść Zgubę Daedr, legendarny Buzdygan pobłogosławiony przez Malacatha. Jednakże nie po to by nim władać (Dur'zah nie cierpi broni obuchowej), ale by go zbadać, poznać jego moc, i tą samą moc w formie zaklęcia nałożyć na strzały które jednym strzałem zabijałyby wszelkie daedry (Dur'zah jest wyśmienitym Łucznikiem). Obecnie, Dur'zah, wraz ze swoim wiernym mieczem "Szkarłatną Kosą", podróżuje po całym Morrowind szukając przygód i Polując na daedry i ich Artefakty. ostatnio wdał się w bójkę w Mieście Łza, zabijając przy tym pięćdziesięciu ludzi i merów, za co został skazany na karę śmierci, którą jednak zamieniono na ciężkie roboty. I nasz bohater tak gnił w kopalni ebonu, gdy pewnego dnia wykorzystując nieuwagę strażnika, rozwalił mu głowę kilofem i uciekł. Wziąwszy pierwszy lepszy statek, popłynął na Vvardenfell. Tam dołączył do Morag Tong, i wkrótce okazał się najskuteczniejszym egzekutorem w kraju Dunmerów. Pokonawszy Eno Hlaalu na Arenie w Vivek, został Wielkim Mistrzem. Jednak zabijanie przestępców już mu się znudziło, postanowił stworzyć w szeregach Morag Tong bractwo łowców Daedr. Swą siedzibę urządził gdzieś na północ od Molag Mar, zaś samą gildię nazwał Szkarłatne Serce, od koloru zakrwawionych serc Daedr, które Łowcy traktują jak Trofea, i wieszają w Hallu Gildii.

Charakter: Cyniczny i dość nie przewidywalny, Dur’zah nie szanuje żadnych autorytetów. Jest niezależnym samotnikiem, skoncentrowany i o bystrym umyśle. Ma pokręcone poczucie humoru, ale jest honorowy i lojalny wobec przyjaciół. Potrafi jednak być okrutny, bezlitosny i mściwy…..

Wygląd: Wysoki (Ok. 190 cm wzrostu) i nieźle zbudowany, twarz w miarę kształtna, ale o ostrych, typowo Dunmerskich cechach, w uszach złote kolczyki, ubrany w czarną koszulę bez rękawów, gruby skórzany pas, rzemienne karwasze, zaklęte czarne rękawice (Zdrada i Oszustwo), czarne spodnie, i buty ze skóry Guara. Na specjalne okazje zakłada na to czarny płaszcz z kapturem, i czerwono-brunatną, ozdobną szatę. Walczy w pełnej Daedrycznej Zbroi. oczy wąskie i lekko skośne, jak u dzikiego kota, z pionowymi źrenicami, ciemnoczerwone długie włosy, na skroniach zaplecione dwa warkocze, z tyłu rozpuszczone, opadające na ramiona i plecy. Znaki charakterystyczne: Długa blizna przebiegająca przez ranne lewe oko, będącą pamiątką po starciu z Żarłaczem, na prawej piersi wytatuowane słowa w Daedrycznym Alfabecie: Pogromca Dzieci Otchłani, liczne blizny i szramy na przedramionach (Zapasy z Młokosami).

Cechy Postaci: Dur’zah to świetny tropiciel, lata w Otchłani nauczyły go wielu technik przetrwania w najgorszej dziczy. W walce stawia na ciężki i średni pancerz . Zna się również na zamkach i skradaniu, choć w nieco mniejszym stopniu. Doskonale włada długimi ostrzami, a szczególnym sentymentem darzy broń akavirską. Jest również wybornym strzelcem, jego specjalnością są długie łuki. Posiada również niezłe zdolności Magiczne, głównie szkoły Zniszczenia, Przemiany, oraz mistycyzmu. Jeśli trzeba, sam naprawia swój sprzęt, oraz zawsze ma przy sobie kamienie dusz, gdyż zaklinanie to jego pasja i hobby.

Umiejętności: Pisanie i czytanie
Płatnerstwo
Zaklinanie
Alchemia
Długie ostrze
Celność
Średni Pancerz
Zniszczenie

Umiejętności Bojowe:
Długie ostrze - 95
Celność - 80
Zniszczenie - 65

Ekwipunek: Daedryczna Zbroja
Daedryczny Długi Łuk
Szkarłatna Kosa (Zakłęta Daedryczna Dai-Katana)
Księga Daedr
1000 smoków
5 mikstur zdrowia
I once was an Adventurer, just like you. But then I took a fireball in my face.......
____________________________________________________
:twisted: Tako Rzecze Jarosław Wiesław!!! :twisted:

Tudzież Dur'zah Ammunsirnaabi, w PBFie.

Wróć do „Karty postaci”