Ur-Azurabalnaadir

Moderatorzy: Eggy, Kosmo

Awatar użytkownika
Eggy
Pradawny
Pradawny
Posty: 462
Rejestracja: pt maja 09, 2008 7:30 pm
Lokalizacja: Gdzieśtam. :P

Ur-Azurabalnaadir

Postautor: Eggy » wt gru 06, 2011 1:49 am

Jest to słynna Szkarłatna Aula, Dom I siedziba Dur'zy Ammunsirnaabiego, oraz innych Łowców Daedr z Gildii Szkarłatnego Serca. Zaadaptowane nań zostały starożytne ruiny Dunmerskiego Posterunku położonego na Północny Zachód od Molag Mar.

Arcymistrz - Dur'zah Ammunsirnaabi (Eggy)

Jeśli chcesz dołączyć do tej Gildii, Napisz Podanie do Mistrza Gildii.

Z zewnątrz Przypomina Małą Dunmerską twierdzę. Na niewielkiej platformie otoczonej resztkami murów stoi mały budynek z czterema narożnymi basztami. Prowadzą doń schody na platformie, Lub, Jak nazywają ją łowcy, Zigguracie. Solidne drewniane drzwi flankują sztandary z godłem Gildii: Czarna dłoń, trzymająca stylizowane krwawiące serce na brunatnym tle. Ponadto, na szczycie zigguratu widać zaostrzone pale, na których nadziane są czaszki tych, którzy nieproszeni mieli odwagę przekroczyć próg Auli.

Chram na szczycie platformy mieści Przedsionek. Są tam kolejne drzwi, których pilnuje srogo wyglądająca Dremora-Strażnik. Jeżeli podasz mu dobre hasło, puści cię dalej. Jeżeli nie, posieka cię na kawałki, a głowę zawiesi na palu na zewnątrz.

Za drzwiami pilnowanymi przez Grima (Gdyż tak zwie się Dremora), znajdują się strome schody prowadzące na dół (Cały Kompleks Auli znajduje się pod powierzchnią ziemii). Na dole znajduje się Wielki Hall na Planie owalu, z centralnie umieszczonym paleniskiem oświetlającym całe pomieszczenie, otoczony obejściem oddzielonym od hallu kolumnadą. W obejściu stoją kamienne postumenty, na których leżą zakonserwowane serca Daedr, będące pierwszymi trofeami członków Gildii, zdobytymi w trakcie Inicjacji. Na ścianach wiszą także wypchane głowy i rogi rozmaitych pomniejszych dzieci Otchłani, sztandary gildii, oraz Daedryczna Broń. W samym Hallu, wokół paleniska ustawione są ławy, oraz Tron z Daedrycznego Kamienia. Obok Tronu leży słomiane posłanie i miska na jedzenie i wodę, dla pupila Dur'zy: oswojonego durzoga bojowego imieniem Rex. Po bokach znajdują się stoły ze srebrną zastawą. W obejściu znajdują się również drzwi prowadzące do innych Pomieszczeń,takich jak Kuchnia i Magazyn, Zbrojownia i Sala Treningowa, Laboratorium Magiczne i Biblioteka, Kwatery Łowców i prywatna Komnata Arcymistrza.

Za Tronem Dur'zy, na osi podłużnej Hallu znajdują się Duże, dwuskrzydłowe drzwi. Za nimi są kolejne strome schody, na końcu których znajdują się Daedryczne Drzwi do Sanktuarium. Sanktuarium jest dużą, dwukondygacyjną komnatą w stylu Daedrycznym. Dominuje tam wielki Posąg Azury, która jest bóstwem opiekuńczym Gildii i jej Arcymistrza. Przed Posągiem, na niewielkim podeście, znajduje się ołtarz, gdzie ranni i zmęczeni Łowcy, za niewielką opłatą mogą zostać uzdrowieni. Sala oświetlona jest lampkami z kutego Ebonu, zwisającymi ze sklepienia. Wokół znajdują się krużganki, na których zwykle zbierają członkowie Gildii. Pod Emporami znajduje się obejście ozdobione posągami innych Daedrycznych Książąt, znacznie mniejszych niż statua Azury. Na Dole, wokół posągu i Ołtarza, znajduje się Arena, gdzie odbywa się rytuał inicjacji, oraz gdzie Łowcy dla treningu i rozrywki walczą z przyzywanymi Daedrami.

Gdy z Wielkiego Hallu przechodzimy przez drzwi prowadzące do Kwater, znajdujemy się w długim Korytarzu, który po bokach ma drzwi prowadzące do sypialń poszczególnych członków Gildii. Są one urządzone dość skromnie: Łóżko, skrzynia na rzeczy osobste, stół, i krzesło, ewentualnie kilka półek.

Na Końcu Korytarza znajduje się komnata Arcymistrza, będąca jednocześnie jego Biurem. Gdy przekraczamy drzwi, ukazuje nam się Gabinet Dur'zy: Ściany zdobione Trofeami, Gabloty z dziwną bronią pochodzenia Daedrycznego, pólki uginające się od ciężaru książek i Kominek, nad którym dumnie prezentuje się wierna replika Daedrycznego Zakrzywionego Ostrza. Centralną część zajmuje masywne drewniane Biurko zawalone różnymi dokumentami i Fotel z wysokim oparciem. Za fotelem jest wejście do sypialni, flankowany przez dwa manekiny prezentujące pełną daedryczną zbroję.

W sypialni znajdziemy spore łoże z kolumienkami w stylu cesarskim, wielką szafę na ubrania, kilka skrzyń i regałów, oraz Pancerną Dwemerową skrzynię, gdzie trzymane są Fundusze Gildii. Ściany obwieszone są Gobelinami i Trofeami, są tam także gabloty z Daedrycznymi eksponatami, i manekiny na zbroje. Mieszka tu również Aurea, Złota Święta będąca asystentką (i ponoć kochanką) Dur'zy.

Aby dostać się do Auli, musisz mieć klucz, i znać hasło dla Grima

Towary i usługi:

Sanktuarium:

Błogosławieństwo Azury (Przywrócenie Zdrowia, Many i Kondycji) - 10 szt. Złota

Sparing z przyzwaną Daedrą (Do wyboru: Młokos, Postrach Klanów, Pajęcza Daedra, Daedroth, Ogrim, Dremora, Żarłacz, Dremora Markynaz, Złota Święta)
(Sparing zwiększa umiejętności bojowe i Kondycję, oraz poprawia skuteczność walki przeciwko Daedrom)

Zbrojownia:

Naprawa Uzbrojenia:

Zbroja - 100 szt. złota
Rękawice/Buty - 25 szt. złota
Hełm - 50 szt. złota
Broń - 75 szt. złota

Żelazne rękawice(średnie) - 30 szt. złota

stalowe rękawice(porządne) - 45 szt. złota

kościane buty(średnie) - 30 szt. złota

Stalowy miecz(średnie) - 50 szt. złota

Stalowa zbroja(porządne) - 90 szt. złota

Stalowa Dai-Katana(mistrzowskie) - 595 szt. złota

Daedryczny sztylet(mistrzowskie) - 380 szt. złota

Stalowe Strzały(dobre) - 90 szt. złota

Dwemerowy krótki miecz(bardzo dobre) - 190 szt. złota

Szklane rękawice(wyjątkowe) - 300 szt. złota

Sala Treningowa:

Trening:

Celność
Długie Ostrze
Atletyka
Topór
Włócznia
Skradanie
Zabezpieczenia

Koszt reningu = Poziom trenowanej umiejętności przed treningiem.

Laboratorium Magiczne

Mocna Mikstura Zdrowia - 20 szt. złota
Duża Mikstura Many - 15 szt. złota
Średnia mikstura Uleczenia z Choroby - 10 szt. złota
Mocne Antidotum - 20 szt. złota
Doskonała Mikstura Oddychania w Wodzie - 25 szt. złota
Duża Trucizna Uszkodzenia Zdrowia - 15 szt. złota
Słaba Trucizna Spalenia Many - 5 szt. złota
Uczniowski alembik - 40 szt. złota
Profesjonalny Moździerz - 60 szt. złota
Amatorski Palnik - 20 szt. złota
Mistrzowska retorta - 100 szt. złota
Owoc Czerniówki (Premia do/Przywrócenie/Spalenie Many) - 10 szt. złota
Bulwa Korkowca (Premia do/Przywrócenie/Uszkodzenie Zdrowia) - 7 szt. złota
Jajo Kwama (Premia do/Przywrócenie Kondycji/Zmęczenie) - 5 szt. złota
Kapelusz Hypii Faecii (Lekkość/Brzemię) - 12 szt. złota
Ampułka (oddychanie w Wodzie) - 10 szt. złota
Kapelusz Świetlika Russuli (Kocie Oczy/Oślepienie) - 9 szt. złota
Kwiat Koda (Lewitacja) - 13 szt. złota
Macka Netcha (Skok) - 6 szt. złota
Płatki Kwiatu Wierzby (Uleczenie z choroby/Odporność/Podatność na chorobę) - 13 sztuk złota
Nektar Złotego Kanetu (Uleczenie z Zarazy/Odporność/ podatność na zarazy) - 15 szt. złota
Korzeń Trama (Uleczenie z Zatrucia/Odporność/Podatność na Trucizny) - 14 szt. złota
Diament (Odporność/podatność na magię) - 70 szt. złota
Sole Mrozu (Odporność/Podatność na Mróz) - 50 szt. złota
Sole Ogniste (Odporność/Podatność na Ogień) - 50 szt. złota
Sole Pustki (Odporność/Podatność na Błyskawice) - 50 szt. złota
Serce Daedry (Zwiększenie/Przywrócenie/Zmniejszenie dowolnego atrybutu) - 95 szt. złota

Zwój przywołania Dremory - 25 szt. złota
Zwój Uzdrowienia - 25 szt. złota
Zwój Kuli Ognistej - 25 szt. Złota
Zwój Łamacza Zamków - 25 szt. złota
Zwój Wichrowej Postaci - 25 szt. złota
Zwój Pełnego Kryształu Ephyggii - 25 szt. złota

Nędzny Klejnot Duszy - 5 szt. złota
Mały Klejnot Duszy - 10 szt. złota
Średni klejnot duszy - 15 szt. złota
Duży Klejnot Duszy - 20 szt. złota
Wielki Klejnot Duszy - 25 szt. złota

Trening:

Zniszczenie
Przywołanie
Mistycyzm
Przemiana
Alchemia
Zaklinanie
I once was an Adventurer, just like you. But then I took a fireball in my face.......
____________________________________________________
:twisted: Tako Rzecze Jarosław Wiesław!!! :twisted:

Tudzież Dur'zah Ammunsirnaabi, w PBFie.

Awatar użytkownika
Warnthor
Pradawny
Pradawny
Posty: 462
Rejestracja: czw lut 17, 2011 3:03 pm
Lokalizacja: Możliwie najdalej

Re: Ur-Azurabalnaadir

Postautor: Warnthor » wt gru 27, 2011 12:27 am

Warnthor podchodzi niepewnie do wejścia, i stuka w bramę
Obrazek

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Karta postaci: Warnthor Caloth

Awatar użytkownika
Eggy
Pradawny
Pradawny
Posty: 462
Rejestracja: pt maja 09, 2008 7:30 pm
Lokalizacja: Gdzieśtam. :P

Re: Ur-Azurabalnaadir

Postautor: Eggy » wt gru 27, 2011 12:30 am

Bramę otwiera Grim, z obnażonym mieczem w ręku, Mierzy Warnthora wzrokiem i mówi:
- Czego tu szukasz pędraku?
I once was an Adventurer, just like you. But then I took a fireball in my face.......
____________________________________________________
:twisted: Tako Rzecze Jarosław Wiesław!!! :twisted:

Tudzież Dur'zah Ammunsirnaabi, w PBFie.

Awatar użytkownika
Warnthor
Pradawny
Pradawny
Posty: 462
Rejestracja: czw lut 17, 2011 3:03 pm
Lokalizacja: Możliwie najdalej

Re: Ur-Azurabalnaadir

Postautor: Warnthor » wt gru 27, 2011 12:32 am

Warnthor poczuł się jeszcze bardziej niepewnie

- Przysyła mnie Dur'zog. Jestem nowym członkiem gildii.
Obrazek

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Karta postaci: Warnthor Caloth

Awatar użytkownika
Eggy
Pradawny
Pradawny
Posty: 462
Rejestracja: pt maja 09, 2008 7:30 pm
Lokalizacja: Gdzieśtam. :P

Re: Ur-Azurabalnaadir

Postautor: Eggy » wt gru 27, 2011 12:37 am

Dremora prychnął z pogardą i rzekł

-Mój pan ma na Imię Dur'zah. A mnie nie obchodzi kim jesteś, mnie obchodzi tylko czy znasz hasło. Znasz je, czy nie?

Tu Grim przystawił koniuszek ostrza do szyi Warnthora, i lekko przycisnął.
I once was an Adventurer, just like you. But then I took a fireball in my face.......
____________________________________________________
:twisted: Tako Rzecze Jarosław Wiesław!!! :twisted:

Tudzież Dur'zah Ammunsirnaabi, w PBFie.

Awatar użytkownika
Warnthor
Pradawny
Pradawny
Posty: 462
Rejestracja: czw lut 17, 2011 3:03 pm
Lokalizacja: Możliwie najdalej

Re: Ur-Azurabalnaadir

Postautor: Warnthor » wt gru 27, 2011 12:41 am

Warnthor uśmiechną się patrząc na broń.

- Założę się że nie dane ci było usłyszeć kim jestem. Ale to nieważne, hasło brzmi "Krew i Chwała".
Obrazek

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Karta postaci: Warnthor Caloth

Awatar użytkownika
Eggy
Pradawny
Pradawny
Posty: 462
Rejestracja: pt maja 09, 2008 7:30 pm
Lokalizacja: Gdzieśtam. :P

Re: Ur-Azurabalnaadir

Postautor: Eggy » wt gru 27, 2011 12:47 am

Grim uśmiechnął się, zdjął miecz z szyi Warnthora i złożywszy dworski ukłon powiedział:

- Proszę za mną Panie Caloth, Arcymistrz pana Oczekuje....

Po czym otworzył wewnętrzne Drzwi i poprowadził Warnthora na dół, przed Sanktuarium, gdzie zatrzymał się i rzekł

- Arcymistrz Ammunsirnaabi oddaje się teraz medytacji, proszę zapukać i wejść. Ja tymczasem wracam na stanowisko.
I once was an Adventurer, just like you. But then I took a fireball in my face.......
____________________________________________________
:twisted: Tako Rzecze Jarosław Wiesław!!! :twisted:

Tudzież Dur'zah Ammunsirnaabi, w PBFie.

Awatar użytkownika
Warnthor
Pradawny
Pradawny
Posty: 462
Rejestracja: czw lut 17, 2011 3:03 pm
Lokalizacja: Możliwie najdalej

Re: Ur-Azurabalnaadir

Postautor: Warnthor » wt gru 27, 2011 12:52 am

Warnthor zapukał cicho do drzwi.
Obrazek

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Karta postaci: Warnthor Caloth

Awatar użytkownika
Eggy
Pradawny
Pradawny
Posty: 462
Rejestracja: pt maja 09, 2008 7:30 pm
Lokalizacja: Gdzieśtam. :P

Re: Ur-Azurabalnaadir

Postautor: Eggy » wt gru 27, 2011 12:53 am

Zza Drzwi wydobywa się głlos:

-WEJŚĆ!
I once was an Adventurer, just like you. But then I took a fireball in my face.......
____________________________________________________
:twisted: Tako Rzecze Jarosław Wiesław!!! :twisted:

Tudzież Dur'zah Ammunsirnaabi, w PBFie.

Awatar użytkownika
Warnthor
Pradawny
Pradawny
Posty: 462
Rejestracja: czw lut 17, 2011 3:03 pm
Lokalizacja: Możliwie najdalej

Re: Ur-Azurabalnaadir

Postautor: Warnthor » wt gru 27, 2011 12:55 am

Warnthor wchodzi do sanktuarium, rozgląda się i podchodzi do Dur'zaha
Obrazek

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Karta postaci: Warnthor Caloth


Wróć do „Molag Amur”