[Tutorial] Morrowind Graphics Extender

Awatar użytkownika
Bahamut
Administrator
Administrator
Posty: 552
Rejestracja: wt kwie 15, 2008 1:50 pm

Re: [Tutorial] Morrowind Graphics Extender

Postautor: Bahamut » pt cze 27, 2008 5:29 pm

kamil7124 pisze:W takim razie pogonic musze za jakimis nowymi efektami (moze lepsze sheadery? Sie zobaczy :])


Niestety z taką kartą to z shaderami (dobrymi) niepowojujesz
Seria FX jest cholernie skopana (wiem bo miałem, shader 2.0 w moim 5700 był skopany jak cholera obsługa dx9 była równie skopana ;p)

A teraz coś co mają mocniejszy kombajn (wymagany jest MGE)
http://boris-vorontsov.narod.ru/download_en.htm
Póki co to ver GTA SA działa z morrkiem (tówrca robi też do obka więc moze i z morrkiem bedzie lepsza kompatybilność)
INI trzeba skonfigurować ręcznie gdyż domyślnie ustawione jest na MAX, do morrka da się włączyć efekty
-Depth of Field
-Occlusion
-Motion Blur
-Bloom
Some people play Oblivion with 200+ mods. It is said that those people lost their minds through searching,downloading and testing thousands of thousands of mods. What they all try to accomplish is to create a perfect Oblivion which only exists for themself, their own world, their own Oblivion. Their harddisks full, their minds mad.

Awatar użytkownika
kamil7124
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: śr cze 25, 2008 5:34 pm

Re: [Tutorial] Morrowind Graphics Extender

Postautor: kamil7124 » sob cze 28, 2008 8:54 am

Ten sheader wody ien zabardzo przypadl mi do gustu, i nie zrobilem kopii sheaderow (idiota :/). A zeby ladnie wygladal sheaderow ustawic nie moge wysokich :f Moglby mi ktos zapodac orginalne sheadery wody?


Robin10
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: śr lip 30, 2008 6:00 pm

Re: [Tutorial] Morrowind Graphics Extender

Postautor: Robin10 » pn sie 04, 2008 1:00 pm

Siema! Wiecie moze co jest nie tak!? Gdy ustawilem sobie w programie w edycji shadera funkcje HDR poziomu 6 i w grze gdy ruszam kamera w rozne strony to jakies błyski mam,ze caly ekran robi sie bialy, po prostu raz jest blask,ze nic nie widac,a raz jest normalny swiat gry. I tak na przemian gdy ruszam kamerą:/ Dodam,ze przy kazdym poziomie HDR-a od 1 do 6 sie tak dzieje. I co mi z tego HDR:/ Umie ktos zaradzic??:)
Bylbym wdzieczny.
ps. Mam Geforce Galaxy 8600GT 256MB.

Awatar użytkownika
Lothar
Moderator
Moderator
Posty: 328
Rejestracja: sob kwie 19, 2008 2:57 pm
Kontaktowanie:

Re: [Tutorial] Morrowind Graphics Extender

Postautor: Lothar » śr sie 06, 2008 12:30 am

Wybierz inny shader od HDR'a 8-)

Robin10
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: śr lip 30, 2008 6:00 pm

Re: [Tutorial] Morrowind Graphics Extender

Postautor: Robin10 » śr sie 06, 2008 12:24 pm

Ok spróbuje. Zobaczymy co będzie.
A jeszcze takie pytanko: bo gdy zanurkuje w wodzie w grze to widok pod wodą jest taki sam,co prawie nad powierzchnią i to jest dziwne. Przy standarodowym ustawieniu morrowinda to widac bylo,ze jest pod woda inaczej (mętniej), a tu po tych bajerkach z MGE nie ma roznicy gdy sie zanurkuje:/ Zauwazyl ktos tą roznice? Jest na to jakas rada? chyba,ze ja cos poknocilem w plikach w folderze "shaders" w data files gry?
Uzywam te opcje reflektory na wodzie,itp. plus "use sm3.." czy cos takiego w tym MGE.

Robin10
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: śr lip 30, 2008 6:00 pm

Re: [Tutorial] Morrowind Graphics Extender

Postautor: Robin10 » sob sie 09, 2008 3:59 pm

Takie pytanko. Czy ten program MGE umożliwia zwiekszenie tekstur w grze tylko dla odleglego terenu czy podwyzsza tez tekstury podstawowe, tzn twarze,ludzie,zwierzeta, bronie itp. ???

Awatar użytkownika
Bahamut
Administrator
Administrator
Posty: 552
Rejestracja: wt kwie 15, 2008 1:50 pm

Re: [Tutorial] Morrowind Graphics Extender

Postautor: Bahamut » sob sie 09, 2008 4:25 pm

Robin10 pisze:Takie pytanko. Czy ten program MGE umożliwia zwiekszenie tekstur w grze tylko dla odleglego terenu czy podwyzsza tez tekstury podstawowe, tzn twarze,ludzie,zwierzeta, bronie itp. ???


Tylko odległego terenu (bo to generuje przecież) ale efekt ostrzejszych tekstur mmożna też uzyskać dając w opcjach MGE LOD -6
Some people play Oblivion with 200+ mods. It is said that those people lost their minds through searching,downloading and testing thousands of thousands of mods. What they all try to accomplish is to create a perfect Oblivion which only exists for themself, their own world, their own Oblivion. Their harddisks full, their minds mad.

Robin10
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: śr lip 30, 2008 6:00 pm

Re: [Tutorial] Morrowind Graphics Extender

Postautor: Robin10 » sob sie 09, 2008 7:28 pm

Tak, no dobra, myslalem,ze to tez polepsza tekstury te "blizsze". Nie potrzebne mi sa najlepsze tekstury z bardzo daleka:D
To ustawilem sobie na -12 to LOD i faktycznie jest lepiej. Dzieki.

Awatar użytkownika
Akakieisu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: czw cze 05, 2008 10:18 pm
Lokalizacja: Bielsk Podlaski

Re: [Tutorial] Morrowind Graphics Extender

Postautor: Akakieisu » wt lis 11, 2008 3:59 pm

A ja się waham trochę z tym "Graphic Extenderem", choć kusi niemiłosiernie:) Przesiadłem się na mocniejszy sprzęt, tylko że na przebrzydłej Viście i tak się zastanawiam...Bo przykładowo "Microsoft NET Framework 2.0" z tego linka to jest pod "XP". No, chyba że jest kompatybilny z "Bździstą". A jest? Aha, zapytam przy okazji - a w tym programie ("MGE") da się ustawić rozdzielczość na [1440x900]? Bo mam włączoną tą maksymalną dla "Morrowind", czyli [1152x864], ale obraz jakiś taki porozciągany i nie jest ustawiony centralnie (część rzeczy wyświetla poza widocznym obszarem, gdy z przeciwnej strony jest czarny pasek)...Włączyłem opcję wyświetlania "okienkowego", ale i tak mnie nie słucha i odpala się w formie pełnoekranowej:/
The city is a human ZOO - not a concrete jungle


Wróć do „Morrowind - Pomoc techniczna”