[Tutorial] Morrowind Graphics Extender

Awatar użytkownika
Lothar
Moderator
Moderator
Posty: 328
Rejestracja: sob kwie 19, 2008 2:57 pm
Kontaktowanie:

Re: [Tutorial] Morrowind Graphics Extender

Postautor: Lothar » pt cze 13, 2008 1:58 pm

Tak jak wspomniał Bahamut - Distand Land powoduje najwięskzy spadek FPS'ów. Możesz jednak pójść na kompromis i wyłączyć odbijanie się dalekich obiektów w wodzie (ewentualnie bliskich też), aby zyskać sporo FPS'ów (Nearby i Distant Statics Reflect) 8-)

Aby ułatwić odkrywanie zjadaczy FPS'ów, zapodaj swój plik z config'iem 8-)

Awatar użytkownika
Mystic
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: ndz kwie 06, 2008 4:14 pm

Re: [Tutorial] Morrowind Graphics Extender

Postautor: Mystic » ndz cze 15, 2008 2:51 pm

A ja mam taki problem.Zrobiłem tak jak było napisane w tutorialu.Odpalam Morrowind graphics extender i mswe launcher.Gdy już włączyłem morrowinda nic się nie stało!Kompletnie nic:textury te same,nowego shaderu wody nie ma,antyliasingu-brak! pomóżcie! :shock:
EDIT:
Już jest ok! Miałem jakąś inną wersję MGE i niedzialala a ta którą sćiagnalem teraz jest spox i działa!!! ;)
Ostatnio zmieniony ndz cze 15, 2008 6:07 pm przez Mystic, łącznie zmieniany 3 razy.
Morrowind 4ever!

Awatar użytkownika
Bahamut
Administrator
Administrator
Posty: 552
Rejestracja: wt kwie 15, 2008 1:50 pm

Re: [Tutorial] Morrowind Graphics Extender

Postautor: Bahamut » ndz cze 15, 2008 3:05 pm

Mystic pisze:A ja mam taki problem.Zrobiłem tak jak było napisane w tutorialu.Odpalam Morrowind graphics extender i mswe launcher.Gdy już włączyłem morrowinda nic się nie stało!Kompletnie nic:textury te same,nowego shaderu wody nie ma,antyliasingu-brak! pomóżcie! :shock:


MGE ma wbudowany MWSE
Some people play Oblivion with 200+ mods. It is said that those people lost their minds through searching,downloading and testing thousands of thousands of mods. What they all try to accomplish is to create a perfect Oblivion which only exists for themself, their own world, their own Oblivion. Their harddisks full, their minds mad.

ventari
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: wt kwie 29, 2008 2:22 pm

Re: [Tutorial] Morrowind Graphics Extender

Postautor: ventari » czw cze 19, 2008 12:19 pm

Jaki trzeba mieć komputer aby pobawić się w Morrowind Graphics Extender. Bo ja pobrałem konfiguracje Lothara żeby sprawdzić czy są efekty ale nie mogłem się nimi nacieszyć przy 5 FPS. Nawet wyłączenie antyaliasingu nic niedało.
Lub może wie ktoś co zmienić aby można było grac przy 15 FPS przy komputerze: AMD Athlon64 4400,GeForce 8600 Palit, 2 giga ramu.

Awatar użytkownika
Bahamut
Administrator
Administrator
Posty: 552
Rejestracja: wt kwie 15, 2008 1:50 pm

Re: [Tutorial] Morrowind Graphics Extender

Postautor: Bahamut » czw cze 19, 2008 1:14 pm

ventari pisze:Jaki trzeba mieć komputer aby pobawić się w Morrowind Graphics Extender. Bo ja pobrałem konfiguracje Lothara żeby sprawdzić czy są efekty ale nie mogłem się nimi nacieszyć przy 5 FPS. Nawet wyłączenie antyaliasingu nic niedało.
Lub może wie ktoś co zmienić aby można było grac przy 15 FPS przy komputerze: AMD Athlon64 4400,GeForce 8600 Palit, 2 giga ramu.


Konfig powinien być dobry (prócz distand landu, bo to może każdego potwora powalić) , spróbuj powyłączać co sie da i po kolei sprawdzać każdą opcje
Some people play Oblivion with 200+ mods. It is said that those people lost their minds through searching,downloading and testing thousands of thousands of mods. What they all try to accomplish is to create a perfect Oblivion which only exists for themself, their own world, their own Oblivion. Their harddisks full, their minds mad.

Awatar użytkownika
kamil7124
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: śr cze 25, 2008 5:34 pm

Re: [Tutorial] Morrowind Graphics Extender

Postautor: kamil7124 » śr cze 25, 2008 6:43 pm

Czy z moim konfingiem bede mogl wlaczyc Distand Land bez wiekszosci bajerow?
Intel Celeron (R) 2.0 GhZ
GeForce FX 5200 128 MB
512 MB Ram

Awatar użytkownika
Mixer
Administrator
Administrator
Posty: 435
Rejestracja: śr mar 26, 2008 6:09 pm

Re: [Tutorial] Morrowind Graphics Extender

Postautor: Mixer » śr cze 25, 2008 7:15 pm

raczej nie :P
Obrazek

Awatar użytkownika
kamil7124
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: śr cze 25, 2008 5:34 pm

Re: [Tutorial] Morrowind Graphics Extender

Postautor: kamil7124 » pt cze 27, 2008 10:34 am

Ykhm :) Nie powiedzialbym. Pobralem MGE 3.0, ustawilem zeby robilo mi textury (textury HIGH, 512/2048), bez odbijania sie dalekich obiektow w wodzie i mam po 10-15 FPS w górach, w miescie jesszcze nie sprawdzalem, ale dzisiaj polewituje nad balmorą i dam troche screenow :)

Humm... Jesli nie patrze z wysokosci w bardzo tlocznym miejscu, to wsumie mozna dosc komfortowo z tym grac na moim konfingu. Bez aliasingu, 1024x768, filter Anisotropic, Fog Mode : Deph Pixel, Land Distance 2, Fog Distance 8 (zwieksze i zobacze jak z FPSami), meshe i tekstury LODa na high, a LOD texture x2048.
http://img99.imageshack.us/my.php?image=mgeyg0.jpg
W lewych gornych rogach zaznaczalem ile FPSow (pisalem recznie, bo po pomniejszeniu obrazkow prawie nie dalo sie przeczytac wskaznika FPS MGE)
A wiec znosnie chodzi to MGE na slabm konfingu :P

@EDIT
Ale chora czcionka :/ Arial ma baaardzo niewidoczne kropki, TAM DZIE JEST NP 45, TO POWINNO BYC 4.5 ;P To samo z 46

Awatar użytkownika
Bahamut
Administrator
Administrator
Posty: 552
Rejestracja: wt kwie 15, 2008 1:50 pm

Re: [Tutorial] Morrowind Graphics Extender

Postautor: Bahamut » pt cze 27, 2008 1:25 pm

kamil7124 pisze:Ykhm :) Nie powiedzialbym. Pobralem MGE 3.0, ustawilem zeby robilo mi textury (textury HIGH, 512/2048), bez odbijania sie dalekich obiektow w wodzie i mam po 10-15 FPS w górach, w miescie jesszcze nie sprawdzalem, ale dzisiaj polewituje nad balmorą i dam troche screenow :)

Humm... Jesli nie patrze z wysokosci w bardzo tlocznym miejscu, to wsumie mozna dosc komfortowo z tym grac na moim konfingu. Bez aliasingu, 1024x768, filter Anisotropic, Fog Mode : Deph Pixel, Land Distance 2, Fog Distance 8 (zwieksze i zobacze jak z FPSami), meshe i tekstury LODa na high, a LOD texture x2048.
http://img99.imageshack.us/my.php?image=mgeyg0.jpg
W lewych gornych rogach zaznaczalem ile FPSow (pisalem recznie, bo po pomniejszeniu obrazkow prawie nie dalo sie przeczytac wskaznika FPS MGE)
A wiec znosnie chodzi to MGE na slabm konfingu :P

@EDIT
Ale chora czcionka :/ Arial ma baaardzo niewidoczne kropki, TAM DZIE JEST NP 45, TO POWINNO BYC 4.5 ;P To samo z 46


Ja nadwyżkę FPSu wolę przeznaczyć na efekty niż na DS który i tak zaciekawię to i nie wygląda
Some people play Oblivion with 200+ mods. It is said that those people lost their minds through searching,downloading and testing thousands of thousands of mods. What they all try to accomplish is to create a perfect Oblivion which only exists for themself, their own world, their own Oblivion. Their harddisks full, their minds mad.

Awatar użytkownika
kamil7124
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: śr cze 25, 2008 5:34 pm

Re: [Tutorial] Morrowind Graphics Extender

Postautor: kamil7124 » pt cze 27, 2008 4:48 pm

Niby tak, z tym że to mi prawie wogole nie zrzera FPsow :P W gorach mialem tych FPSow o 3 wiecej, a w miescie od 1 do 2.5 wiecej ;p OMG, juz w oblivionie mialem wiecej FPS :o (a raczej oldblivionie, ale grafika w oldblivionie i tak jest kilkakrotnie lesza niz w morrowindzie :P) W oldblivionie w tlocznym miescie ialem po 10 FPS, a w morrku po 6 rotfl ;d

@EDIT
Poprawka :)
Mialem tak mala roznice FPS miedzy DISTAND LANDEM wlaczonym a wylaczonym, bo po wylaczeniu distand landu wlaczylem "High Detal Shadows" :P Wiec poprawka, roznica jest spora :)

W takim razie pogonic musze za jakimis nowymi efektami (moze lepsze sheadery? Sie zobaczy :])


Wróć do „Morrowind - Pomoc techniczna”



cron