[Tutorial] Morrowind Graphics Extender

Awatar użytkownika
Tleilaxu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 116
Rejestracja: śr cze 11, 2008 12:47 pm
Lokalizacja: Thras
Kontaktowanie:

Re: [Tutorial] Morrowind Graphics Extender

Postautor: Tleilaxu » wt lis 11, 2008 6:58 pm

spróbować warto a jakby coś poszło nie tak to zawsze można jednym kliknięciem odinstalować bez szkody dla gry ;)
Ale co rozumiesz przez " zgłosic się do Dagoth Ur'a?"

Awatar użytkownika
Bahamut
Administrator
Administrator
Posty: 552
Rejestracja: wt kwie 15, 2008 1:50 pm

Re: [Tutorial] Morrowind Graphics Extender

Postautor: Bahamut » czw lis 13, 2008 9:00 pm

Jeśli masz na "sriście" dx10 to MGE nie będzie działać (a przynajmniej tak słyszałem)
Some people play Oblivion with 200+ mods. It is said that those people lost their minds through searching,downloading and testing thousands of thousands of mods. What they all try to accomplish is to create a perfect Oblivion which only exists for themself, their own world, their own Oblivion. Their harddisks full, their minds mad.

Awatar użytkownika
Akakieisu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: czw cze 05, 2008 10:18 pm
Lokalizacja: Bielsk Podlaski

Re: [Tutorial] Morrowind Graphics Extender

Postautor: Akakieisu » wt lis 18, 2008 1:45 pm

Aha. W takim razie dzięki za info. A gdzie mogę sprawdzić jakiego mam "DirectX" (bo jeśli dobrze zaczaiłem to o to chodzi, nie?).
A przy okazji dodam, że udało mi się rozwiązać problem z rozciągniętym obrazem i rozdzielczością [1440x900], której nie mogłem wybrać z rozwijalnej listy w opcjach "Morrowind". Zmieniłem wartości niektórych elementów w rejestrze.
Zamieszczę instrukcję 'co i jak', jeśli ktoś będzie miał podobne problemy (z dziwnymi rozdzielczościami). A więc tak: "Strart"->"Uruchom..."->"regedit.exe" i odnajdujemy klucz, w kolumnie z lewej:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Bethesda Softworks\Morrowind
Gdy klikamy na "Morrowind", wtedy z prawej strony wyświetlają się pewne elementy. Nas interesuje "Screen Height" oraz "Screen Width", gdzie to pierwsze to wysokość a drugie - szerokość wyświetlania (gdyby ktoś miał wątpliwości).
Dla rozdziałki standardowej, czyli [1024x768] będzie to wyglądało mniej-więcej tak:

Screen Height REG_DWORD 0x00000300 (768)
Screen Width REG_DWORD 0x00000400 (1024)

Klikamy na którąś z powyższych nazw ("Screen Height/Width") prawym przyciskiem myszy->"Modyfikuj...", wybieramy "System dziesiętny" i wpisujemy wartość (w moim przypadku dla "Screen Height" będzie to "900", "Screen Width" - "1440"). Po zatwierdzeniu wygląda to tak:

Screen Height REG_DWORD 0x00000384 (900)
Screen Width REG_DWORD 0x000005a0 (1440)

Zamykamy "Edytor rejestru" i gra gitara! I będzie grała, dopóki nie ruszycie rozdzielczości w opcjach "Morrowind". A jeśli paluchy zaswędzą, to będziecie się bawić we wpisywanie cyferek w rejestrze odnowa.
___________________________________
*na podstawie informacji "mdag"
[http://forum.gram.pl]
Ostatnio zmieniony wt lis 18, 2008 4:07 pm przez Akakieisu, łącznie zmieniany 1 raz.
The city is a human ZOO - not a concrete jungle

Awatar użytkownika
Bahamut
Administrator
Administrator
Posty: 552
Rejestracja: wt kwie 15, 2008 1:50 pm

Re: [Tutorial] Morrowind Graphics Extender

Postautor: Bahamut » wt lis 18, 2008 3:29 pm

Akakieisu pisze:Aha. W takim razie dzięki za info. A gdzie mogę sprawdzić jakiego mam "DirectX" (bo jeśli dobrze zaczaiłem to o to chodzi, nie?).



uruchom - > dxdiag
Some people play Oblivion with 200+ mods. It is said that those people lost their minds through searching,downloading and testing thousands of thousands of mods. What they all try to accomplish is to create a perfect Oblivion which only exists for themself, their own world, their own Oblivion. Their harddisks full, their minds mad.

$Chaos^
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: czw mar 12, 2009 10:07 pm
Lokalizacja: Balmora :)

Re: [Tutorial] Morrowind Graphics Extender

Postautor: $Chaos^ » sob mar 14, 2009 9:08 pm

Ekhem. Tak przepraszam że pytam ale szukałem w googlach i odpowiedzi niema. Co daje ten program. Ulepsza grafę w morku?? jeżeli mam kompa:
Proc: 1,7GHz
Karta graf.: GForce4 420MX
256RAM
to mogę pobawić się z lepszą grafą czy nie będzie mi to chodzić??
Obrazek

Awatar użytkownika
Mixer
Administrator
Administrator
Posty: 435
Rejestracja: śr mar 26, 2008 6:09 pm

Re: [Tutorial] Morrowind Graphics Extender

Postautor: Mixer » sob mar 14, 2009 9:21 pm

nie licz ze pograsz z dobrym FPS po odpaleniu MGE :P
ten program znacznie poprawia moze nie sama grafike ale efekty zasieg widzenia itp.
Obrazek

Awatar użytkownika
Soulsick
Sługus
Sługus
Posty: 181
Rejestracja: sob wrz 13, 2008 11:09 am

Re: [Tutorial] Morrowind Graphics Extender

Postautor: Soulsick » sob mar 14, 2009 10:20 pm

No trzeba uwazać z wartościami - jedno zero za duzo i musialem pół godziny czekać aż komp przemieli grę na tyle żeby szybko ja wyłączyć :mrgreen:
Kto stanie ze mna do walki ?! http://soulsick1988.mybrute.com
Obrazek Obrazek

$Chaos^
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: czw mar 12, 2009 10:07 pm
Lokalizacja: Balmora :)

Re: [Tutorial] Morrowind Graphics Extender

Postautor: $Chaos^ » ndz mar 15, 2009 6:19 pm

Szkoda trochę, ale jak zmienię sprzęt to zapewne skorzystam z upiększenia morka, a zmiana już nie długo. Dręczy mnie tylko myśl: jeżeli skorzystam z tego programu mogą się pokazać jakieś nowe błędy, bugi czy problemy z grą (częstsze crashe)???
Obrazek

Awatar użytkownika
Sebastian
Starszy
Starszy
Posty: 381
Rejestracja: pt maja 23, 2008 8:37 pm
Lokalizacja: Veyond Caves

Re: [Tutorial] Morrowind Graphics Extender

Postautor: Sebastian » ndz mar 15, 2009 6:45 pm

Ostatnio zacząłem grać z MGE to problemy które wynalazłem:
-cienie argonianów oraz (nie wiem czy z innymi rasami z modów) Falling angel by (jakiś na R.) z pierwszej osoby strasznie spowalniają grę właściwie te cienie to wyglądają jak czarny mega wybuch z ognistej kuli 8-)
-jeśli chodzi o crashe to tak, ale nie jestem pewien czy to z MGE ma coś wspólnego (zacząłem nową gre i mnie kilka razy zabili co równa się z- resurrect, 4 razy enableracemenu to tak po 10 min od ostatniego kodu mi się crashuje tak to nie)

LOTHAR!!!: Proszę uploaduj obrazki na imageshack.us bo na innych są usuwane.
Jestem miłym fanem The Elder Scrolls Morrowind, Oblivion oraz Skyrim :)

no name
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: wt mar 31, 2009 9:08 pm

Re: [Tutorial] Morrowind Graphics Extender

Postautor: no name » śr kwie 01, 2009 8:43 pm

Witam!
Muszę powiedzieć że programik robi wrażenie. Przy moim procu 1.7 i radeonie 9600 da się całkiem przyzwoite efekty wycisnąć.
Dałem anizotropię x4, shader (Brighten - jeden z niewielu sensownych shaderów 2.0), wysoka jakość tekstur, rozdziałka 1280*1024.
No i najlepsze że wsio chodzi płynnie.
Największe wrażenie zrobił na mnie strażnik Hallu - w Oblivionie takich modeli postaci nie widziałem.

A teraz problem: distant land mi nie działa :(
Jak go włanczam to raz że żadne refleksy na wodzie nie działają (mimo iż normalnie w grze jakieś tam były) a teren i obiekty bez względu na ustawioną wartość przycina. Jednie mgła znika, ale przez to wygląda to jeszcze gorzej. Wie ktoś czy da się temu zaradzić?


Wróć do „Morrowind - Pomoc techniczna”