Zaloguj się lub Zarejestruj za darmo
Morrowind.plw

Kody do gry Morrowind

Ogólne informacje o konsoli w The Elder Scrolls III: Morrowind

Podczas gry wcisnij ~ (nad TAB) i wpisz któryś z poniższych kodów:
  • TGM- God Mode
  • TCL - wyłącza kolizje
  • RA - restartuje pozycje NPC'ów w lokacji
  • TAI - włącza/wyłącza AI w grze
  • TFOW - wyłącza Fog of War, odkrywając całą mapę
  • FixMe - przenosi gracza o 128 jednostek dalej od punktu w którym się znajduje - dobre, jeśli wasza postać się gdzieś zatnie
  • EnableStatReviewMenu - włącza menu tworzenia postaci
  • EnableRaceMenu - włącza menu wybierania rasy
  • FillMap - pokazuje wszystkie miasta i odkrywa mapę
  • FillJournal - dodaje do dziennika wszystkie wpisy, może trochę potrwać
  • Lock POZIOM - zamyka/zmienia poziom zamka wybranego elementu na POZIOM (podawane w cyferkach)

Kody na lokacje

  • COC "NAZWA MIEJSCA" - teleportuje do wybranego miejsca, np.: COC "Balmora"
  • COC ''ToddTest'' - teleportuje do niedostępnego normalną drogą pokoju testowego, w którym znajdziemy każdy przedmiot dostępny w grze
  • COC ''ken's test hole'' - podobne to powyższego, jednak jeszcze z NPC'ami i przeciwnikami
  • COC ''Clutter Warehouse - Everything Must Go!'' - teleport do tajnego miejsca z kupcami. Polecam zrobić save przed teleportem.
  • COC "Character Stuff Wonderland" - kolejny test-room z potworkami, broniami i pancerzami

Kody na przedmioty

  • player->additem "ID_PRZEDMIOTU" ILOŚĆ
    np.:
    player->additem "daedric dai-katana" 3 - da nam 3 Daedryczne Dai-Katany
    ID przedmiotu można sprawdzić w TES: Construction Set
  • Deadryczna broń
  • player->additem gold_001 ILOŚĆ - dodaje nam "ILOŚĆ" złota
  • player->additem gold_001 666 - doda 666 sztuk złota do ekwipunku
  • player->additem skeleton_key "1" - dodaje Skeleton Key, z którym każde drzwi staną przed Wami otworem

Kody odnośnie NPC/PC

  • setdisposition 100 - wybrany NPC Cię uwielbia - będąc w konsoli musisz kliknąć na konkretnego NPC'a, zanim wpiszesz kod
  • setdisposition 0 - wybrany NPC Cię nienawidzi - będąc w konsoli musisz kliknąć na konkretnego NPC'a, zanim wpiszesz kod
  • setpccrimelevel 0 - już nie jesteś poszukiwany
  • player->setreputation WATRTOŚĆ - zmienia reputację gracza na podaną WARTOŚĆ
  • player->set NAZWA_STATYSTYKI WARTOŚĆ - zmienia wybrane statystyki na wybraną WARTOŚĆ
  • player->setstrangth 1000 - zmieni naszą siłę na 1000
    Podobnie robimy z umiejętnościami:
    player->lightarmor 100 - obsługa lekkiego pancerza na 100
    player->sethandtohand 100 - walka wręcz na 100

    player->setlevel WARTOŚĆ - zmienia poziom gracza na zadaną WARTOŚĆ. Aby zadziałało, zaraz po użyciu kodu należy zrobić save i load, albo zdobyć normalnie poziom.
    player->sethealth WARTOŚĆ - zmienia maksymalną wartość punktów życia
    player->SetCurrentHealth - zmienia posiadaną pulę punktów życia
    player->setmagicka WARTOŚĆ - zmienia maksymalną wartość punktów magii
    player->SetCurrentMagicka - zmienia posiadaną pulę punktów magii

    enablenamemenu - pokazuje okienko zmiany imienia
    enableracemenu - pokazuje okienko zmiany rasy
    enableclassmenu - pokazuje okienko zmiany klasy
    enablebirthsignmenu - pokazuje okienko zmiany znaku zodiaku

    resurrect - wskrzesza zaznaczonego NPC'a
    player->resurrect - wskrzesza gracza

    player->addspell "NAZWA ZAKLĘCIA" - dodaje wybrane zaklęcie. W przeciwieństwie do przedmiotów, tutaj wpisujemy nazwę zaklęcia w cudzysłowie.

Kody na otwieranie zamków

Będąc w konsoli, kliknij na przedmiot, który chcesz otworzyć i wpisz unlock, po czym wciśnij Enter

Chwilowe zmiany parametrów dzięki kodom

Jeśli ktoś tak jak ja uważa, że przechodzenie gry na kodach mija się z celem a chciałby na chwilę podnieść jakąś swoją statystykę [żeby np. coś sprawdzić] a potem wrócić do poprzednich wartości cechy nie wychodząc z gry, proponuję następujący sposób [przydaje się w przypadku tych cech, których wartości nie widać w oknie postaci jak np: ResistFire.]:
  1. >player->Get (tu wybrana statystyka) - otrzymamy wtedy wartość tej cechy
  2. Zapamiętujemy wartość danej cechy
  3. Zmieniamy na wartość, która jest nam potrzebna [player->Set[cecha]]
  4. Robimy to co chcieliśmy zrobić
  5. Komendą player->Set[cecha] wracamy do punktu wyjścia
Przy 1 trzeba pamiętać aby postać była naga [bez itemków zwiększających badaną cechę]

Kody używane do testowania modów utworzonych w Construction Set

Jeszcze dopisze kilka innych (te są bardziej akurat natury CSowej niż cheatowej):
  • placeatpc ID 1,1,1 - przywołuje nam pod nogi wybrany obiekt (może być to kontener,NPC, broń, stworzenie itp. jeśli w ID wpisze sie player to stworzymy własnego klona co przydatne jest do screenów, należy pamiętać że po w czytaniu sava ze stworzonym klonem wyszkoczy nam błąd, czyli save będzie zepsuty)
  • setscale x - (należy otowrzyć konsolę i kliknąć na cel, wartości mniejsze niż 1 zmniejszają a większe niż 1 powiększają)
  • set yyy to x - polecenie manipuluje wartościami globalnymi gdzie yyy to nazwa wartości globalnej a x jej wartość (np. podam przykład z moda Combat Enhanced: set mwe_ragelevel to xxxx, i nagle w CE dostajemy dużo punktów furii i możemy zrobić iście krwawą jatkę i poodcinać nieco głów ^^)

Kody na Wampiryzm

Wampiryzm, polega na dodaniu pewnej zarazy przed komendę addspell:
  • player->addspell "vampire_blood_xxxxx" 1 - gdzie xxxxx to nazwa klanu w jakim chcemy być

Ostatnia modyfikacja: 2011-08-17 15:59:11

Najnowsze aktualizacje materiałów na stronie:

30.03.2013 » Newsletter - Morrowind.pl
28.02.2013 » Wymagania sprzętowe - Skyrim
28.02.2013 » Rasy - Morrowind
22.01.2013 » Osiągnięcia - Skyrim

Ostatnie informacje na Forum Morrowind.pl

17.09.2014 » Re: Mod ulepszający grafike.
14.09.2014 » Mody nie działają
12.09.2014 » TES: Antologia - Morrowind od Cenegi
01.09.2014 » Re: Postać idealna - poradnik