Zaloguj się lub Zarejestruj za darmo

Postać idealna

Otóż kwestia jest prosta - jak stworzyć bardzo silną postać? Odpowiedź jest mniej oczywista, niż się wydaje. Chodzi o wyciągnięcie maksymalnych wartości ze wszystkich atrybutów i osiągnięcie bardzo wysokiego poziomu (ok.80). Jak to zrobić? Otóż są 2 rzeczy warte uwagi: Jak levelować, by dobrze "spożytkować" dane poziomy, oraz jak osiągnąć tych poziomów jak najwięcej? Zacznę od ostatniego. Otóż w Morrowindzie, jak wiadomo, zdobywamy poziomy za awansy w umiejętnościach. A więc nasuwa się prosty wniosek... Im słabiej rozwinięte umiejętności na starcie, tym wyższy poziom da się osiągnąć. Tak więc postać super - wojownika, mającego bonusy rasowe do um. bojowych, i um. bojowe w zdolnościach głównych, będzie dobry na początek, łatwo będzie nim grać... Ale nie osiągnie bardzo wysokiego poziomu. Trzeba dobrać rasę mającą najfajniejsze bonusy rasowe (odporności), i wybrać jej umiejętności odwrotne do gatunkowych predyspozycji. Najbardziej godne polecenia są 2 opcje - Breton - wojownik (um. główne - walka i ew. spryt, specjalizacja: magia), albo Nord - Mag (um. główne - magia i ew. spryt, specjalizacja: walka). Postać, koniec końców, i tak będzie biegła tak w magii, jak i w walce, ale decyzja, którą ścieżką podążymy na początku gry, należy do nas. Znak i atrybuty główne - jakie wybrać? Jako pierwszy polecam szczęście, gdyż jest ono najtrudniejsze w ulepszaniu. Jako drugi, w zależności od wyboru znaku. Znaki godne uwagi są 2 - Rumak i Dama. Dama daje wielkie bonusy wytrzymałości i osobowości, a Rumak - szybkości. Szybkość i osobowość to atrybuty, które trudno się zwiększa - wybór należy do was. Jeśli wybierzemy Rumaka, to wybieramy jako drugi bonus Osobowość. Jeśli Damę - Szybkość. W ten sposób mamy bonusy na starcie do trzech opornych w rozwijaniu atrybutów.

Mamy już postać o ogromnym potencjale. Jak go odpowiednio spożytkować? Na pierwszych kilkudziesięciu level - upach warto trzymać się schematu - 10 głównych, 10 pobocznych, szczęście. Czyli, kiedy po rozwinięciu głównych zdolności o 10 pkt mamy lvl-up, mamy bonus dostępny +3 do wytrzymałości i +2 do siły, bo rozwinęliśmy o 6 zdolności, za które odpowiada wytrzymałość, i o 4 zdolności, za które odpowiada siła. By w pełni wykorzystać level, musimy się podszkolić jeszcze o 6 poziomów zdolności, za które odpowiada siła, i o 4 poziomy zdolności, za które odpowiada wytrzymałość. Dopiero teraz zasypiamy i dokonujemy awansu, podnosząc o 5 zarówno siłę, jak i wytrzymałość, oraz dodając punkt do szczęścia. To jest przykład w 100% wykorzystanego awansu. Uwaga: Starajmy się zawsze na danym poziomie rozwijać zdolności, za które odpowiadają 2 atrybuty, gdyż pozostałe bonusy po prostu się marnują. O ile jest to dość łatwe, gdy rozwijamy zdolności u trenerów, o tyle trudno kontrolować awansy w trakcie zwyczajnego podróżowania po krainie - jednak bez stresu. Nie każdy awanas musi się odbywać idealnie, zawsze wpadną jakieś punkty zdolności... Jednak warto mieć na uwadze te porady.

Podyskutuj na Forum Morrowind

Ostatnia modyfikacja: 2011-04-30 00:00:00

Najnowsze aktualizacje materiałów na stronie:

30.03.2013 » Newsletter - Morrowind.pl
28.02.2013 » Wymagania sprzętowe - Skyrim
28.02.2013 » Rasy - Morrowind
22.01.2013 » Osiągnięcia - Skyrim

Ostatnie informacje na Forum Morrowind.pl

05.01.2018 » Re: Gdyby był atak zombie...?
05.01.2018 » I Love Big Brother - Radio Online & Download Music
02.01.2018 » Re: Sen
28.12.2017 » Re: Gry na których się zawiedliście