Zaloguj się lub Zarejestruj za darmo

Tworzenie postaci I

Gdy zaczynamy grę (na statku) spotykamy pewnego gościa, który wypytuje nas, jak się nazywamy. Pokazuje się nam okienko gdzie wpisujemy swoje imię (pamiętajcie, że musi być czadowe;-)) Gdy się przedstawimy i podążymy za strażnikiem znajdziemy się pokładzie. Na brzegu czeka na nas strażnik nr 2. On natomiast docieka z skąd pochodzimy. Pokazuje się następne okno. W górnym prawym rogu jest rasa, pamiętajcie, że każda rasa specjalizuje się w danych umiejętnościach i mocach, więc np. wybierając Norda otrzymamy odporność na mróz i 50% odporność na porażenia. Są też takie moce jak skorupa i czary jak uleczenie serca. Nordowie są także doskonałymi wojownikami i dostają bonusy do umiejętności takich jak topór czy miecz. Oczywiście wszystkie te informacje są zawarte pod oknem rasy. No to przyszła pora na twarz. W lewym górnym rogu widzimy miniaturkę głowy naszego bohatera i tuż pod nią cztery suwaki. Służą one do zmiany płci, (płeć w małym stopniu wpływa na czynniki bohatera) twarzy, włosów i obracania głową. Każda rasa ma do dyspozycji własny zestaw twarzy a także własne fryzury (powiedz, czy elf wysokiego rodu będzie chodzić ze spinką do włosów wykonaną z kości ???). ACHA!! I jeszcze jedno! Rasy zwierzęce nie mogą nosić butów. Po tym zabiegu kierujemy się do biura spisów, w którym miły (moim zdaniem) staruszek poprosi nas o podanie swojej profesji, dając nam do wyboru trzy możliwości. Możemy, bowiem wybrać gotową profesje, stworzyć nową lub odpowiedzieć na pytania. Gdy wybierzemy gotową profesje pokazuje się nam okno, w którym możemy wybrać z pośród wielu tą, która nam najbardziej odpowiada. Gdy zechcemy odpowiedzieć na pytania, dziadek opowie nam różne sytuacje a my wybrać jedną z trzech odpowiedzi. W zależności jak byśmy się zachowali to taką profesje otrzymamy. Nawet jedna odpowiedź może przesądzić o tym, kim będziemy. Natomiast tworząc nowe profesje otwiera się okno, w którym widzimy różne kwadraciki (to określenie chyba pasuje). Możemy wybrać umiejętności główne i poboczne, radzę dopasować główne umiejętności do umiejętności rasy (ja mam Norda [wojownik] i profesje mag zbrojny [mag] więc to zbytnio nie pasuje ;-P). Dziadzio prosi nas jeszcze o wybranie znaku zodiaku, co ma wpływ na różne czynniki np. dama jest bardziej lubiana przez ludność, a lord jest podatny na ogień. Gdy już wiadome jest to, kim jesteśmy bierzemy papiery i wychodzimy. To koniec, nasz bohater jest już naszym komputerowym wcieleniem. Pamiętajcie, że podczas gry postać się rozwija i może uczyć się nowych rzeczy a z rozwojem umiejętności rośnie poziom.


Tekst autorstwa Limenu - limenu@tlen.pl

Ostatnia modyfikacja: 2011-06-01 21:34:17

Najnowsze aktualizacje materiałów na stronie:

30.03.2013 » Newsletter - Morrowind.pl
28.02.2013 » Wymagania sprzętowe - Skyrim
28.02.2013 » Rasy - Morrowind
22.01.2013 » Osiągnięcia - Skyrim

Ostatnie informacje na Forum Morrowind.pl

05.01.2018 » Re: Gdyby był atak zombie...?
05.01.2018 » I Love Big Brother - Radio Online & Download Music
02.01.2018 » Re: Sen
28.12.2017 » Re: Gry na których się zawiedliście