Zaloguj się lub Zarejestruj za darmo

Umiejętności - Magia




Zaklinanie



Cecha: inteligencja

Umiejętność kreowanie, używania i ładowania magicznych przedmiotów. Uzdolnieni zaklinacze mają więcej sukcesów w zaklinaniu przedmiotów. Dla wyszkolonego użytkownika zaczarowane przedmioty zużywają mniej mocy i są ładowane bardziej efektywnie z kamieni dusz.




Przemiana



Cecha: siła woli

Studenci Szkoły Przemiany manipulują światem fizycznym i jego naturalnymi własnościami. Efekty przemiany obejmują oddychanie i chodzenie po wodzie, skakanie, lewitację, otwieranie i zamykanie, obciążanie oraz tworzenie tarcz przeciw fizycznym obrażeniom.




Przywołanie



Cecha: inteligencja

Zaklęcia Szkoły Przywołania obejmują umysłową dominację zwykłych i magicznych potworów, przywoływanie nieziemskich broni i pancerzy, przywoływanie daedrycznych i nieumarłych sług i sił do służenia i ochraniania przywołującego.




Przywrócenie



Cecha: siła woli

Adepci Szkoły Przywrócenia leczą, przywracają i zwiększają atrybuty i umiejętności, leczą choroby oraz chronią przed nimi. Zaklęcia Przywracania potrafią także wzmocnić lub wchłonąć atrybuty.




Zniszczenie



Cecha: siła woli

Umiejętność ta to mistrzostwo w zaklęciach Szkoły Destrukcji. Czary te szkodzą istotom i przedmiotom i obejmują uszkodzenia od żywiołów, wysysanie, uszkadzanie, ranienie i niszczenie.




Iluzja



Cecha: osobowość

Zaklęcia Szkoły Iluzji zmieniają postrzeganie i widzenie żywych obiektów. Iluzja to oślepianie, oświetlanie, paraliżowanie, cisza, spokój lub wściekłość, urok, rozproszenie i kamuflaż oraz niewidzialność.




Mistycyzm



Cecha: siła woli

Zaklęcia Szkoły Mistycyzmu kształtują i ogniskują nieziemskie siły w kamieniach dusz, teleportują ciało rzucającego zaklęcie, manipulują światem za pomocą telekinezy, pochłaniają lub odbijają magiczne energie oraz wykrywają niewidziane obiekty na odległość.




Alchemia



Cecha: inteligencja

Alchemia identyfikuje magiczne właściwości w zwykłych substancjach. Substancje te spożywane są bezpośrednio lub przygotowywane jako napoje aby zapewnić różne długotrwałe efekty.




Bez zbroi



Cecha: szybkość

Umiejętność ta pozwala unikać lub redukować obrażenia podczas walki, nie nosząc żadnej zbroi.





Ostatnia modyfikacja: 2011-08-07 13:17:31

Najnowsze aktualizacje materiałów na stronie:

30.03.2013 » Newsletter - Morrowind.pl
28.02.2013 » Wymagania sprzętowe - Skyrim
28.02.2013 » Rasy - Morrowind
22.01.2013 » Osiągnięcia - Skyrim

Ostatnie informacje na Forum Morrowind.pl

16.07.2018 » Re: Kody do Morrowind
15.07.2018 » Darknet 1 sezon 6 odcinek online [s01e06]
15.07.2018 » Darknet 1 sezon 5 odcinek online [s01e05]
15.07.2018 » Darknet 1 sezon 4 odcinek online [s01e04]