Zaloguj się lub Zarejestruj za darmo

Zerwane kajdany

Szybka soucja

  1. Pobiegnij do twierdzy.
  2. Skocz ze schodów do miasta.
  3. Podążaj za Hadvarem do schronienia.
  4. Zależnie od wyboru, eskortować nas będzie Ralof z Gromowładnych lub Hadvar z Imperialnych.
  5. Pozyskaj uzbrojenie i kieruj się do tajnego wyjścia z Helgen.
  6. Ucieknij z Helgen.
  7. Podążaj za Hadvarem lub Ralofem do Rzecznej Puszczy.

Szczegółowa solucja

Grę The Elder Scrolls V: Skyrim rozpoczynamy jako więzień Cesarstwa. Razem z nami na egzekuję podąża Ulfric Gromowłandy, Ralof oraz złodziej koni o imieniu Lokir. Zostaliśmy pojmani podczas zasadzki żołnierzy Cesarstwa, gdy przekraczaliśmy granicę Skyrim. Celem naszej karawany jest Helgen. Po dotarciu na miejsce żołnierze będą kolejny wyczytywali imiona członków Gromowładnych oskarżonych o zdradę. W końcu przyjdzie kolej na nas. W tym momencie możemy stworzyć własnego bohatera, ustalić jego wygląd, nadać imię. Mimo, że nie jesteśmy bezpośrednio powiązani z Gromowładnymi, przyjazna Pani Kapitan postanowi nas także skrócić o głowę. Nie pozostaje nam nim innego jak poddać się rozkazom i podążyć za rozkazami pod topór kata.

Dokładnie w chwili, gdy topór zawiśnie nad naszą głową, pojawi się Alduin. Egzekucja zostanie przerwana, natomiast wszyscy w warowni zajmą się odparciem ataku smoka. Jest to doskonały moment, aby uciec. Nie pozostaje nic innego, jak tylko poszukać jakiegoś bezpiecznego schronienia. Biegnąć w stronę twierdzy spotkamy Ralofa oraz Ulfirca Gromowładnego. Niestety twierdza okaże się zbyt słaba, aby wytrzymać atak Aldiuna. Ralof rozkaże nam skończyć z wieży do miasta i spotkać się z nim później.

Przemierzając zniszczone Helgen, spotkamy Cesarskiego żołnierza Hadvara, która będzie eskortował nas poprzez ruiny osady aż do fortu. Przed wejściem dogoni nas także Ralof. W tym momencie musimy wybrać, kto będzie nam towarzyszył w dalszej drodze.

Wewnątrz fortu nasze więzy zostaną przecięta. Pozyskamy także podstawowe wyposażenie oraz zostaniemy poinstruowania jak się nim posługiwać. Dalsza przeprawa przez lochy będzie polegała głównie na walce z żołnierzami oraz zbieraniu dodatkowych zapasów. Po przejściu przez całe podziemia znajdziemy przejście do jaskini. Oczywiście one także są wypełnione przeciwnikami. Tym razem będą to Pająki. Pod koniec naszej ucieczki znajdziemy się w jaskini ze śpiącym Niedźwiedziem. Najrozważniejszym rozwiązaniem jest przejście obok, skradając się bardzo powoli i ostrożnie. Nasz towarzysz poinstruuje nas jak to zrobić. Może także zaatakować i zabić dużego misia. Opuszczając jaskinię z ostatnim przeciwnikiem zobaczymy wyjście.

Po opuszczeniu podziemi zobaczymy smoka odlatującego na północ. Nasze zadanie zostało wykonane. Towarzysz ucieczki odprowadzi nas jeszcze do Leśnej Puszczy. Po drodze napotkamy pierwsze Kamienie Strażnicze. Zależnie od tego, kto nam towarzyszy, dalsze wydarzenia w Leśnej Puszczy potoczą się w różny sposób. Ralof przedstawi nas jego siostrze, właścicielce tartaku, Gerdur. Natomiast Hadvar zabierze nas to jego wuja, kowala Alvora. Po dość długiej rozmowie, zostanie przydzielone nam kolejne zdanie. Mamy ostrzec Jarla przed smokami.

Błędy


Ostatnia modyfikacja: 2013-01-22 00:57:21

Najnowsze aktualizacje materiałów na stronie:

30.03.2013 » Newsletter - Morrowind.pl
28.02.2013 » Wymagania sprzętowe - Skyrim
28.02.2013 » Rasy - Morrowind
22.01.2013 » Osiągnięcia - Skyrim

Ostatnie informacje na Forum Morrowind.pl

21.01.2018 » vans zapatillas hombre
21.01.2018 » adidas nmd runner damen
21.01.2018 » adidas nmd r1 uk
05.01.2018 » Re: Gdyby był atak zombie...?