Kody do gry Morrowind

Ogólne informacje o konsoli w The Elder Scrolls III: Morrowind

Podczas gry wcisnij ~ (nad TAB) i wpisz któryś z poniższych kodów:
TGM - God Mode
TCL - wyłącza kolizje
RA - restartuje pozycje NPC'ów w lokacji
TAI - włącza/wyłącza AI w grze
TFOW - wyłącza Fog of War, odkrywając całą mapę
FixMe - przenosi gracza o 128 jednostek dalej od punktu w którym się znajduje - dobre, jeśli wasza postać się gdzieś zatnie
EnableStatReviewMenu - włącza menu tworzenia postaci
EnableRaceMenu - włącza menu wybierania rasy
FillMap - pokazuje wszystkie miasta i odkrywa mapę
FillJournal - dodaje do dziennika wszystkie wpisy, może trochę potrwać
Lock POZIOM - zamyka/zmienia poziom zamka wybranego elementu na POZIOM (podawane w cyferkach)

Kody na lokacje

COC "NAZWA MIEJSCA" - teleportuje do wybranego miejsca, np.: COC "Balmora"
COC ''ToddTest'' - teleportuje do niedostępnego normalną drogą pokoju testowego, w którym znajdziemy każdy przedmiot dostępny w grze
COC ''ken's test hole'' - podobne to powyższego, jednak jeszcze z NPC'ami i przeciwnikami
COC ''Clutter Warehouse - Everything Must Go!'' - teleport do tajnego miejsca z kupcami. Polecam zrobić save przed teleportem.
COC "Character Stuff Wonderland" - kolejny test-room z potworkami, broniami i pancerzami

Kody na przedmioty

player->additem "ID_PRZEDMIOTU" ILOŚĆ
np.:
player->additem "daedric dai-katana" 3 - da nam 3 Daedryczne Dai-Katany
ID przedmiotu można sprawdzić w TES: Construction Set player->additem gold_001 ILOŚĆ - dodaje nam "ILOŚĆ" złota, np.:
player->additem gold_001 666 - doda 666 sztuk złota do ekwipunku

player->additem skeleton_key "1" - dodaje Skeleton Key, z którym każde drzwi staną przed Wami otworem

Kody odnośnie NPC/PC

setdisposition 100 - wybrany NPC Cię uwielbia - będąc w konsoli musisz kliknąć na konkretnego NPC'a, zanim wpiszesz kod
setdisposition 0 - wybrany NPC Cię nienawidzi - będąc w konsoli musisz kliknąć na konkretnego NPC'a, zanim wpiszesz kod
setpccrimelevel 0 - już nie jesteś poszukiwany
player->setreputation WATRTOŚĆ - zmienia reputację gracza na podaną WARTOŚĆ
player->set NAZWA_STATYSTYKI WARTOŚĆ - zmienia wybrane statystyki na wybraną WARTOŚĆ, np.:
player->setstrangth 1000 - zmieni naszą siłę na 1000
Podobnie robimy z umiejętnościami:
player->lightarmor 100 - obsługa lekkiego pancerza na 100
player->sethandtohand 100 - walka wręcz na 100

player->setlevel WARTOŚĆ - zmienia poziom gracza na zadaną WARTOŚĆ. Aby zadziałało, zaraz po użyciu kodu należy zrobić save i load, albo zdobyć normalnie poziom.
player->sethealth WARTOŚĆ - zmienia maksymalną wartość punktów życia
player->SetCurrentHealth - zmienia posiadaną pulę punktów życia
player->setmagicka WARTOŚĆ - zmienia maksymalną wartość punktów magii
player->SetCurrentMagicka - zmienia posiadaną pulę punktów magii

enablenamemenu - pokazuje okienko zmiany imienia
enableracemenu - pokazuje okienko zmiany rasy
enableclassmenu - pokazuje okienko zmiany klasy
enablebirthsignmenu - pokazuje okienko zmiany znaku zodiaku

resurrect - wskrzesza zaznaczonego NPC'a
player->resurrect - wskrzesza gracza

player->addspell "NAZWA ZAKLĘCIA" - dodaje wybrane zaklęcie. W przeciwieństwie do przedmiotów, tutaj wpisujemy nazwę zaklęcia w cudzysłowie.

Kody na otwieranie zamków

Będąc w konsoli, kliknij na przedmiot, który chcesz otworzyć i wpisz unlock, po czym wciśnij Enter

Chwilowe zmiany parametrów dzięki kodom

Jeśli ktoś tak jak ja uważa, że przechodzenie gry na kodach mija się z celem a chciałby na chwilę podnieść jakąś swoją statystykę [żeby np. coś sprawdzić] a potem wrócić do poprzednich wartości cechy nie wychodząc z gry, proponuję następujący sposób [przydaje się w przypadku tych cech, których wartości nie widać w oknie postaci jak np: ResistFire.]:

1. player->Get(tu wybrana statystyka) - otrzymamy wtedy wartość tej cechy
2. Zapamiętujemy ją
3. Zmieniamy na wartość która jest nam potrzebna [player->Set[cecha]]
4. Robimy to co chcieliśmy zrobić
5. Komendą player->Set[cecha] wracamy do punktu wyjścia.

Przy 1 trzeba pamiętać aby postać była goła [bez itemków zwiększających badaną cechę]

Kody używane do testowania modów utworzonych w Construction Set

Jeszcze dopisze kilka innych (te są bardziej akurat natury CSowej niż cheatowej):
placeatpc ID 1,1,1 przywołuje nam pod nogi wybrany obiekt (może być to kontener,NPC, broń, stworzenie itp. jeśli w ID wpisze sie player to stworzymy własnego klona co przydatne jest do screenów, należy pamiętać że po w czytaniu sava ze stworzonym klonem wyszkoczy nam błąd, czyli save będzie zepsuty)

setscale x (należy otowrzyć konsolę i kliknąć na cel, wartości mniejsze niż 1 zmniejszają a większe niż 1 powiększają)

set yyy to x , te polecenie manipuluje wartościami globalnymi gdzie yyy to nazwa wartości globalnej a x jej wartość (np. podam przykład z moda Combat Enhanced: set mwe_ragelevel to xxxx, i nagle w CE dostajemy dużo punktów furii i możemy zrobić iście krwawą jatkę i poodcinać nieco głów ^^)

Wampiryzm, polega na dodaniu pewnej zarazy przed komendę addspell
player->addspell "vampire_blood_xxxxx" 1 gdzie xxxxx to nazwa klanu w jakim chcemy być

Ostatnia modyfikacja: 2011-05-17 00:22:02